2024-02-12, 01:08
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Angående att Anna Brolin inte var där;

"Ni kanske undrar varför programledaren Anna Brolin, 43, saknades i tinget i söndagens avsnitt.

”Det var planerat sedan länge att Anna Brolin skulle vara ledig”, svarar Joel Bendrik via mejl."

Från Aftonbladet. Vilken latmask.. Att ta ledigt från programledarrollen i Farmen där hon knappt gör något alls förutom att prata lite i vissa avsnitt.
Trams. Hon hade kanske en släkting som gifte sig eller en unge som fyllde år just den dan. Hon är inte livegen.
2024-02-12, 01:08
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Programledarjobbet är lite mer än att prata.
Hon är tvungen att se alla avsnitt och även det som vi inte får se så hon har bakgrund till det hon säger när hon programleder.
Någon gång under sommaren är hon värd lite ledighet också.

Om hon inte klarar att vara på ditt jobb kanske hon ska låta någon som pallar ta över?

Har nog fan aldrig upplevt att t.ex. någon vikarierat för en programledare i Robinson eller dylikt.
2024-02-12, 01:09
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså om Jennifer eller pakten åker ut så slutar jag förfan att kolla på den här skitserien. Jag gillar Jennifer. hon är fett rolig och sjuk/galen. Jag hade fan klickat med henne. Hade aldrig orkat med dom andra surgubbarna/surkärringarna.
Ännu en anledning för att be för att Jennifer och/eller pakten åker ur…
2024-02-12, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Ännu en anledning för att be för att Jennifer och/eller pakten åker ur…
Så kan ni fortsätta kolla på antikrundan alá Farmen lol. Bara gamlingar och tråkiga människor kvar där de skall vara kombaya
2024-02-12, 01:20
Citat:
Så kan ni fortsätta kolla på antikrundan alá Farmen lol. Bara gamlingar och tråkiga människor kvar där de skall vara kombaya
Men titta på Paradise Hotel eller nån annan skit med söndertatuerade plastläppade ”roliga” kaosmänniskor. Det är ju tydligen det du gillar. Jag går inte in i nån tråd om ett sånt program och skriver att jag saknar typer som Anna eller Perre. Varför tittar du på Farmen om det enda du ska ha är kaosande ortenmänniskor?
2024-02-12, 01:21
Medlem
Det var väl någon som redan för en vecka sedan noterade att det låg godispapper i bakgrunden i en scen från storbondestugan? Så den däringa pakten har nog tjuvat ett bra tag innan de blev påkomna.
2024-02-12, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Men titta på Paradise Hotel eller nån annan skit med söndertatuerade plastläppade ”roliga” kaosmänniskor. Det är ju tydligen det du gillar. Jag går inte in i nån tråd om ett sånt program och skriver att jag saknar typer som Anna eller Perre. Varför tittar du på Farmen om det enda du ska ha är kaosande ortenmänniskor?
Är inte detta ett underhållningsprogram? Vad är det roliga i att kolla på gamla och tråkiga människor? Kanske det är din målgrupp och du relaterar?
2024-02-12, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kijah
När Naken-Janne var med, blurrade de hans könsorgan då??

Nej, minns att han hade en rätt liten kuk.
2024-02-12, 02:23
Medlem
auruns avatar
Citat:
Är inte detta ett underhållningsprogram? Vad är det roliga i att kolla på gamla och tråkiga människor? Kanske det är din målgrupp och du relaterar?
Det är ju subjektivt vad som är roligt. Men det verkar du inte fatta.
Jennifer är inte rolig. Hon är skitjobbig.
2024-02-12, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Jo hon är rolig pga hur galen hon är.
2024-02-12, 03:07
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norfolk
Det var väl någon som redan för en vecka sedan noterade att det låg godispapper i bakgrunden i en scen från storbondestugan? Så den däringa pakten har nog tjuvat ett bra tag innan de blev påkomna.

Hur ska dom få tag i godiset tänker du?
2024-02-12, 03:08
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aurun

Jennifer är hemsk! Hennes barn lär skämmas ögonen ur sig🙄

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in