2024-02-13, 13:20
Medlem
Var sjukt längesen jag använde Flashback för att kommentera i trådar men det här dramat har verkligen förgyllt mitt liv de senaste dagarna.

FD:s senaste inlägg, känns det inte otroligt malplacerat av henne att ghosta sina följare i flera dagar för att sedan dyka upp som gubben i lådan och låtsas som ingenting?
Citera
2024-02-13, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Reagerade också på det, kan L hålla upp nacken ens? Supermärkligt att köra runt henne i vagn inomhus. L borde ha det plattaste huvudet någonsin av det man fått se men huvudformen verkar väl normal så förhoppningsvis nack och magtränar de henne utan att visa det

Men det är ju det här som gör att man fascineras och stör sig på henne. Så märkligt och tråkigt content och de är så slöa. Jag följer henne utan att följa för jag är nyfiken på hur länge hennes "influencerkarriär" håller i sig

Nu ska man ju inte jämföra barns utveckling men kolla på till exempel Pernilla Wahlgrens barnbarn som är nästan på dagen 1 månad äldre bara än Lara, han verkar betydligt mer stabil och ”med”. Finns bilder hos både Pernilla o Olivers insta.
Senast redigerad av Jollies 2024-02-13 kl. 13:43. Anledning: Felstavat
Citera
2024-02-13, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Får Lars aldrig prova att sitta utan helstöd? Antingen är hon i babysittern eller så kör de tydligen runt henne i vagnen inomhus medan hon leker?! What??

Alltså, jag vet inte ens vad man ska tycka längre. Herregud, hon kör runt sin bebis i en vagn i lägenheten? Saknar både ord och tankar.
Citera
2024-02-13, 14:09
Medlem
Har Fanni tagit bort sin insta? Varken följer eller kommenterat hos henne men hittar inte profilen alls.
Citera
2024-02-13, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jempa442
Har Fanni tagit bort sin insta? Varken följer eller kommenterat hos henne men hittar inte profilen alls.
Jo den är kvar så du har nog blivit blockad om du inte ser den
Citera
2024-02-13, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Jo den är kvar så du har nog blivit blockad om du inte ser den
Ah vad synd 😅 hon är verkligen glad i att blocka folk, har liksom inte gjort nåt annat än att ge henne trafik 😂
Citera
2024-02-13, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jempa442

Jodå hon är kvar och har ju efter flera dagars tystnad återvänt med den viktiga frågan.
Om du säger
Fettisdagen eller fet tisdagen
😵‍💫
Citera
2024-02-13, 14:21
Medlem
Köra runt vagnen inomhus, det visar ju bara hur ofta den används på riktigt (dvs utomhus)…. Med all slask och snö och grus som är utomhus just nu är det ju lagom fräscht att ta in vagnen om man har varit ute. Vi ställer vagnen i garaget just nu och tar in den på kvällen när den torkat och runnit av sig, vill inte ens ha den i hallen när den precis har rullat utomhus. Skulle aldrig köra omkring den i huset!
Citera
2024-02-13, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcyRunkle
Jodå hon är kvar och har ju efter flera dagars tystnad återvänt med den viktiga frågan.
Om du säger
Fettisdagen eller fet tisdagen
😵‍💫
Åh herregud. Verkligen en livsavgörande fråga! Mycket viktigt att veta! 😂 allt för att undvika ämnet kring hennes något jobbiga hemsituation.
Citera
2024-02-13, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Samma källa som jobbar inom vården i deras lilla by och röjde Linus påstådda brott till att börja med har även skrivit att Polisen varit där innan jul men inte hittat något, och i samband med det ska Fanni ha sagt att hon tror att någon vill sätta dit honom.
Personen har dock aldrig skrivit något om att polis varit hemma hos Fanni. Jag har för mig att det var någon annan som skrev att polisen borde varit hemma hos dem och att det därefter blev en trådsanning.
Citera
2024-02-13, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Alltså, jag vet inte ens vad man ska tycka längre. Herregud, hon kör runt sin bebis i en vagn i lägenheten? Saknar både ord och tankar.

Ja men det är ju bara så sjukt. Dom bor ju inte direkt på nåt mansion så jag vet inte varför hon ska köra runt henne i vagnen i den lilla lägenheten.
Bara latmansfasoner.
Tvivlar inte på att hon älskar Lasseman men hon verkar inte vara så mån om att hon ska utvecklas.
Citera
2024-02-13, 14:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggland
Personen har dock aldrig skrivit något om att polis varit hemma hos Fanni. Jag har för mig att det var någon annan som skrev att polisen borde varit hemma hos dem och att det därefter blev en trådsanning.
Jo personen har skrivit det och att dom inte hittade något
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in