Citat:
Ursprungligen postat av
DenVildeSvensken
I beg to differ. Tokers enda intention är att klättra sig åter till rampljuset. Han satsade och förlorade.
Prutte sa ingenting som vi inte redan har hört hundratals gånger redan, han kör sina lögner och historieförfalskningar på repeat, fantasilös som en gammal man som sitter och gaggar om svunna tider. Typ samma som alla foliehattar som än idag försöker återstarta trådar om covid men som också misslyckas.
Putin framstår som lugn, smart och intelligent. Något som nästan alla andra ledare saknar.
Du framstår som desperat, som en skiva som fastnat på repeat. Som en av de där kaktusarna som hör ett ljud och härmar det med en löjlig röst.
Ni är så jävla fantasilösa i erat rysshat, åratal av ljugmedia som på alla sätt piskat in i svenskars lättstyrda hjärnor att Ryssland = evil, USA = good.
Jag ogillar alltihop, media i väst. Våra såkallade "demokratier" och folk som är som mindless jävla drones, som faller för varenda trend media startar. Covid, massinvandring osv osv "öppna era hjärtan", usch fyhelvete!
Jag ogillar fucking kina, Ryssland, arabländer och alla möjliga religioner.
Däremot kan jag erkänna, jag gillar ändå putin mest av alla patetiska ledare som finns runt om på jorden, han är lite vassare än resten 👍