Citat:
Ursprungligen postat av
Vedklyv1980
Jag talar INTE för några andra så kallade ”Dumpenanhängare ”, jag talar för mig själv.
Så har vi klargjort det.
Ja, uthängningarna behövs.
Du glömmer bort barnen. De ska kunna se och få upprättelse att den mannen gjorde fel och att de inte var ensamma. Föräldrarna ska kunna se och närboende ska kunna vara vaksamma om de har mannen i sin närhet.
Gäddans familj ska kunna se för den gäddan måste sluta angripa barn. Gäddan kommer inte förändra någonting om ingen vet.
Lagändringar kommer inte komma till stånd om detta inte synliggörs. Det handlar om barnens skydd.
Det finns alltså flera skäl till varför gäddan ska hängas ut.
Den omtalade omsorgen om utsatta barn är inget annat än ett alibi för att få njuta av
förnedringsshowerna.
Nu ska du få svara på tre frågor som ingen dumpenanhängare hittills har svarat på.
1. Varför har inga storföretag(IKEA, SAAB ;Nordea etc) "Stolt sponsor av dumpen .se "på sina hemsidor?
2. Andra organisationer som dessutom är internationella (Childhood, Ecpat) tar avstånd från dumpens metoder. Varför???
3. Googlar man på organisationer som arbetar mot sexuellt utnyttjande av barn, dyker flera upp men inte dumpen.