Jag tror inte att han hör till LSS däremot är han svårt desillusionerad och troligen väldigt ensam. Barnet säger att hon är 13, han säger att han är 40+, det är han som har addat henne på Snap. De inleder med artighetsprat och barnet säger hon gillar att shoppa kläder. Det nappar gäddan på!
"ok, när jag har en tjej, brukar jag skämma bort med sexiga underkläder.....

"
Han säger att han tyvärr är singel nu, barnet med och han säger att han kan köpa underkläder till henne och han frågar vad hon gillar för typ av underkläder.
"Trosa med öppen gren??"
Barnet frågar vad det är.
"Trosa som är öppen för musen

"
Och han skickar en länk på en "porrig" grenlös röd trosa från en sexshop. Till en 13-åring. Sedan en länk till nåt som han säger är lite mer påklätt. En svart korsettliknande grej som snör in midjan, trosor, höfthållare och stay ups. Till en 13-åring. Han frågar om hon skulle våga gå med till den fysiska sexshoppen. En 13-åring.
Tänk om detta hade varit två vuxna i Tinderchatten. "Gillar du trosa med öppen gren?" när man artighetskonverserar och precis har börjat prata. Avmatchning och tack och hej!
Han beskriver hur han ser ut och frågar om barnet vill bli hans flickvän. En gädda som för en gångs skull verkar vara lång, om han inte ljuger och har uppat sin längd mycket. Bilderna han skickar på sig själv är anskrämligt fula. Grodperspektiv och dåligt ljus så han ser ut som ett svullet lik. Och nog är han 40+ alltid. Han ser ut som 40+++. Jag skulle gissa på 55.
Och detta ständiga jävla "älskling".
"Ligger här och runkar nu älskling" (det funkar i en vuxen relation om man har den jargongen, INTE till en 13-åring man aldrig har träffat)
De ska träffas men han verkar backa ur från första mötesplatsen och vill att barnet ska åka tåg hem till honom trots att det är en bit utanför stan och klockan närmar sig 21. Barnet är 13. Inga konstigheter! De diskuterar resan, att barnet ska fixa sig och äta, han möter henne på Älvängens resecentrum. Mitt i allt det kommer:
"Hur ser din fitta ut älskling ??"
Återigen; två stycken har matchat på Tinder, den ena parten trasslar med mötesplats och tid och vill att den en andre åker 20-30 min från stan skapligt sent på kvällen så att de kan träffas. "Hur ser din fitta/kuk ut älskling ??". Hur många vuxna skulle sätta sig på det där tåget?
Han säger att de kommer att hinna med hångel och lite smek på hennes fitta. De pratar om tågtider och han vill veta vad hon kommer att ha för kläder. Så klart bra att veta så att man kan hitta varandra, men han är även intresserad av vad hon har under.
"Vill smaka på din härliga fitta sen älskling"
"Mmmmm inte provat att smaka på kuk heller älskling ??"
Och så lite strul när de ska ses, han verkar stå och gömma sig och vill att hon ska fota skyltar och konfrontationen sker.
Jag tror inte att han tillhör LSS men det är inte helt omöjligt att han jobbar i den branschen. Om så är fallet så får vi hoppas att han jobbar med vuxna män! Svårt desillusionerad pajas.