2024-02-12, 13:42
Avstngd
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Det lt s i klippet nr hon pratade med Maxine om att hon ville "ha ut en av kringarna". Det lt som om hon och Maxine hade mjlighet att pverka. Men jag kan ju erknna att jag inte riktigt har koll p upplgget fr kommande vecka s kanske var det ngot annat n kmpeval de diskuterade.

Magnus hller en lagom lg profil fr att inte uppfattas som ett allt fr farligt hot. Och frsker hlla sig vl med alla och hoppas p att kunna glida med nda till finalen. Men hans lmskhet lyser igenom, nr han t.ex. deltar i hnet av Jennifer och planerar att misslyckas med uppdrag. Han hade ocks hoppats att Maxine och Cornelia skulle tro att han var p deras sida och ge honom sina amuletter, men dr rknade han fel. De mrkte snabbt att han r med i Pers pakt. (Som tydligen kallas "Sekten").

Det kanske inte var frsta gngen de snodde godis av produktionen. Det framgick ju ven frra ssongen att produktionen och deltagarna ibland skojar med varandra mm. S sdant kan ju hnda. Men det frekom ju vilda spekulationer om att Tim och Fredde lyckats smuggla in stora mngder mat och liknande och det hade de tydligen inte.
Bara fr att stta det hr med krringar i kontext: Martina var 6 r nr Cornelia fddes. Men Cornelia ser ju sig sjlv som 20, s. Att Cornelia vill ha ut vissa personer innebr dock inte att hon har nt inflytande. Vi fr vl se.

Magnus spelar smart, fr det r en tvling. Glm inte det. Tycker du inte att Farmarna ska taktisera inom spelreglerna fr att frska vinna? Ska de bara g runt och mjlka kor? r det det Farmen gr ut p?

S vitt jag vet var Magnus helt inriktad p att samarbeta med Maxine och Cornelia. Han la ner det frst efter att Maxine svek honom och gav amuletten till nn annan. Vem var ormen?

S nu r regelbrottet reducerat till ett skoj mellan produktion och deltagare? Konstigt att J&M blev av med amuletterna. De borde ha ftt extra amuletter eftersom de skojsade s bra med produktionen.

Sjlvklart har pakten varit dr frut. Lika skert som att Arga snattarn inte kte fast frsta gngen. Fettot har inte tappat ett gram p Farmen. Det r inte mjligt att behlla hans kroppshydda p den kosten de har dr. Tobias Johansson som var med fr ngra r sen hade liknande kroppshydda och han gick ner skert 15 kg. Fredde borde ha tappat synligt i vikt.
2024-02-12, 14:00
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Dagens citat: "Magnus r vrsta ormen allts" - Maxine.
S sant som det r sagt.
Jag hejar p laget som Magnus tillhr, men jag hller med om att han r en hal orm som frsker kvadrupelspela alla hela tiden. Det r frsts ett spel, men han spelar inte srskilt smart d lismandet inte gr ngon frbi. Han knns som en person som ven privat smyger omkring till olika mnniskor i sin perifera och omedelbara nrhet och frsker skaffa sig olika frdelar. Lite Ove Sundberg, p ngot stt.
2024-02-12, 14:23
Avstngd
Har tjockisen ngot fel p gonen? cklig mnniska. Hoppas han skms nr han ser sig sjlv p TV.
2024-02-12, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Frsta ssongen av Farmen finns p tv4 play 🥰🥰🥰

Men r det verkligen hela ssongen?
Brjade titta men d verkade bara va terblickar.
2024-02-12, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karmanu

Klart det r hela ssongen

https://www.tv4play.se/program/d0576...8f06638ca15e2c
2024-02-12, 15:15
Medlem
CS128s avatar
Citat:

Det r hela ssong 1 med 51 avsnitt!

https://www.tv4play.se/program/d0576...8f06638ca15e2c
2024-02-12, 16:03
Medlem
Jag tror att pakten haft tillgng till mat hela tiden. Tim har sin familj och kompisar i Jnkping bara ngra mil bort frn farmen . De har skert varit vid farmen och rekat fre inspelningen fr att hitta stllen att bde gmma mat och f mat levererat till.
2024-02-12, 16:12
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan
Jag tror att pakten haft tillgng till mat hela tiden. Tim har sin familj och kompisar i Jnkping bara ngra mil bort frn farmen . De har skert varit vid farmen och rekat fre inspelningen fr att hitta stllen att bde gmma mat och f mat levererat till.

