Citat:
Ursprungligen postat av
rickebus
Nu sitter Marlene med sin advokat o tjafsar..mamma sjuk i brasilien. Tycker arlene ska ha med vittne till rättegången..tex Fia, nu får vi se hur nära vänskapen är
På henne verkar det som att hon kommer åka till Brasilien snart, för vilka pengar då?
Hon klagade på att det skulle kosta 900 att försöka få rätt till att träffa sonen nåt iaf för hon har inte råd med det.
Hon ville inte åka till Rättspsyk för hon hade inte råd men tråkigt för henne så är det rätten som betalar biljetterna så åka fick hon ju.
Så hur ska hon ha råd att åka till Brasilien? Har hon ens råd att åka till flygplatsen?