2024-02-12, 00:56
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitalsigns
Nej han blockar inte alla som skriver om dumpen, jag är inte blockad.

Samma sak med mig, har inga problem med att gå in på 367 fb och han kommer fortfarande upp i senast sökta på Facebook.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-02-12 kl. 00:58. Anledning: Autocorr
Citera
2024-02-12, 01:05
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Kanske inte hunnit alla, men mig och uppenbarligen många andra har han blockat jo...
Fattar inte varför vissa tomtar i tråden går i taket över det sanna påståendet att #367 blockar vissa. Han blockar inte alla, det stämmer. Men ämnet verkar nästan vara en öm tå av någon anledning, inte minst för UppsalaMILF.
Citera
2024-02-12, 01:33
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Ni beter er som att ni är utvalda, meningsuppbyggnaden var av avsikt.
Jag har skrivit PM och fått svar, skrivit hädiska kommentarer på hans sida. Ingen block.

Citat:
Ursprungligen postat av vitalsigns
Nej han blockar inte alla som skriver om dumpen, jag är inte blockad.

Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Samma sak med mig, har inga problem med att gå in på 367 fb och han kommer fortfarande upp i senast sökta på Facebook.

Ni har inte skrivit tillräckligt roliga grejor då! I ett inlägg från 2023 där han skrev om gamla broschyren "Om kriget kommer" så la jag in en bild på socialstyrelsens berömda broschyr "Till dig som är gift med ett barn". Amatörer...
Citera
2024-02-12, 06:01
Medlem
PROLIFICs avatar

Jag tror inte att han hör till LSS däremot är han svårt desillusionerad och troligen väldigt ensam. Barnet säger att hon är 13, han säger att han är 40+, det är han som har addat henne på Snap. De inleder med artighetsprat och barnet säger hon gillar att shoppa kläder. Det nappar gäddan på!

"ok, när jag har en tjej, brukar jag skämma bort med sexiga underkläder..... "

Han säger att han tyvärr är singel nu, barnet med och han säger att han kan köpa underkläder till henne och han frågar vad hon gillar för typ av underkläder.

"Trosa med öppen gren??"

Barnet frågar vad det är.

"Trosa som är öppen för musen "

Och han skickar en länk på en "porrig" grenlös röd trosa från en sexshop. Till en 13-åring. Sedan en länk till nåt som han säger är lite mer påklätt. En svart korsettliknande grej som snör in midjan, trosor, höfthållare och stay ups. Till en 13-åring. Han frågar om hon skulle våga gå med till den fysiska sexshoppen. En 13-åring.

Tänk om detta hade varit två vuxna i Tinderchatten. "Gillar du trosa med öppen gren?" när man artighetskonverserar och precis har börjat prata. Avmatchning och tack och hej!

Han beskriver hur han ser ut och frågar om barnet vill bli hans flickvän. En gädda som för en gångs skull verkar vara lång, om han inte ljuger och har uppat sin längd mycket. Bilderna han skickar på sig själv är anskrämligt fula. Grodperspektiv och dåligt ljus så han ser ut som ett svullet lik. Och nog är han 40+ alltid. Han ser ut som 40+++. Jag skulle gissa på 55.

Och detta ständiga jävla "älskling".

"Ligger här och runkar nu älskling" (det funkar i en vuxen relation om man har den jargongen, INTE till en 13-åring man aldrig har träffat)

De ska träffas men han verkar backa ur från första mötesplatsen och vill att barnet ska åka tåg hem till honom trots att det är en bit utanför stan och klockan närmar sig 21. Barnet är 13. Inga konstigheter! De diskuterar resan, att barnet ska fixa sig och äta, han möter henne på Älvängens resecentrum. Mitt i allt det kommer:

"Hur ser din fitta ut älskling ??"

Återigen; två stycken har matchat på Tinder, den ena parten trasslar med mötesplats och tid och vill att den en andre åker 20-30 min från stan skapligt sent på kvällen så att de kan träffas. "Hur ser din fitta/kuk ut älskling ??". Hur många vuxna skulle sätta sig på det där tåget?

Han säger att de kommer att hinna med hångel och lite smek på hennes fitta. De pratar om tågtider och han vill veta vad hon kommer att ha för kläder. Så klart bra att veta så att man kan hitta varandra, men han är även intresserad av vad hon har under.

"Vill smaka på din härliga fitta sen älskling"

"Mmmmm inte provat att smaka på kuk heller älskling ??"

