2024-02-13, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor
Hanna hade kunnat göra så mycket mer content kring detta. Typ ”åh på måndag börjar Kevin jobba, hur gör ni när ni är själva med dusch/fixa middag/natt/whatever”. Samma sak när dom helt plötsligt skulle åka till Malmö. Inte ett ord om att den resan var planerad förens dom helt plötsligt satt i bilen på väg dit? Hon hade kunnat fråga om barnvänliga restauranger där, vad man ska packa till bebis osv.
Håller med! Och hon verkar helt och hållet sakna en plan för vad hon ska göra för "content". Det kan ju vara kul att bara "hänga på" i vardagen också om det finns nåt att titta på och liiiite fart, typ som Saralagom som får mycket gjort varje dag och publicerar enbart "på språng" känns det som.

Men Hanna är liksom så tråkig? Saknas verkligen energi och nån extra gnista som får en att vilja se mer.
Citera
2024-02-13, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Får Lars aldrig prova att sitta utan helstöd? Antingen är hon i babysittern eller så kör de tydligen runt henne i vagnen inomhus medan hon leker?! What??
Reagerade också på det, kan L hålla upp nacken ens? Supermärkligt att köra runt henne i vagn inomhus. L borde ha det plattaste huvudet någonsin av det man fått se men huvudformen verkar väl normal så förhoppningsvis nack och magtränar de henne utan att visa det

Men det är ju det här som gör att man fascineras och stör sig på henne. Så märkligt och tråkigt content och de är så slöa. Jag följer henne utan att följa för jag är nyfiken på hur länge hennes "influencerkarriär" håller i sig
Citera
2024-02-13, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Reagerade också på det, kan L hålla upp nacken ens? Supermärkligt att köra runt henne i vagn inomhus. L borde ha det plattaste huvudet någonsin av det man fått se men huvudformen verkar väl normal så förhoppningsvis nack och magtränar de henne utan att visa det

Men det är ju det här som gör att man fascineras och stör sig på henne. Så märkligt och tråkigt content och de är så slöa. Jag följer henne utan att följa för jag är nyfiken på hur länge hennes "influencerkarriär" håller i sig

Nej hon kan ju inte lyfta nacken själv
Citera
2024-02-13, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor
Hanna hade kunnat göra så mycket mer content kring detta. Typ ”åh på måndag börjar Kevin jobba, hur gör ni när ni är själva med dusch/fixa middag/natt/whatever”. Samma sak när dom helt plötsligt skulle åka till Malmö. Inte ett ord om att den resan var planerad förens dom helt plötsligt satt i bilen på väg dit? Hon hade kunnat fråga om barnvänliga restauranger där, vad man ska packa till bebis osv.

Ja verkligen! Det är så konstigt. Hon är verkligen världens lataste flunsa som tror att det räcker med att lägga upp en bild på sin morgonköpp och något katastrofalt samarbete. Hon skulle kunna ha frågestund tex? Hade ju verkligen ökat engagemanget. Tror inte hon har haft en frågestund på minst ett år. En apartment tour? Vi vet bara hur spegeln i badrummet ser ut och hörnet i soffan där dom äter alla sina måltider. Mer om aktiviteter med Lars? Dom kan ju knappast vara så lata att dom bara kör runt henne i vagnen hemma.

Varsågod Hanna här har du lite tips på content.
Citera
2024-02-13, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Ja verkligen! Det är så konstigt. Hon är verkligen världens lataste flunsa som tror att det räcker med att lägga upp en bild på sin morgonköpp och något katastrofalt samarbete. Hon skulle kunna ha frågestund tex? Hade ju verkligen ökat engagemanget. Tror inte hon har haft en frågestund på minst ett år. En apartment tour? Vi vet bara hur spegeln i badrummet ser ut och hörnet i soffan där dom äter alla sina måltider. Mer om aktiviteter med Lars? Dom kan ju knappast vara så lata att dom bara kör runt henne i vagnen hemma.

Varsågod Hanna här har du lite tips på content.