Lngskt teori d Tim inte visste vart han skulle vara: P Farmen eller p Torpet. Ingen av deltagarna visste vilka de var heller innan de klev in p inspelningen och om de skulle ftt mat under tiden (frutom detta regelbrott som var hos filmteamets "skafferi") s skulle de i pakten - som ingen visste om frn brjan ens skulle uppst - ha rnt ideligen ute om ntterna. Mycket osannolikt!
2024-02-12, 16:15
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Kollar just nu p frsta ssongen som TV4 Play har lagt ut. Och ja...det r hela ssongen.
2024-02-12, 16:16
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Allts om Jennifer eller pakten ker ut s slutar jag frfan att kolla p den hr skitserien. Jag gillar Jennifer. hon r fett rolig och sjuk/galen. Jag hade fan klickat med henne. Hade aldrig orkat med dom andra surgubbarna/surkrringarna.
Bra att du slutar titta p det du kallar skitserien och d slipper vi dig hr ocks
Sjuka och galna mnniskor som Jennifer ska inte vara med i ett program som Farmen.
Frstr att du hade klickat med henne. Ni r ju likadana.
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
nnu en anledning fr att be fr att Jennifer och/eller pakten ker ur
Ja det skulle vara sknt att slippa dom idiotiska kommentarerna och det dr lol
Citat:
S kan ni fortstta kolla p antikrundan al Farmen lol. Bara gamlingar och trkiga mnniskor kvar dr de skall vara kombaya
Citat:
r inte detta ett underhllningsprogram? Vad r det roliga i att kolla p gamla och trkiga mnniskor? Kanske det r din mlgrupp och du relaterar?
Tyvrr har jag en trkig nyhet fr dig. Om du verlever i orten s kommer du att bli gammal och anses som trkig av dom yngre. Taskigt men sant!
Jag ser ingen som r gammal och trkig p Farmen. Jag ser tv kvinnor, 30 och 31 r, Cornelia och Jennifer som tycks tro att dom fortfarande r 20 och som beter sig vldigt omoget och som fuskar och stjl.
Dom vriga beter sig moget som vuxna mnniskor som frsker vinna spelet om en halv mille.
2024-02-12, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Lngskt teori d Tim inte visste vart han skulle vara: P Farmen eller p Torpet. Ingen av deltagarna visste vilka de var heller innan de klev in p inspelningen och om de skulle ftt mat under tiden (frutom detta regelbrott som var hos filmteamets "skafferi") s skulle de i pakten - som ingen visste om frn brjan ens skulle uppst - ha rnt ideligen ute om ntterna. Mycket osannolikt!
Tycker verkligen inte att det r osannolikt.
2024-02-12, 16:18
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Det r ju subjektivt vad som r roligt. Men det verkar du inte fatta.
Jennifer r inte rolig. Hon r skitjobbig.
Citat:
Jo hon r rolig pga hur galen hon r.
Jag ser inget roligt med bajsmamman Jennifer. En som gapar, mobbar, fryser ut och r genomfalsk.
Vi r rtt verens om vad vi tycker om Jennifer...
Citat:
Ursprungligen postat av CassaNoova
Fr mig helt sinnessjukt hur trngsynta vissa i denna trd r nr det kommer till Jennifer diskussionen. Behver man sga mycket mer n att hon har den dr efterbliven hora som rker camel bl, har gra mjukis med hl i pga haschgld, dricker powerking och pratar hgt i telefon p bussen aura? Klappmongot Ursula borde sluta runka oavbrutet till denna mnniska och skaffa bttre frebilder.

Herrejvlar..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in