Citat:
Ursprungligen postat av
JQP
Ja, och kanske även det han mest levde för. Alltså att han nu efter avslöjandet inte längre skulle få samma möjligheter att leva ut sina sjuka böjelser, menar jag.
Det är ett genomsnuskigt telefonsamtal och han är så fruktansvärt äckligt manipulativ i sitt styrande av låtsasbarnet och även detta med att berömma henne hela tiden, hur duktig hon är när hon accepterar det han vill göra med henne.
Förutom allt äckligt han öser ur sig så ska flickebarnet dessutom gå ut i kort kjol och en liten top mitt i kylan. Hon fick ju ha på sig en jacka om hon ville och om det var så att hon tyckte det var kallt.
Så tänkte jag det också om denna gäddan att låtsasflickan faktiskt låter mycket yngre än en ung tonåring så jag tror absolut att han inte skulle ha backat för typ 5- åringar heller.
En sjuk typ också som ljög ända in i döden och skuldbelade andra för sitt självmord- oerhört manipulativt att göra en sån grej.
#289 var verkligen ett mänskligt rovdjur.
Jag transkriberade hans telefonsamtal och det är helt jävla sjukt. Chattarna är grövre och det kan man ju fatta. Det är så klart svårare att vara grov när man pratar med nån i telefon, även om man är ett manipulativt as så verkar det vara så. Men ja, ett riktigt jävla äckel. I telefonsamtalet lät han som en psyksjuk skolkurator som pratar med en åttaåring. En manipulativ fegis in i det sista. Nu vet jag iofs inte exakt hur eftermälet sett ut i ETC men det kan ju inte vara nån mer än de närmast sörjande som på allvar tror på PappaStors lögner om att han har blivit hackad? Han har i telefon suttit och äcklat sig och pratat om att göra en högstadieelev gravid och talat om för henne att duktiga flickor inte har några trosor när de träffar nån som de är intresserade av eller tycker om. Detta i kombo med kjol och liiiiiiiten tight t-shirt eller topp. I höstrusket i oktober. (man ser i konfrontatioen hur Sara och förbipasserande är klädda - inte i sommarkläder)
I chatten skrev han bl a
"Massagen inuti dig sker med min grova kuk"
"Tills den fyller dig med massage kräm

"
Massagekräm?!
Fulgroomande psykfall. Och är det så att han in i det sista ljuger för och manipulerar sina närmaste så är det ta mig fan riktigt jävla tragiskt. Fy fan.