2024-02-13, 21:33
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacReady
Absolut. Har inga svårigheter att se henne jobba äldrevård, se duktigt schleten ut och röka gula blend i en annan tid och annat universum.
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Ja eller snarare nattronden på något mentalsjukhus, gärna anno 1940, och svartvitt på det.
Citat:
Ursprungligen postat av Neofyten
Släng in Per som intagen så har vi en bra film!

Vem trycker en kudde över ansiktet på Forsberg i slutet av den filmen?
Citera
Medlem
greta75s avatar
Bra och tydligt av Jonna Sundling i intervjun. Hon skall inte fegköra något mer.

Kändes som en vinst - applåder från mig.
Citera
Medlem
Alkibiadess avatar
Skönt att se en glad Jonna i intervjun efteråt.
Citera
2024-02-13, 21:34
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Skönt att Linn gjorde en slängkyss över mållinjen 😂

Fast inte åt Skistad. Linn har mer klass än så
Citera
2024-02-13, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Ja eller snarare nattronden på något mentalsjukhus, gärna anno 1940, och svartvitt på det.

Citat:
Ursprungligen postat av Neofyten
Släng in Per som intagen så har vi en bra film!

Citera
2024-02-13, 21:36
Medlem
Linns seger i all ära men det jag skrattat mest över är ändå Anna-Karins och Pers chock när Skistad e först ut ur startfållan i semin tror jag det. "Det har jag aldrig sett förut" eller dylikt skriker en chockad AK Hur kan man va så fruktansvärt usel som kommentator när man ser 50 lopp per säsong? Helt oförklarligt
Citera
2024-02-13, 21:36
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HungalaBungala
Skönt att Linn talar klarspråk om taktiken på lördag. Att experterna knappt pratat om att det var en miss är svårförståeligt.

Precis som att de inte har tagit upp att Jonna borde ha legat kvar bakom Linn på upploppet, istället för att byta till ett eget spår. Det misstaget kostade henne andraplatsen idag.
Citera
2024-02-13, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HungalaBungala
Linn får tacka Sundling för denna vinsten.

Ja, skönt med lite lagsamarbete i en annars individuell sport. Dom knäckte norskan med sitt samarbete.
Citera
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vintersportarn
Linns seger i all ära men det jag skrattat mest över är ändå Anna-Karins och Pers chock när Skistad e först ut ur startfållan i semin tror jag det. "Det har jag aldrig sett förut" eller dylikt skriker en chockad AK Hur kan man va så fruktansvärt usel som kommentator när man ser 50 lopp per säsong? Helt oförklarligt

Noterade det också - Skistad har vunnit alla starter i 2 år. Hon tryckte på lite längre än vanligt i finalen, gissar att hon tycker att det är billigare metrar än dem hon förlorar i backen senare.
Citera
Medlem
Hur kommer det sig att Canmore hissat DDRs flagga bredvid den Tyska? Vid 21.04.07
https://i.imgur.com/1wvFc5G.jpg
Citera
2024-02-13, 21:42
Medlem
Tramsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scario
Hur kommer det sig att Canmore hissat DDRs flagga bredvid den Tyska? Vid 21.04.07
https://i.imgur.com/1wvFc5G.jpg

ooooops hahaha
Citera
2024-02-13, 21:42
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vintersportarn
Ja Skistav är ofta snabbast både första 50 och första 200 m, sen ligger hon och bromsar i första backen. Sedan överlägset snabbast (eller näst snabbast ) sista 100 m.

Här i Canmore är det ingen trång kurva i första backen att bromsa i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in