2024-02-14, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Någon info om arbetsplats? Annat skvaller?

Jag kontaktade hans chef igår så någon arbetsplats har han inte längre. Det var inom rivning och håltagning. Hans fru ska ha fått ta del av detta idag samt hans identitet har läckt ut på andra sidor med folk från icke skidåkande länder så vet inte riktigt hur det kommer gå. Djupt troende så nej, det kommer väl inte vara så populärt i moskén. För övrigt en sliskig människa.
Citera
2024-02-14, 20:17
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
EXAKT! Du har fattat det helt exakt.
När den "stackars" Hank 292 förstår att hans liv aldrig mer blir det samma som han en gång kände det!
Fy fan, kan han ens se sina barn och släkt i ögonen efter detta, julfirande tex?!
För allt smör i småland skulle jag inte vilja byta med honom!

Många varselklädda och svagbegåvade muppar som torskat, men Hank 292 tillhör inte den kategorien.
Hank 292 är en kille med koll och up to date när det kommer till tex klädsel och hur man för sig i största allmänhet.
Som när han ber om ursäkt för att han behöver spotta tex.

Citera
2024-02-14, 20:19
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
När den "stackars" Hank 292 förstår att hans liv aldrig mer blir det samma som han en gång kände det!
Fy fan, kan han ens se sina barn och släkt i ögonen efter detta, julfirande tex?!
För allt smör i småland skulle jag inte vilja byta med honom!

Många varselklädda och svagbegåvade muppar som torskat, men Hank 292 tillhör inte den kategorien.
Hank 292 är en kille med koll och up to date när det kommer till klädsel och hur man för sig i största allmänhet. Som när han ber om ursäkt för att han behöver spotta tex.

Han vet hur man för sig när han inte kladdar på kvinnor och får sparken, eller söker efter barn att våldta, det får man faktiskt ge karln.
Citera
2024-02-14, 20:21
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zandrascer
Jag kontaktade hans chef igår så någon arbetsplats har han inte längre. Det var inom rivning och håltagning. Hans fru ska ha fått ta del av detta idag samt hans identitet har läckt ut på andra sidor med folk från icke skidåkande länder så vet inte riktigt hur det kommer gå. Djupt troende så nej, det kommer väl inte vara så populärt i moskén. För övrigt en sliskig människa.
Håltagning är helt i linje med bilder som publicerats. Men konstigt att Dumpen inte kontaktat arbetsgivare och fru sedan innan? Frun kanske han har god kontroll över förvisso, men arbetsgivaren brukar väl alltid kontaktas i vilket fall.

Tack och beröm ska du ha i alla fall, både för rebus och att du har tagit tag i saker och ting när Dumpen inte levererat. Hoppas hans fall blir hårt.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2024-02-14 kl. 20:27.
Citera
2024-02-14, 20:22
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Han vet hur man för sig när han inte kladdar på kvinnor och får sparken, eller söker efter barn att våldta, det får man faktiskt ge karln.
Oj, det har jag missat!
Har du nån länk eller inlägg jag kan kika på?
Citera
2024-02-14, 20:25
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Oj, det har jag missat!
Har du nån länk eller inlägg jag kan kika på?
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=1610340&threadid=350 6547
Citera
2024-02-14, 20:28
Avstängd
Silltunnas avatar
Citat:
https://dumpen.se/2023/10/14/hank-292-sundsvall/

Hank 292

"Ett bajs" har absolut ingenting att göra med hur gripande, dramatisk och fantastisk(!) den konfrontationen är.

Det är ångesten och hur hans intränade ursäktskommentarer som landar fel tillsammans med hans andra felsägningar och minspel som gör hela sketchen fenomenal! Jag skulle nog inte ens önska min värsta ovän det trauma som Hank genomlider där och då!

-Tre.., fjo.., femton!!
-Jag har inte ens gjort det här.
-Jo jag har gjort det.

Du är här för att träffa ett barn.
-Nej, det har jag inte.

Vi har bilder på dig.
Nej jag har inga bilder på mig.

Du glömde:

”Jag går här runt”
Citera
2024-02-14, 20:35
Medlem
Citat:
Håltagning är helt i linje med bilder som publicerats. Men konstigt att Dumpen inte kontaktat arbetsgivare och fru sedan innan? Frun kanske han har god kontroll över förvisso, men arbetsgivaren brukar väl alltid kontaktas i vilket fall.

Tack och beröm ska du ha i alla fall, både för rebus och att du har tagit tag i saker och ting när Dumpen inte levererat. Hoppas hans fall blir hårt.

De hade svårt att lokalisera arbetsgivaren vilket jag tycker är konstigt för det står på LinkedIn när man använder Google. Arbetsgivaren kontaktade dumpen själv idag för att stämma av samt uppgifter till frun kom fram idag.

Tycker dock det är lite konstigt eftersom dumpen la ut klippet på deras konfrontering på tiktok den 28/1 och de publicerade honom igår på sidan.. Gick ganska lång tid mellan de olika händelserna..

Jag hoppas hon tar sonen och drar. Vad jag hört så har alla tagit avstånd från honom.

Jag kommer ihåg när Erns Rohm var på tapeten. Också en vän till mig. Ångrade mig ganska snabbt att jag inte slängde ut hans identitet direkt. Men det tog inte många sekunder innan den kom fram ändå. Hans fru skickade ut honom fortare än kvickt. Tråkigt för familjen men samtidigt.. Vem vill ha en sån i närheten? Sjuka människor!
Citera
2024-02-14, 20:59
Medlem
Bandoliers avatar
Den här tråden är hopplös att följa när folk inte skriver numret på gäddan de skriver om.
Citera
2024-02-14, 21:15
Avstängd
tramsebyxans avatar
Fy fan. "Jag är för fet för jihad..."

Citera
2024-02-14, 21:47
Medlem
intedinkilles avatar

I videon i matbutiken; tror ni det är gäddans kollega i varselkläder han filmar bort mot i början och slutet?

Kilar iväg med kollegan för att köpa lunch och passar på att skicka snoppvideo till ett barn samtidigt, hahaha.
Citera
2024-02-14, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Den här tråden är hopplös att följa när folk inte skriver numret på gäddan de skriver om.

Jag håller med. Borde resultera i en varning minst om man inte skriver gäddnr. mr.demon är värst och hen har ändå varit medlem i 17 år. Varenda dag så postas värdelösa inlägg av det där fanskapet i denna tråd utan gäddnr trots uppmaningar.

Tänkte på Allahs stolthet den fete grisen #369 - hur påverkas hans liv av Dumpens uthängning? Han lär köpa sex igen när han fått ihop 900 kr så Sara måste vara alert. Dock ej barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in