2024-02-13, 22:47
Medlem
ErlingP75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotDead
Tar hellre araber (och då hatar jag dom) än incels som dig. Slår vad om att du runkar åt att skjuta upp en skola.

Klart tjejen ska stanna, ut med de kriminella svartskallarna.

Instämmer, den här tråden verkar full av avskum och obildat patrask som anser sig stå högre än andra.

Har man såna sjuka åsikter om ett barn så är man i mina ögon ett smuts på jordytan.
Bunta ihop och sparka ut alla kriminella jävla as istället. Och satsa mer pengar på psykvården så folk i den här tråden kan få hjälp med sina störda hjärnor.
Citera
2024-02-13, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dulce
Men hon är inte svensk fattar du inte? Hon leker svensk fast hon är ziggenare. Vi ska inte ha mer invandrare här. De ska ut samtliga, med alla tänkbara medel.

Hur vet du att hon är zigenare? Hon ser verkligen inte ut som en mörk zigenare från balkan med stor näsa och mörkt hår. Hon är brunett, de märks tydligt att du är hjärndöd!

Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Hon är albansk medborgare. Hade hon stannat i Albanien redan när hon var ett år istället för att åka tillbaka till Sverige igen så hade hon inte hunnit rota sig här.

Sedan är det klart att våldtäktsnegrer och våldtäktsaraber också bör utvisas, men två fel gör inte ett rätt.

Hade hon stannat där när hon var 1 år säger du. Men inser du inte själv hur dumt det låter? Vad kan en 1 åring göra? En ett årig kan knappt prata och börjar lära sig gå vid den tiden. Men de var hennes morsa.som först blev utvisad med henne dit. Sedan kom hon tillbaka på något sätt. Men morsan bor inte kvar i Sverige. De var morsans fel men nu har ju hon iallafall ingen vårdnad om flickan och bor heller inte i Sverige längre. Så var glad för det.

Däremot om flickan ska få stanna eller ej låter jag vara osagt. Men lär dig formulera meningarna du skriver innan du skriver. Ännu bättre skriv inte alls.
Citera
2024-02-13, 22:56
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ping123
Hur vet du att hon är zigenare? Hon ser verkligen inte ut som en mörk zigenare från balkan med stor näsa och mörkt hår. Hon är brunett, de märks tydligt att du är hjärndöd!

Hade hon stannat där när hon var 1 år säger du. Men inser du inte själv hur dumt det låter? Vad kan en 1 åring göra? En ett årig kan knappt prata och börjar lära sig gå vid den tiden. Men de var hennes morsa.som först blev utvisad med henne dit. Sedan kom hon tillbaka på något sätt. Men morsan bor inte kvar i Sverige. De var morsans fel men nu har ju hon iallafall ingen vårdnad om flickan och bor heller inte i Sverige längre. Så var glad för det.

Däremot om flickan ska få stanna eller ej låter jag vara osagt. Men lär dig formulera meningarna du skriver innan du skriver. Ännu bättre skriv inte alls.

Trodde det var underförstått att det var morsans fel. Jag sa aldrig att hon aktivt valde att åka tillbaka till Sverige. Det är inte första gången som barn råkar i kläm för att föräldrarna fattar dåliga beslut.
Citera
2024-02-13, 22:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Vem bryr sig? Hon är inte svensk och har därmed ingen rättighet att bosätta sig i Sverige.

Fast hon har väl svenskt medborgarskap om hon är född här?
Citera
2024-02-13, 22:58
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanart
Här försöker en albansk mamma kasta in sin avkomma i Sverige (som ett ankarbarn) så att hon själv inom kort kan hävda anknytning.

När hon adopteras av svenska föräldrar kommer hennes biologiska förälder inte räknas som anhörig.
Citera
2024-02-13, 22:59
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radyr
Fast hon har väl svenskt medborgarskap om hon är född här?

Sverige är inte USA. Man får inte medborgarskap bara för att man är född här.
Citera
2024-02-13, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillBaraChilla
Migrationsverket är fan helt korrupt.

