2024-02-10, 12:43
Medlem
367 verkar vara riktigt korkad. Han fick massa inlägg på sin senaste FB post om att han är pedo. Då raderade han det inlägget, men inte inlägget innan eller att stänger av kommentarerna på FB så alla kan gå in och fortsätta att kommentera
Citera
2024-02-10, 12:53
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtermission
367 verkar vara riktigt korkad. Han fick massa inlägg på sin senaste FB post om att han är pedo. Då raderade han det inlägget, men inte inlägget innan eller att stänger av kommentarerna på FB så alla kan gå in och fortsätta att kommentera
Ändå har han arbetat med teknik.
Citera
2024-02-10, 12:57
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Härligt att dumpenfolket har hittat in i hans kommentarsfält på Facebook. Bataljonschefen görs till åtlöje inför alla bekanta och närstående. Alla som han har chefat över i sitt arbetsliv får nu skratta gott.

Han har begränsat de flesta inlägg från kommentarer men missat någon där det ännu går att kommentera. Han vet nog inte riktigt vad han gör. Han håller på i detta nu och jag kan lätt föreställa honom framför mig, inlåst på sitt kontor, blank i pannan frenetisk kollande på inställningar, öppnar för kommentarer, stänger för kommentarer. Iklädd paraduniform, pistólen inom räckhåll. Ja, jävlar...
Citera
2024-02-10, 13:12
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtermission
Han är en gubbstrutt, han vet väl säkert inte hur man stänger av kommentarfältet.
Att han är självutnämnd teknikexpert betyder inget.
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-02-10 kl. 13:18.
Citera
2024-02-10, 13:20
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitalsigns
Han har begränsat de flesta inlägg från kommentarer men missat någon där det ännu går att kommentera. Han vet nog inte riktigt vad han gör. Han håller på i detta nu och jag kan lätt föreställa honom framför mig, inlåst på sitt kontor, blank i pannan frenetisk kollande på inställningar, öppnar för kommentarer, stänger för kommentarer. Iklädd paraduniform, pistólen inom räckhåll. Ja, jävlar...
Jag kan sätta en tunna skit på att han krigar nu på att förstå sig på hur man tar bort sin facebook, tekniker som han är.
Inom 2 timmar har han nog grejat det.
Han kanske ska föra över sina monologer på en usbsticka först
Citera
2024-02-10, 13:33
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Jag ska låta bli men gud vad jag är sugen att ringa honom och fråga om han vill ställa upp som expertkommentator om lite natofrågor

En vän skriver: "En av vår tids största experter på fartyg och allt som hör vapenslaget flottan till fyller idag år"

Kanske frågor kring bottenkänning.
Citera
2024-02-10, 13:40
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
En vän skriver: "En av vår tids största experter på fartyg och allt som hör vapenslaget flottan till fyller idag år"

Kanske frågor kring bottenkänning.
Ja expert inom IT är han åtminstone inte.
Kommentarerna haglar in
Citera
2024-02-10, 13:45
Medlem
Lever "Hank"?
Citera
2024-02-10, 13:47
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surfittan88
Lever "Hank"?
Han lever och mår (skit) i en soclägenhet i Sundsvall.
Citera
2024-02-10, 13:57
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Ja expert inom IT är han åtminstone inte.
Kommentarerna haglar in

Hans FB visar bara "Det här innehållet är inte tillgängligt just nu", har han stängt ner eller har han någon annan sida?
Citera
2024-02-10, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Hans FB visar bara "Det här innehållet är inte tillgängligt just nu", har han stängt ner eller har han någon annan sida?
Jag ser den.
Citera
2024-02-10, 14:19
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jag ser den.

Jag är nog blockerad, skrev en rolig sak igår...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in