2024-06-03, 21:17
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Särskilt när det står extremt tydligt och visat med bilder i den boken exakt hur man ska skära ex bitar av bröd till så små. Ändå lyckas hon inte 😅

Måste ändå erkänna att jag skulle gjort som Hanna, fast jag brukar inte mata mina bebisar med vitt bröd plus smör, det innehåller liksom inget bebisar behöver.

Knatteplock är superbra som inspiration men vem orkar egentligen vara så perfekt varje dag utan att få betalt för det. Iaf inte jag.
Citera
2024-06-03, 21:46
Medlem
Förlåt men häller folk i så mycket grejer i håret??
Citera
2024-06-03, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frejaswen

Jag gör det inte, upplever att mitt hår blir fort "tungt" o känns smutsigt ned för mycket grejer i. Använder ibland hårmousse men ibland ingenting (!) i håret. Har dock ett väldigt tjockt hår så behöver inget volymgivande mm...
Citera
2024-06-03, 21:55
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frejaswen

Kollade det där samarbetet igen och Hanna använder bara massa produkter från Rusta innan hon i ETT klipp sprutar lite samarbetsspray i håret.

Känns väl sådär som ny konsument, att man först måste bränna ett par hundra på en lågprisbutik för att sedan använda deras produkter för att ha ett hår som ser risigt ut ändå.
Citera
2024-06-03, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Särskilt när det står extremt tydligt och visat med bilder i den boken exakt hur man ska skära ex bitar av bröd till så små. Ändå lyckas hon inte 😅

Eller hur.. men jag är inte förvånad. Det kanske är mer än tre ord så hon inte orkade läsa. Finns kanske på youtube istället som hon kan titta på 🙄
Citera
2024-06-03, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Måste ändå erkänna att jag skulle gjort som Hanna, fast jag brukar inte mata mina bebisar med vitt bröd plus smör, det innehåller liksom inget bebisar behöver.

Knatteplock är superbra som inspiration men vem orkar egentligen vara så perfekt varje dag utan att få betalt för det. Iaf inte jag.

Nä perfekt är man inte. Men jag tycker hon har enkla recept och hon förklarar pedagogiskt om kväljningar och kräkreflex. Är man orolig för bebis ska äta fast föda förklarar hon riktigt bra, om man nu orkar läsa.
Citera
2024-06-03, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Tycker det är så obegripligt. Tjänar andra influensers motsvarande? För då behöver man verkligen inte göra mycket för att ha ordentligt med pengar.
Tycker det känns så skumt, för vet flera som har vanliga jobb också men absolut gör mer än HT.

Jag är övertygad om att andra stora influensers tjänar flera hundra tusen i månaden! Hur skulle de annars kunna leva som de gör?
Citera
2024-06-03, 22:59
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Jag är övertygad om att andra stora influensers tjänar flera hundra tusen i månaden! Hur skulle de annars kunna leva som de gör?

De tjänar inte så bra, de får däremot gratisprylar i gengäld för att göra reklam för sakerna.

Om du kollar Hannas hem så är ingenting egentligen värt någonting om man skulle sälja det utan det är mycket blingbling för att lura det oerfarna ögat.
Citera
2024-06-03, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Men, hur hittade ni ens hit? Något typ av intresse måste ju ha varit drivande? Och sen stannat kvar?
Japp, såg på Insta att ni har tråden och H och F. Tänkte läsa om någon vet hur det går för F. Fastnat här, för att det är underhållande att läsa nonsense som ni skriver här. 🤣🤣🤣
Citera
2024-06-03, 23:55
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kandy19
Japp, såg på Insta att ni har tråden och H och F. Tänkte läsa om någon vet hur det går för F. Fastnat här, för att det är underhållande att läsa nonsense som ni skriver här. 🤣🤣🤣

Välkommen till tråden, älskar när det kommer in nytt blod som håller tråden levande när en annan tar en sovmorgon.

Vad tycker just du om Hannas content?
Citera
2024-06-04, 05:50
Medlem
Samma härliga språkbruk och influerande (flatulerande) inlägg som vanligt då. Oj, vad trött stackars H kommer vara hela dagen nu pga ”tidig” morgon. Blir nog på sin höjd ett inlägg från soffan med neddragna gardiner.
Citera
2024-06-04, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Samma härliga språkbruk och influerande (flatulerande) inlägg som vanligt då. Oj, vad trött stackars H kommer vara hela dagen nu pga ”tidig” morgon. Blir nog på sin höjd ett inlägg från soffan med neddragna gardiner.
Ja, så tröttsamt. Det är ju så när man har barnen i sängen. Vi behöver inte veta det om och om igen. Och med samma dåliga språkbruk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in