2024-02-11, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acebace
Hanna är tillbaka. Och ska dra ner på telefonanvändandet. Då kanske hon ska överväga ett annat jobb 😅
Fast man har ju sett att hon varit aktiv på Instagram hela helgen - inloggad och likat andras inlägg. Så lägga ner telefonen betyder bara att latmask Hanna inte orkar göra några inlägg eller samarbeten! Alla influensers vill att vi skall se det som ett riktigt jobb men vem fan kan ringa chefen och säga att jag tänker inget göra under ett par dagar utan skall bara vila och vara med familjen?? Jäkla hittepå jobb!!
Citera
2024-02-11, 11:06
Medlem
Jag förstår verkligen inte hur HTs hjärna funkar. Hur kan hon inte tänka på hur förjävliga hennes naglar ser ut? Speciellt när hon gör reklam för handkräm och visar upp sina händer varenda dag 🤦‍♀️
Citera
2024-02-11, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kotass1
Jag förstår verkligen inte hur HTs hjärna funkar. Hur kan hon inte tänka på hur förjävliga hennes naglar ser ut? Speciellt när hon gör reklam för handkräm och visar upp sina händer varenda dag 🤦‍♀️
Eller lyssnar själv på samarbetet - VoiceOver i hög volym sedan tyst, ekande ljud i badrummet! Oproffsigt och vem vill ha sjukt mjuka fötter?? Jag vill ha friska fötter tack!
Citera
2024-02-11, 11:13
Medlem
Okej en paus för att sedan återvända med ett kasst gjort samarbete med flagnande nagellack för hudvårdsgrejer åt Apoteket.. åh så roligt content. Jag följer inte HT men hade jag gjort det hade jag avföljt direkt nu
Citera
2024-02-11, 11:24
Medlem
Citat:

Nej det är fan helt ofattbart. Hur länge har vi sett den där avskavda nagellacken? Hanna du läser ju uppenbarligen här och tar till dig av en del tips härifrån. Kan du snälla lyssna ang nagellacket också?
Citera
2024-02-11, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Okej en paus för att sedan återvända med ett kasst gjort samarbete med flagnande nagellack för hudvårdsgrejer åt Apoteket.. åh så roligt content. Jag följer inte HT men hade jag gjort det hade jag avföljt direkt nu

Citat:

Hahaha jaaaa. Alltså jag får panik!!! Hur kan hon inte fått bort nagellacket än? Blir ju lagom sugen på handkräm när hennes naglar ser ut som SKIT
Citera
2024-02-11, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcyRunkle
Nej det är fan helt ofattbart. Hur länge har vi sett den där avskavda nagellacken? Hanna du läser ju uppenbarligen här och tar till dig av en del tips härifrån. Kan du snälla lyssna ang nagellacket också?
Hon hinner ju inte! FuLlT uPp med Laaaarisen!!!!!
Och varför kan hon inte filma ett helt samarbete i BRA LJUS? Hade jag varit ett företag hade jag sprungit åt motsatt håll. Så dåligt gjort och det gav mig snarare avsmak för de produkterna.
Citera
2024-02-11, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Hon hinner ju inte! FuLlT uPp med Laaaarisen!!!!!
Och varför kan hon inte filma ett helt samarbete i BRA LJUS? Hade jag varit ett företag hade jag sprungit åt motsatt håll. Så dåligt gjort och det gav mig snarare avsmak för de produkterna.

Haha ja just det glömde att hon är mamma och därmed har hon fullt upp. My bad.

Magiskt ändå att hon får samarbeten. Nu är jag ingen influenser men vill nog ändå tro att till och med jag skulle klara av både bättre ljus och lite roligare content.

Kanske ska köpa mig några tusen följare och inleda influensandet? HT kanske har tips på var man bäst köper följare. (Ser förövrigt att hennes följare dalar stadigt efter senaste köpet upp till 72k, nu nere på 71,5k)
Citera
2024-02-11, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcyRunkle
Haha ja just det glömde att hon är mamma och därmed har hon fullt upp. My bad.

Magiskt ändå att hon får samarbeten. Nu är jag ingen influenser men vill nog ändå tro att till och med jag skulle klara av både bättre ljus och lite roligare content.

Kanske ska köpa mig några tusen följare och inleda influensandet? HT kanske har tips på var man bäst köper följare. (Ser förövrigt att hennes följare dalar stadigt efter senaste köpet upp till 72k, nu nere på 71,5k)
Köpte hon följare nyligen?
Citera
2024-02-11, 12:34
Medlem
Jag misstänker att pyjamasbyxor och t-shirt ska bidra till någon känsla av mys.
Det hade det kanske gjort om det hade varit ett matchande set och hon hade ansträngt sig lite. Nu känns det bara sunkigt och ger en känsla av att hon inte ens bryr sig om att klä på sig innan hon börjar filma.

Det här var dock inte lika illa som när hon berättade om den "HÄRLIGA bajsfickan" i samarbetet med Libero. Smarta, effektiva, nya, revolutionerande. .. vad som helst hade varit bättre än härlig i det sammanhanget
Citera
2024-02-11, 12:57
Medlem
Så äckliga hennes naglar är 🤢 Man borde ju tro att företagen har lite krav på hur det ska se ut när man företräder deras varumärke men 8cke sa Nicke (Hanna snarare), hon bryr sig inte ens om att anstränga sig lite utan jag tror hon nu bara ser detta som ett måste som måste upp, hur det blir är skitsamma
Citera
2024-02-11, 13:17
Medlem
Men gud vad är det för reklam för apoteket... fruktansvärd. Dom kan väl knappast vara nöjda? Det ensa jag kommer tänka på när jag ser deras produkter nu är hannas smutsiga naglar, bleka fötter, trötta pyjamas och hennes oborstade hår. Hon kanske är ute efter någon "chill vibe" men det ser bara ut som att hon inte ansträngt sig alls. Och hon som älskar att duscha ser plötsligt väldigt oduschad ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in