2024-02-10, 00:04
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Ett levande bevis på att man kan ha hur fina titlar som helst och samtidigt vara ett rötägg.

Sälenresan fick ett skidtråkigt slut för gäddan.

Man kan ju bara hoppas att han inser att han har problem och söker vård.

Kommendörskapten sjunker djupt.

Citera
2024-02-10, 00:04
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Kolla hans företags hemsida.
Man blir lika snurrig av den som av hans linkedin och facebook profil.
Vore intressant att röntga hans skalle, finns förmodligen en liten robothjärna där inne med ett avvikande sexuellt beteende
Hemsidan är typisk för en boomer. Ironin i att driva ett teknikföretag och ha en tekniskt uråldrig hemsida.

Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Ett levande bevis på att man kan ha hur fina titlar som helst och samtidigt vara ett rötägg.

Sälenresan fick ett skidtråkigt slut för gäddan.

Man kan ju bara hoppas att han inser att han har problem och söker vård.
Ofta är det de mest titelsjuka människorna som bär på de värsta hemligheterna. Kan tänka mig att hans vänkrets är hyfsat tunn redan innan uthängningen. Han ger bara sken av att vara en sådan typ man verkligen inte pallar med, som aldrig lyssnar på någon annan utan bara maler på med sin insnöade skit. Jaja, den enda bataljon han kommenderar numera är runkbubblan. Och tur är väl det.

Fy fan. Fatta ändå att slänga hela sitt anseende i soptunnan för att man inte kan bärga sig över tanken på flickklitoris.
Citera
2024-02-10, 00:26
Medlem
Satt precis och tittade igenom alla gäddor som fångats, fyfan vilken sorglig och hemsk upplevelse. Ställer mig för övrigt också frågan - hur kommer det sig att det är typ 95% "ursvenska" gubbar bland gäddorna?
Citera
2024-02-10, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsKeso
Satt precis och tittade igenom alla gäddor som fångats, fyfan vilken sorglig och hemsk upplevelse. Ställer mig för övrigt också frågan - hur kommer det sig att det är typ 95% "ursvenska" gubbar bland gäddorna?

De här svenska gubbarna har språket. De kan kommunicera på samma vis som mottagaren, offrer, och det blir inga större språkliga tveksamheter. Kan vara en förklaring.
Citera
2024-02-10, 00:37
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vattenlplaning
Har han bytt efternamn nu? Och bor på bergsgatan?
#292 Helt rätt.
Citera
2024-02-10, 00:39
Medlem
Masajens avatar
Citat:

Gissar väl att dumpen inte kommer åt tex barnäktenskap som invandrare berikar oss med. Och att svenska gubbar fortfarande utgör en majoritet i samhället, än så länge.
Citera
2024-02-10, 00:44
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
I många MENA-kulturer är det inte särskilt tabu att som vuxen man flirta med 14-åriga tjejer; det sker till och med under mer eller mindre påtvingade former men flyger under svensk radar då det är kulturella regler som styr. Då behöver man kanske inte hänga i hemliga Kik-grupper på samma sätt. Sen är språket såklart en faktor, liksom statistisk sannolikhet, vad gäller alla andra minoriteter som saknas på Dumpen.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2024-02-10 kl. 00:49.
Citera
2024-02-10, 00:47
Medlem
ingabekymers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
367 hade en hel del titlar. Nu kan han även addera den tyngsta av de alla.

CEO, Senior Adviser, Design Engineer, Engineer Commander, MSE Naval Architect, Academy member, CDR Commander Retired, Chief of Naval Paedophiles.

Satan vilken titelsjuk människa.
Den sista titeln får väl symboliseras av en kvarnsten som medalj.
Citera
2024-02-10, 00:48
Medlem
Asså den senaste #367 så många titlar! 30 års erfarenhet av försvarsteknik och ändå använder han Linkedinbilden i chatten som såklart kommer upp direkt vid bildsök!!
På riktigt, vad sker ändå?? Blockerar kåtheten allt logiskt tänkande! Han visste om Dumpen oxå ju!
Citera
2024-02-10, 00:56
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123gt
Asså den senaste #367 så många titlar! 30 års erfarenhet av försvarsteknik och ändå använder han Linkedinbilden i chatten som såklart kommer upp direkt vid bildsök!!
På riktigt, vad sker ändå?? Blockerar kåtheten allt logiskt tänkande! Han visste om Dumpen oxå ju!
Haha, teknikexperten!

Jag tror den här killen är dum i skallen och överkompenserar med sitt titelrunkande. Men visst kan sjuka böjelser som desperat vill levas ut också ”blockera” den rationella sidan. Vi har alla gjort irrationella saker när vi varit kåta, tänk då hur illa det är för sådana som är sjukligt kåta en majoritet av tiden. Mycket i livet kretsar nog kring hur man kan lösa sitt fix. Som med vilka störda beroenden som helst.
Citera
2024-02-10, 00:56
Medlem
SmegmaFris avatar
Synnerligen märkligt att #367 som tycks vara väl medveten om Dumpen och dess konsekvenser inte har vettet att rensa sin fb.
Och med det så vill jag även upplysa om att jag minsann skaffat en avatar!
Trevlig helg till er alla!
Citera
2024-02-10, 00:59
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Är namnet rättstavat? Skall det vara två o istället för två p?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in