2024-02-10, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackwidow666
Men vilka barn???!
Den AI-genererade 14-åringen ? Ge upp någon gång.
Nu är det inte övergrepp mot barn Dumpen exponerar utan vuxna individers beteenden mot vad de tror är barn. Alla verkar förstå det här utom en liten grupp med större intellektuella utmaningar, vilken du tillhör.
Citera
2024-02-10, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Du har alltså ingen aning om, vilka hygienregler som gäller för restaurangkök – eller vilket annat ställe som helst, där livsmedel för avsalu hanteras...
Men snälla du, är du nyanställd på MC Donalds och precis fått lära dig att tvätta händerna?
Varken Sara eller Patrik är restauranganställda och släpptes in i köket utan protest.
Ge dig nu.
Citera
2024-02-10, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Nu ska du få svara på källa direkt från childhood och Ecpat där de säger att de tar avstånd från Dumpen. Du ska inte påstå saker du inte kan verifiera Då ägnar du dig åt falsk ryktesspridning.
Kom nu inte med ”-den sa si eller så…”
Du ska ange direkt källa från organisationerna, kan du det?

Svara först på varför inte samarbete förekommer och gärna på de andra frågorna också.
Att gäddor söker barn är också rykten eller hur?? Var finns bevisen?? Lol
Citera
2024-02-10, 11:22
Medlem
Blackwidow666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Nu är det inte övergrepp mot barn Dumpen exponerar utan vuxna individers beteenden mot vad de tror är barn. Alla verkar förstå det här utom en liten grupp med större intellektuella utmaningar, vilken du tillhör.
Mycket kan man säga om mig men intellektuella utmaningar har jag inte. Säger mer om er Dumpenanhängare vilket riktigt smuts ni är med att kalla folk sådant bara för att man inte delar era åsikter.
Citera
2024-02-10, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Svara först på varför inte samarbete förekommer och gärna på de andra frågorna också.
Att gäddor söker barn är också rykten eller hur?? Var finns bevisen?? Lol
Det är du som påstått saker som faktisk är falsk ryktesspridning om du inte kan verifiera dem.
Försök inte smita undan.
Citera
2024-02-10, 11:25
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Vad svamlar du om.
En gädda förstör barns liv och sin egen familj.
Skulle det vara ett meningsfullt liv?
Innan de blir upptäckta och avslöjade så är det nog många gäddor som tycker att de har meningsfulla liv. Kalla och egoistiska människor. Men man kan hoppas att rädslan för Dumpen finns där som ett orosmoment.
Citera
2024-02-10, 11:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Klart dom tankarna funnits men än har ja int gett upp
Jag försöker fortfarande få till en behandling, jag har både mig själv och anhöriga att ta hänsyn till

Ja lägg mig int ner o tyck synd om mig själv, i sånna fall hade jag nog vart död utan jag fortsätter söka hjälp istället

Gött att du har den styrkan, Bertil! Gudarna skall veta, att samhällets "stöttande" resurser är långt från tillräckliga för alla som behöver dem.

Citat:
Utav dom snart 370 gäddorna så har vi int sett några tecken på det än

Fungerat utmärkt som människor när dom agerar sexuellt mot barn? He låt int som så välfungerande
Men dom har ju gott om tid att jobba med sig själva och se till att det aldrig händer igen

Å andra sidan vet vi inte heller, i vilket "skick" de personer är, som avbildas och och hängs ut av Dumpen till allmän beskådan. Oavsett Dumpens snubblande i psykologiska "trappor", skall det nog till åtskilligt mer kompetenta resurser för att reda ut den saken. Antalet personer som har berövat sig livet efter en uthängning är minst sagt alarmerande — för att inte nämna antalet Dumplingar, som i den här tråden jublar över dessa tragedier...
Citera
2024-02-10, 11:31
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ge upp själv!
Att en vuxen Karl agerar på det sättet mot vad han tror är ett barn säger allt.
Ja, något sådant kan man inte försvara.
Citera
2024-02-10, 11:43
Medlem
Citat:
Gött att du har den styrkan, Bertil! Gudarna skall veta, att samhällets "stöttande" resurser är långt från tillräckliga för alla som behöver dem.

Å andra sidan vet vi inte heller, i vilket "skick" de personer är, som avbildas och och hängs ut av Dumpen till allmän beskådan. Oavsett Dumpens snubblande i psykologiska "trappor", skall det nog till åtskilligt mer kompetenta resurser för att reda ut den saken. Antalet personer som har berövat sig livet efter en uthängning är minst sagt alarmerande — för att inte nämna antalet Dumplingar, som i den här tråden jublar över dessa tragedier...
Det mest alarmerande som du inte nämner med ett enda ord är alla barn som far illa.
Det finns faktiskt ingen tid att slösa på att utreda mer ”kompetenta utredare” för gäddorna.
Angrepp mot barn måste sluta här och nu. De ska inte offras för att det finns sjuka jävlar som du inte vet vad man ska göra åt.
Citera
2024-02-10, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackwidow666
Mycket kan man säga om mig men intellektuella utmaningar har jag inte. Säger mer om er Dumpenanhängare vilket riktigt smuts ni är med att kalla folk sådant bara för att man inte delar era åsikter.
Jag bad dig backa upp ditt påstående, men det var tydligen lite för mycket begärt? Får intrycket av att du sitter och grinar och sparkar med fötterna när du skriver det här. Lite hormonell obalans kanske? Eller ligger något annat bakom oviljan att faktiskt förklara vad du menar? Inte en orimligt förfrågan efter ett så tvärsäkert påstående.
Citera
2024-02-10, 11:55
Avslutad
Citat:
Men snälla du, är du nyanställd på MC Donalds och precis fått lära dig att tvätta händerna?
Varken Sara eller Patrik är restauranganställda och släpptes in i köket utan protest.
Ge dig nu.

Inte för att jag tror att det går att få dig att inse det – men var jag jobbar har ingen betydelse för vilka regler som gäller för restaurangkök...

Om du har någon tillförlitlig källa på, att kökschefen för restaurangen släpper in kreti och pleti att husera i köket, bör en orosanmälan angående hygienen på haket göras.
Citera
2024-02-10, 11:55
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:

Tack, ja vet mycket väl att resurserna inte är tillräckliga
Just därför ja kämpat i alla dessa år för att få en traumabehandling

Det är ju det som impulskollen och preventell ska hjälpa dom med, att få hjälp med sitt destruktiva sexuella beteende och sedan resa sig o må bättre så att dom aldrig kontaktar barn i sexuellt syfte igen

Jag tycker det givetvis är beklagligt att människor jublar över att andra människor tar sitt liv, samtidigt som jag tycker en uthämtning är nödvändig för att hindra dessa personer från att nå ett barn och i värsta fall kan orsaka eller bidra till att ett barn tar sitt liv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in