2024-02-12, 13:06
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De skaffar ofta de nya barnen med en ny partner eller så har de bytt kommun i hopp om att de inte ska bli anmälda även där . Finns ett par i storbritannien som fått en 10-12 barn omhändertagna där de sagt att de kommer att föda barn så länge de går i tron att de någon gång får behålla dem hemma ..
Fyfan va sjukt, såna människor ska steriliseras punkt!
2024-02-12, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Hemskt ändå, alla kan ju lätt få tag på hans namn och jag tror hon nämner det inland om jag minns rätt. Sen säger hon att man aldrig ska nämna namn och att hon aldrig gör det men det gör hon ju hela tiden.

Ja det är hemskt för den som är drabbad av människor med personlighetsstörning. För det är ytterligare en sak(personlighetsstörning) dessa har gemensamt. Dom har bara rättigheter, inga skyldigheter. Dom anser att då myndigheter, ex, familjehem mm utsätter dom för ”tortyr” så har dom rätt att informera folket vilka dom är. Då namedroppas det hej vilt.
Personligen tycker jag F*a har eskalerat senaste månaderna. Faktiskt såg jag den förändring hos henne då R*becca gjorde entré på TT. F*a kände sig hotad av att hon tog plats. Då förändrade F*a sitt sätt och började spela upp saker hon har inspelat. Det har hon inte gjort tidigare.
2024-02-12, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Fy attan vad triggad man blir när Marlene sitter och säger "Mmh-hmm" med sitt hånfulla tonfall till alla som ger henne oförtjänt tid och tillmötesgående i telefon. Vill bara örfila upp henne så hårt.
Har full förståelse för hennes ex om han gjorde det.

reagear på samma särr..fruktansvärt provocerande
2024-02-12, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funtade007
Ja det är hemskt för den som är drabbad av människor med personlighetsstörning. För det är ytterligare en sak(personlighetsstörning) dessa har gemensamt. Dom har bara rättigheter, inga skyldigheter. Dom anser att då myndigheter, ex, familjehem mm utsätter dom för ”tortyr” så har dom rätt att informera folket vilka dom är. Då namedroppas det hej vilt.
Personligen tycker jag F*a har eskalerat senaste månaderna. Faktiskt såg jag den förändring hos henne då R*becca gjorde entré på TT. F*a kände sig hotad av att hon tog plats. Då förändrade F*a sitt sätt och började spela upp saker hon har inspelat. Det har hon inte gjort tidigare.
Eskalering beror nog på att hon fått en massa avslag på alla möjliga saker de senaste månaderna , nu är det europa domstolen för mänskliga rättigheter det siktas mot
2024-02-12, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Hon förstår inte ens att det inte är ett jobb 😔
All denna smärta hade kunnat undvikas med obligatorisk P-sputa eller P-stav 🤷🏻‍♀️
Hon brukar ju säga att hon jobbat som fotograf och journalist när det i själva verket var det hon gjorde på den dagliga verksamheten . Hur hon kunde tro den dagliga ersättning människor får på daglig verksamhet ger sgi är svårt att förstå .
2024-02-12, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildsomsnoe
Har läst domar, står inget sånt

Vet inget om uppgifterna men i en dom går ju inte beslutsunderlaget att läsa i sin helhet pga sekretess.
2024-02-12, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Eskalering beror nog på att hon fått en massa avslag på alla möjliga saker de senaste månaderna , nu är det europa domstolen för mänskliga rättigheter det siktas mot

Det har säkert en stor bidragande orsak till den ökade ”manin”. Men vad jag menade var att jag tyckte hon förändrade sitt sätt efter det R dök upp på TT.
Samma tillvägagångssätt som R har haft på sina lives.
2024-02-12, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildsomsnoe
Har läst domar, står inget sånt

Det står om sexuellt beteende i publicerade domar jo. Kommer inte att posta av respekt för barnen, allt detta är redan väldigt integritetskränkande som det är. Skriver bara detta för att du och andra ska sluta förneka det.
2024-02-12, 14:28
Medlem
Nu sitter Marlene med sin advokat o tjafsar..mamma sjuk i brasilien. Tycker arlene ska ha med vittne till rättegången..tex Fia, nu får vi se hur nära vänskapen är
2024-02-12, 14:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Nu sitter Marlene med sin advokat o tjafsar..mamma sjuk i brasilien. Tycker arlene ska ha med vittne till rättegången..tex Fia, nu får vi se hur nära vänskapen är

Det låter faktiskt som att advokaten vill att hon ska dra till Brasilien och därmed knasa till det.

Eller för den delen när hon rekommenderar att hon tar med sig Fia och/eller Malin till rättegången? Snacka om att advokaten trollar Lejonmamma.
Senast redigerad av Lailatjej 2024-02-12 kl. 15:20.
2024-02-12, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funtade007
Det har säkert en stor bidragande orsak till den ökade ”manin”. Men vad jag menade var att jag tyckte hon förändrade sitt sätt efter det R dök upp på TT.
Samma tillvägagångssätt som R har haft på sina lives.

Någon som vet vart R tagit vägen?
2024-02-12, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Det låter faktiskt som att advokaten VILL att hon ska dra till Brasilien och därmed knasa till det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in