2024-02-10, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#292 Helt rätt.

Ok. Det var ju rätt enkelt hittat när jag sökte men blev fundersam eftersom någon här några sidor bak skrev att han nu bor i ett område bland drägg och soc-folk. Det kan jag inte alls hålla med om?!
Ok om han nu hade bott i korsta, eller sallyhill eller ljustadalen men centrala stan och bergsgatan som faktiskt ju är villaområde och bland Sundsvalls dyraste villor?
Visserligen hyreslägenheter i många av husen där efter Statoil men ändå. Ordnat område anser jag själv.
Citera
2024-02-10, 07:01
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JQP
Ja, och kanske även det han mest levde för. Alltså att han nu efter avslöjandet inte längre skulle få samma möjligheter att leva ut sina sjuka böjelser, menar jag.

Det är ett genomsnuskigt telefonsamtal och han är så fruktansvärt äckligt manipulativ i sitt styrande av låtsasbarnet och även detta med att berömma henne hela tiden, hur duktig hon är när hon accepterar det han vill göra med henne.
Förutom allt äckligt han öser ur sig så ska flickebarnet dessutom gå ut i kort kjol och en liten top mitt i kylan. Hon fick ju ha på sig en jacka om hon ville och om det var så att hon tyckte det var kallt.

Så tänkte jag det också om denna gäddan att låtsasflickan faktiskt låter mycket yngre än en ung tonåring så jag tror absolut att han inte skulle ha backat för typ 5- åringar heller.
En sjuk typ också som ljög ända in i döden och skuldbelade andra för sitt självmord- oerhört manipulativt att göra en sån grej.
#289 var verkligen ett mänskligt rovdjur.

Jag transkriberade hans telefonsamtal och det är helt jävla sjukt. Chattarna är grövre och det kan man ju fatta. Det är så klart svårare att vara grov när man pratar med nån i telefon, även om man är ett manipulativt as så verkar det vara så. Men ja, ett riktigt jävla äckel. I telefonsamtalet lät han som en psyksjuk skolkurator som pratar med en åttaåring. En manipulativ fegis in i det sista. Nu vet jag iofs inte exakt hur eftermälet sett ut i ETC men det kan ju inte vara nån mer än de närmast sörjande som på allvar tror på PappaStors lögner om att han har blivit hackad? Han har i telefon suttit och äcklat sig och pratat om att göra en högstadieelev gravid och talat om för henne att duktiga flickor inte har några trosor när de träffar nån som de är intresserade av eller tycker om. Detta i kombo med kjol och liiiiiiiten tight t-shirt eller topp. I höstrusket i oktober. (man ser i konfrontatioen hur Sara och förbipasserande är klädda - inte i sommarkläder)

I chatten skrev han bl a

"Massagen inuti dig sker med min grova kuk"

"Tills den fyller dig med massage kräm "

Massagekräm?!

Fulgroomande psykfall. Och är det så att han in i det sista ljuger för och manipulerar sina närmaste så är det ta mig fan riktigt jävla tragiskt. Fy fan.

Citera
2024-02-10, 07:32
Medlem
#364 Tatuerade snubben på Arlanda.
Detta är Flashback och jag förvånas över att namnet inte läckt än.
Tullis Tulle, nicket som han använde, försökt leta i div grupper men hittar absolut inget.
Citera
2024-02-10, 07:44
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyudoMelfice
De har hängt ut folk utan konfrontationer. Så någon kan ju lätt bara använda dina bilder och chatta. Dumpen skiter it.

Sen kan även någon som vet vem du är och kanske känner till dina rutiner stämma träff med Dumpen. För personen som ska sätta dit dig vet vart du kommer befinna dig vid X tid, så står Sara där med chattloggen och dina bilder och konfronterar dig. Med dessa metoder undrar jag hur man kan tycka detta är bra. Någon oskyldig kommer bli drabbad.

