Citat:
Mitt namn nämndes här ser jag...
Och för att säkerställa att mitt namn används på rätt sätt kan jag avslöja att jag håller med er båda.
1. Karln var (oberoende skuldfrågan) med all sannolikhet knäpp.
2. Jag håller honom som en möjlig kandidat (misstänkt) som GM och anser att PU både gjort detsamma 1986.
Och för att säkerställa att mitt namn används på rätt sätt kan jag avslöja att jag håller med er båda.
1. Karln var (oberoende skuldfrågan) med all sannolikhet knäpp.
2. Jag håller honom som en möjlig kandidat (misstänkt) som GM och anser att PU både gjort detsamma 1986.
Jag haller inte alls med om att SE skulle ha varit "knäpp".
Karln fungerar väl under ett helt yrkesliv.
Han har stabilt förhallande och helt ordnade övriga omständigheter som boende mm.
Det finns mig veterligen inga belagda kontakter med psykiatri eller motsvarande.
Ingen av de som kände SE närmare betecknar honom som knäpp.Tvärtom förefaller han ägt viss social färdighet och han är direkt omtyckt exemeplvis av Glazers dotter.
Att ett hyggligt framträdande personlighetsdrag hos denne individ är en vilja att framhäva sig själv i litet bättre dager än vad som finns täckning för realt är en egenskap han i sadant fall delar med hundratusentals andra svenskar.
SE skaffar sig med aren ett accelererande missbruk gällande alkohol.Detta är ocksa nagot han delar med hundratusentals andra svenskar..och manga miljoner andra människor världen över.
SE sköter sitt jobb,sitt förhallande och betalar sina amorteringar pa villan.
Jag pastar utan att tveka att han är den minst "knäppa" av alla ens teoretiskt möjliga ensamma gärningsmän.
Alf Lundin var en knäppgök(dock inte teoretisk möjlig GM)VG var även han far out.Christer Pettersson likasa..liksom exempelvis Christer A.
Det är minst lika knäppt beteende att skriva regelmässiga inlägg i en debatt om ett 38 arigt mord där det helt saknas förutsättningar för juridisk lagföring,som nagonting som Stig Engström nagonsin gjorde.(jag far naturligtvis räkna in mig själv här..:-)