Frågestund är nog alldeles för känsligt för Hanna, vem vet vad som kan uppfattas som kränkande? Spoiler alert - troligtvis allt!
Hanna ville bli mamma men inte ha barn, hon vill vara influencer men inte göra jobbet.
Citera
2024-02-13, 11:48
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Om ryktet stämmer så tror jag absolut att han försökt dölja detta för exakt alla i sin omgivning och inte drar sig för att ljuga även för Fanni, om man går så långt att man tränger sig in hos äldre för att stjäla dens kanske livsviktiga medicin har man inga spärrar kvar. Men att Fanni inte skulle känna till det efter en husrannsakan där deras hem blev vänt upp och ner har jag svårt att tro.
Exakt, har han något slags beroende så är hans bästa vän just lögner, oavsett vem han pratar med...
Jag har nog missat detta med husrannsakan, vet vi att det har skett? Har de hittat någonting? Sjukt svårt att förneka sitt brott om narkotikaklassad medicin hittats hos L, men har de inte hittat någonting kan han ju blåneka och påstå att någon kollega bara anklagar honom felaktigt... Jag tycker synd om F, hon känns som en ganska naiv kvinna som dessutom är skör och redan haft svårt att hantera motgångar de senaste åren.
Citera
2024-02-13, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Håller med! Och hon verkar helt och hållet sakna en plan för vad hon ska göra för "content". Det kan ju vara kul att bara "hänga på" i vardagen också om det finns nåt att titta på och liiiite fart, typ som Saralagom som får mycket gjort varje dag och publicerar enbart "på språng" känns det som.

Men Hanna är liksom så tråkig? Saknas verkligen energi och nån extra gnista som får en att vilja se mer.

Tror jag uppdaterade mer än henne när jag var FL under pandemin med mina 2 barn. Nu har jag inte något som helst intresse av att vara influenser men kollar jag tillbaka så la jag upp minst 3 stories varje dag och det var ju mest för att min familj som vi inte kunde träffa lika mycket som vi ville, skulle få se barnen och vad vi gjorde om dagarna 😅
Citera
2024-02-13, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Exakt, har han något slags beroende så är hans bästa vän just lögner, oavsett vem han pratar med...
Jag har nog missat detta med husrannsakan, vet vi att det har skett? Har de hittat någonting? Sjukt svårt att förneka sitt brott om narkotikaklassad medicin hittats hos L, men har de inte hittat någonting kan han ju blåneka och påstå att någon kollega bara anklagar honom felaktigt... Jag tycker synd om F, hon känns som en ganska naiv kvinna som dessutom är skör och redan haft svårt att hantera motgångar de senaste åren.

Samma källa som jobbar inom vården i deras lilla by och röjde Linus påstådda brott till att börja med har även skrivit att Polisen varit där innan jul men inte hittat något, och i samband med det ska Fanni ha sagt att hon tror att någon vill sätta dit honom. Undrar då hur många fiender man lyckas skaffa sig inom äldrevården för att någon ska vilja ”sätta dit” honom… sen ryktet att han efter avstängningen ska ha fortsatt gå runt och sno medicin, det känns för osannolikt för att vara påhittat i kombination med husrannsakan. Fannis tystnad talar ganska högt. Hade det varit nåt knas med hennes graviditet hade hon gått ut med det för likes och hjärtan. Nåt luktar surt.
Citera
2024-02-13, 12:19
Medlem
acebaces avatar
Om fanny var rädd att förlora fostret innan är hon väl absurt rädd nu.. Tveksamt att Livio skulle bevilja fortsatta försök i vår om Linus skulle bli dömd för narkotikabrott/stöld likn. plus kombinationen med ev spelmissbruk och bipolariteten hos F då. Har fan vänner med knappt hälften av detta som fått IVF nekat på stört.
Citera
2024-02-13, 12:37
Medlem
FD ser sorgsen ut på senaste uppdateringen.
Citera
2024-02-13, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mvhonsburar
FD ser sorgsen ut på senaste uppdateringen.

Ja hon ser helt söndergråten ut men inte så konstigt
Citera
2024-02-13, 12:54
Medlem
regelbrotts avatar
Jag har aldrig kommenterat eller nått hos FD men ändå fått blocken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem