2024-02-11, 23:20
Medlem
Grejsimojsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Om de är så uppenbart intellektuellt funktionsnedsatta att de inte förstår skillnaden mellan vad ett barn och vuxen är så kontaktar dumpen det boende de bor på.
Denna man är inte på den låga nivån.

Ahaa, ja nej, han är ju tappad men att han kutade iväg för han kopplade vad som hände säger ju att han absolut va medveten om att älsklingsälsklingen va ett barn.
Citera
2024-02-11, 23:33
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
Fan, älskar att högermannen 367 tänker gasa sig ur krisen. Fortfarande öppen med lite hot om förtal. Lägger fortfarande upp uppdateringar. Det gillar man haha.
Jag hittar honom inte längre. Har han tagit bort kontot eller är jag blockad? Jag reagerade med skrattemoji på hans patetiska inlägg så stackaren kanske tog illa vid sig.
Citera
2024-02-11, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Jag hittar honom inte längre. Har han tagit bort kontot eller är jag blockad? Jag reagerade med skrattemoji på hans patetiska inlägg så stackaren kanske tog illa vid sig.

Han är kvar! Lägg av alla ni nu som reagerat på hans inlägg, fatta att han blockar er.
Citera
2024-02-11, 23:44
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabra
Han är kvar! Lägg av alla ni nu som reagerat på hans inlägg, fatta att han blockar er.
OK, för det löser ju verkligen hans situation. Det är ju skrattemojis på FB som är hans största problem just nu. Inte att det finns en miljonpublik som hatar jäveln och skrattar åt hans patetiska beteende. Envis sate, hoppas han snart möts av den riktiga verkligheten.

Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Han är kvar. Ni som tror att han blockat just er. Ni måste vara CP.
Är Facebook som laggar..
Och varför skulle det vara långsökt att tro att han blockar sådana som interagerar negativt med hans sida? Framför allt om flera som reagerat på hans inlägg också tappat access? ”Just er”. Det är ingen världskändis vi pratar om, det är en autistisk herre som mycket väl skulle kunna gå igenom några tiotal personer och trycka på blockknappen om han kände för det. Han dyker inte ens upp i min ”senast sökta” längre, där han stadigt legat, och innehållet står som otillgängligt om jag går via Google.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2024-02-11 kl. 23:49.
Citera
2024-02-11, 23:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
OK, för det löser ju verkligen hans situation. Det är ju skrattemojis på FB som är hans största problem just nu. Inte att det finns en miljonpublik som hatar jäveln och skrattar åt hans patetiska beteende. Envis sate, hoppas han snart möts av den riktiga verkligheten.

Och varför skulle det vara långsökt att tro att han blockar sådana som interagerar negativt med hans sida? Framför allt om flera som reagerat på hans inlägg också tappat access? ”Just er”. Det är ingen världskändis vi pratar om, det är en autistisk herre som mycket väl skulle kunna gå igenom några tiotal personer och trycka på blockknappen om han kände för det. Han dyker inte ens upp i min ”senast sökta” längre, där han stadigt legat.

Ni beter er som att ni är utvalda, meningsuppbyggnaden var av avsikt.
Jag har skrivit PM och fått svar, skrivit hädiska kommentarer på hans sida. Ingen block.
Citera
2024-02-11, 23:58
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grejsimojsa
Men gör han verkligen det? Finns inte en chans att han inte har en intellektuell funktionsnedsättning själv. Han måste mena typ samhall eller??

Trodde inte dumpen publicerade när de haffade nåt mongo

Var går mongo-gränsen? Han har i vart fall körkort och är hemvärnsman (enligt hans FB). Han kan kontakta en kvällstidning och vittna om tågstrul.

Senast redigerad av farbror Sven 2024-02-12 kl. 00:02.
Citera
2024-02-12, 00:00
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ni beter er som att ni är utvalda, meningsuppbyggnaden var av avsikt.
Jag har skrivit PM och fått svar, skrivit hädiska kommentarer på hans sida. Ingen block.
Om vi säger såhär: #367s intelligensnivå är mer lik magmys-Mickes än Albert Einsteins. Det finns inget som talar för att han kommer bete sig helt konsekvent, framför allt när det tar en timme för honom att radera ett par inlägg. Många som interagerar förlorar åtkomst till hans sida och det är ingen slump, även om detsamma inte gäller alla. Big deal.

Du kan för övrigt sluta uttala dig om honom som någon slags Jehova man vill bli ”utvald” av, och CP-förklara människor som inte ens säger dumma saker. Det får dig inte att framstå som sådär överdrivet bright.
Citera
2024-02-12, 00:05
Medlem
Svarta-Skatans avatar
I hockeytråden så ryktas det att en ung tränares självmord skulle ha med dumpen att göra. Ligger det nån sanning i det eller bara illasinnade rykten. Personligen så tror jag inte det ligger nån sanning i det för då borde det ha skrivits redan i den här tråden. För det finns ju folk i den här tråden som jobbar väldigt nära dumpen.

(FB) Allmänt om all hockey/hockeyrelaterat
Senast redigerad av Svarta-Skatan 2024-02-12 kl. 00:33.
Citera
2024-02-12, 00:11
Medlem
Kan ni sluta trakassera gäddorna (ni förstår vad trakassera betyder hoppas jag) och deras familjer? Ni inte bara undergräver Dumpens arbete utan verkar få ut något perverst nöje av ert subhumana beteende.
Citera
2024-02-12, 00:26
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Han är kvar. Ni som tror att han blockat just er. Ni måste vara CP.
Är Facebook som laggar..

Han är kvar, ja. Men går inte att gå in (om man skrivit något) då han blockar en. Jag testade gå in med tjejens Facebokk och då var den öppen, men funkade inte med min Facebook då jag skrivit något i förrgår. Så ja, han blockar alla en-å-en som skrivit något om Dumpen på hans tidslinje.
Citera
2024-02-12, 00:39
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Han är kvar, ja. Men går inte att gå in (om man skrivit något) då han blockar en. Jag testade gå in med tjejens Facebokk och då var den öppen, men funkade inte med min Facebook då jag skrivit något i förrgår. Så ja, han blockar alla en-å-en som skrivit något om Dumpen på hans tidslinje.

Nej han blockar inte alla som skriver om dumpen, jag är inte blockad.
Citera
2024-02-12, 00:55
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitalsigns
Nej han blockar inte alla som skriver om dumpen, jag är inte blockad.

Kanske inte hunnit alla, men mig och uppenbarligen många andra har han blockat jo...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in