Med de sagt så har jag aldrig sett någon som reagerat på ett sådant sätt som får mig att tro att dom är oskyldiga. Skulle du vara oskyldig hade du reagerat oerhört starkt och direkt viljat gå till polisen för att reda ut allt, du hade varit ivrig att bevisa din oskuld. Jag har hitills aldrig sett någon sådan reaktion alls. Återigen, så är faktumet att deras metoder inte är så rättssäkra.

Han säger att han är oskyldig. Till den milda grad att han tog livet av sig av desperation. I hans sista meddelande säger han att Dumpen mördade honom och att han är oskyldig.

Faktum är att han inte bokat någon träff med någon olovlig. Tjejen vi tror att han försökte träffa var 15år.

Sen tror jag att den gången det dyker upp en oskyldig som är ditsatt så kommer vi inte att veta det.
Citera
2024-02-10, 07:49
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicokicko
Håller med till 100%
jag får inte in i huvudet hur man tänker om man tycker synd om någon bara för den ska dö. Är det en ursäkt för att vilja våldta barn?!
Är ett dödsbesked något slags slipp ut ur föngelsekort. Va dem än svamlar om och hur ledsna dem
Än är, så är dem det enbart för dem är påkomna. Inte ledsna för vare sig det dem skrivit eller tänkt göra.

Men Harry är inte dödssjuk, detta enligt säker källa!
Citera
2024-02-10, 07:52
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Men Harry är inte dödssjuk, detta enligt säker källa!

Det stod klart rätt omgående. Mannen är psykiskt sjuk, ej livshotande
Citera
2024-02-10, 08:02
Medlem
StigEngstroms avatar
Jag har nog aldrig träffat en människa extrovert eller ensam introvert som drar iväg för att åka skidor själv...
Citera
2024-02-10, 08:21
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
#364 Tatuerade snubben på Arlanda.
Detta är Flashback och jag förvånas över att namnet inte läckt än.
Tullis Tulle, nicket som han använde, försökt leta i div grupper men hittar absolut inget.
Jaha, är restaurang tjackis gäddan fortfarande oidentifierat?
Citera
2024-02-10, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsKeso
Satt precis och tittade igenom alla gäddor som fångats, fyfan vilken sorglig och hemsk upplevelse. Ställer mig för övrigt också frågan - hur kommer det sig att det är typ 95% "ursvenska" gubbar bland gäddorna?
Troligen för att "de andra" håller det inom familjen,typically syster-dotter,bror-son,kusiner,husdjur osv..
Citera
2024-02-10, 08:42
Medlem
fido1986s avatar

Vilken lång rörig chatt... Han bokar alltså en träff med flickan i Mörby Centrum. Är tydligen på platsen men ger sig inte till känna för att han tror sig se Dumpen eller någon som ska utpressa honom.

Han tror då att deras chatt är avlyssnad? Han känner till Dumpen, det är inte raketforskning att lista ut att det är flickan som är mullvaden. Vilket han misstänker, men flickan förnekar det. (så klart)

"väskan" är ju ett eget kapitel... Stöön.

Men han köper att en tonåring ska åka upp till Sälen för egna pengar för att träffa honom? Sen dyker han till råga på allt inte upp?

Skiter väl i 14-åringen. Men vi måste fan ha bättre strateger inom försvaret. Inte bara sitta av utbildningar, de ska ha talang också.
Citera
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vattenlplaning
Ok. Det var ju rätt enkelt hittat när jag sökte men blev fundersam eftersom någon här några sidor bak skrev att han nu bor i ett område bland drägg och soc-folk. Det kan jag inte alls hålla med om?!
Ok om han nu hade bott i korsta, eller sallyhill eller ljustadalen men centrala stan och bergsgatan som faktiskt ju är villaområde och bland Sundsvalls dyraste villor?
Visserligen hyreslägenheter i många av husen där efter Statoil men ändå. Ordnat område anser jag själv.
#292 Så är det säkert, men just hyreshuset dåren bor i såg inte ut att vara särskilt fashionabelt.
Citera
Medlem
Urinterapeuts avatar
Identitet på den soloskidåkande bataljonschefen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in