Och så lite strul när de ska ses, han verkar stå och gömma sig och vill att hon ska fota skyltar och konfrontationen sker.

Jag tror inte att han tillhör LSS men det är inte helt omöjligt att han jobbar i den branschen. Om så är fallet så får vi hoppas att han jobbar med vuxna män! Svårt desillusionerad pajas.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-02-12 kl. 06:13.
Citera
2024-02-12, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Bostadsrättsföreningar och samfälligheters skräck i egen hög person.
Han styr säkert den där föreningen med järnhand, alla som käftar har fått paragrafer och arga härskartekniksamtal nertryckt i halsen.

En sån som finns i alla föreningar. Hemsk personlighet.
Citera
2024-02-12, 08:13
Medlem
Sniper3Ds avatar
I Facebookgruppen Isjakten Nora, som #367 är med i, har det kommit kommentarer.
Citera
2024-02-12, 08:30
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sniper3D
I Facebookgruppen Isjakten Nora, som #367 är med i, har det kommit kommentarer.
Nu försvarar man honom i isjaktsgruppen och skriver "det är väl bra att han får vara bland vuxna".
Är folk rädda för honom?
Citera
2024-02-12, 09:42
Medlem
Livmedikusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grejsimojsa
Men gör han verkligen det? Finns inte en chans att han inte har en intellektuell funktionsnedsättning själv. Han måste mena typ samhall eller??

Trodde inte dumpen publicerade när de haffade nåt mongo

Vill minnas att de har sagt att de publicerar gäddor med en intellektuell funktionsnedsättning om de upprepar beteendet och är dömda sedan tidigare, samt om de har arbete och körkort. (Osäker på exakta kriterier)
Finns gott om exempel på lustigkurrar som har smitit igenom nätet, t.ex. Candyman Kent x 2 #92 , Groomingautomaten #329, Rickiromaromin #204 osv.
Senast redigerad av Livmedikusen 2024-02-12 kl. 09:46.
Citera
2024-02-12, 09:50
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Bostadsrättsföreningar och samfälligheters skräck i egen hög person.
Han styr säkert den där föreningen med järnhand, alla som käftar har fått paragrafer och arga härskartekniksamtal nertryckt i halsen.

#367 har ett så jävla punchable face. Hela hans uppsyn lyser autistisk otrevlig besserwisser. Han kan garanterat aldrig tänka utanför boxen utan det enda rätta är alltid hans egna genomtänkta system och logik.
Citera
2024-02-12, 09:52
Medlem
Alltså gädda #367 måste ju ha någon diagnos utöver pedofili. Kolla hans hemsida, noll struktur, ett virrvarr av fula flödesscheman/diagram och ordbajserier. Möjligen kan han det han försöker förmedla på sin hemsida, men han verkar extremt insnöad. Ingen normal människa orkar tillgodogöra sig något därifrån.
Citera
2024-02-12, 10:31
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Nu försvarar man honom i isjaktsgruppen och skriver "det är väl bra att han får vara bland vuxna".
Är folk rädda för honom?

Helt jävla otroligt. Det står: "Dumpens historia är lite svårbegriplig; det framgår inte på vilket sätt kontakten var olämplig, på vilket sätt skulle det ha handlat om sex?" Antingen skrivet i någon chockartad affekt eller så är hon precis som du säger rädd för honom. Inte omöjligt.
Citera
2024-02-12, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Kan ni sluta trakassera gäddorna (ni förstår vad trakassera betyder hoppas jag) och deras familjer? Ni inte bara undergräver Dumpens arbete utan verkar få ut något perverst nöje av ert subhumana beteende.
Nej, det ska det inte slutas med!
Anhöriga och familjer ska dock inte behöva förberedas för en plats som förste kol-skyfflare i helvetet. De ska förstås lämnas utanför. Undantag är nog fasen pedofilers sambos som stannar kvar och t.o.m. försvarar dem. De ska också ha en stor skyffel att skyffla med.
Varför ska barnförstörande peddosar få härja runt fritt i samhället och förstöra barn?
Tar man så genuint korkade beslut som att kontakta barn i sexuellt syfte / har sex med barn så får de ta konsekvenserna av dessa onda handlingar.
Dumpen, allmänheten, media, medborgargarden ska tamejfan göra livet eländigt för dessa sjuka individer. Ont ska med ont fördrivas. Punkt!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in