En liten flicka med ingen familj som håller på att adopteras, sköter sig, är princip assimilerad? Nä, hon ska skickas hem.

Gängkriminella som våldtar, rånar, dödar, skjuter? Jo dom ska stanna.

Jävla muppar. Idioter. Fy jäkla fan.
Instämmer så jävla sjukt så man blir förbannad.
Citera
2024-02-13, 23:00
Medlem
ErlingP75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
Nu låter du som Reinfeldt , Att du inte fattar !

Jag fattar, skillnaden mellan en högre stående människa och en lägre.
Är att den som är lägre tror att den är högre upp i näringskedjan än den egentligen är.
Du ser dig som en slags övermänniska som tror att du kan avgöra vilka som är värdiga Sverige.

Jag har levt i det här landet bra mycket längre än dig. Hela mitt liv och så många generationer jag kan överblicka.
Jag har ljust hår på armar och ben.. lagom längd, lagom vikt.

De du ligger hemma och rullar till använder såna som mig till mall för en svensk.

Däremot betyder det inte. Att jag vill ha en sån jävla sopa som medmänniska i mitt land. Byter dig alla dagar i veckan mot nån som älskar Sverige och älskar människorna i Sverige. Är beredd att försvara landet och våra rättigheter.

Såna människor vill jag dela mitt land med. Om han är brun eller albino, ger jag fan i
Citera
2024-02-13, 23:00
Medlem
Prokloss avatar
Hon skulle förstå må allra bäst hos sina biologiska föräldrar, alternativt släktingar.

Vinklad artikel, hon har en biologisk mamma och de har ju under en period bott i Tyskland.

De svenska paret är själviska och försöker kidnappa flickan från mamman.
Senast redigerad av Proklos 2024-02-13 kl. 23:06.
Citera
2024-02-13, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Instämmer så jävla sjukt så man blir förbannad.
Vi hade schansen att kasta-ut kräken tills gymnasielagen trädde i kraft , det var den lagen som var början till allt jävla hat o skit ..Politiker i ett nötskal!
Citera
2024-02-13, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingP75
Jag fattar, skillnaden mellan en högre stående människa och en lägre.
Är att den som är lägre tror att den är högre upp i näringskedjan än den egentligen är.
Du ser dig som en slags övermänniska som tror att du kan avgöra vilka som är värdiga Sverige.

Jag har levt i det här landet bra mycket längre än dig. Hela mitt liv och så många generationer jag kan överblicka.
Jag har ljust hår på armar och ben.. lagom längd, lagom vikt.

De du ligger hemma och rullar till använder såna som mig till mall för en svensk.

Däremot betyder det inte. Att jag vill ha en sån jävla sopa som medmänniska i mitt land. Byter dig alla dagar i veckan mot nån som älskar Sverige och älskar människorna i Sverige. Är beredd att försvara landet och våra rättigheter.

Såna människor vill jag dela mitt land med. Om han är brun eller albino, ger jag fan i
Du låter fortfarande som Reinfeldt !
Citera
2024-02-13, 23:04
Medlem
Drevets avatar
Fast det är väl bara att läsa https://www.migrationsverket.se/Om-Migrationsverket/Pressrum/Nyhetsarkiv/Nyhetsarkiv-2024/2024-02-08-Migrationsverket-svarar-hur-kommer-det-sig-att-barn-som-ar-uppvuxna-i-Sverige-kan-utvisas .html

"En vanlig fråga är hur ett barnhem kan anses vara ett ordnat mottagande och bättre än ett hem i Sverige – svaret är att lagstiftningen inte är utformad för att livet i hemlandet ska vara bättre eller lika bra som i Sverige, utan man ska ha ett mottagande som är tillräckligt tryggt och säkert."

Tanke på hennes ålder borde hon ha fått mer än ett beslut i sitt liv så det borde ju inte komma som en chock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in