2024-01-03, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Hur kan du veta någonting om Patriks sexpartners om jag får fråga?

Pajas. Oj nu skulle du sätta dit mig va? Han är inte okänd i Göteborgs nattliv. Du kan ju själv googla hans exflickvän Ida som var 35 år yngre. Du måste verkligen ha källa för detta då du inte läst om det i SVT. Fullständigt bakom flötet om man inte känner till detta
Citera
2024-01-03, 19:49
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Är nog bara ni gäddor som hänger upp er på en sån detalj 😄
Det finns nog ett inslag av avundsjuka också.
Att Patrik kan få en yngre tjej.
Citera
2024-01-03, 19:53
Medlem
Citat:
Jo med tanke på att dina argument är ur gäddsynpunkt så

Inte alls. Har stöttat Sara sen dag ett (1) vilket var långt innan du dök upp.
Citera
2024-01-03, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det finns nog ett inslag av avundsjuka också.
Att Patrik kan få en yngre tjej.

Typ så ja. Patrik kan gå på premiär med en yngre tjej medans Gypsy sitter på kik och drar i sin lilla prinskorv😄.
Citera
2024-01-03, 20:06
Medlem
Citat:
Typ så ja. Patrik kan gå på premiär med en yngre tjej medans Gypsy sitter på kik och drar i sin lilla prinskorv😄.

Mycket festligt. Inte det minsta påläst är du men en enkel googling visar att gubben Patrik hade en flickvän som var mycket yngre. Det blir ju lite konstigt om hans dotter är äldre än hans sambo.

MeggieCleary är en gammal tant med Jimmie Åkesson-Avatar som inte fått uppmärksamhet av karlar på många år, definitivt inte av Patrik.
Citera
2024-01-03, 20:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Romer är den korrekta termen för denna utsatta grupp. |...]

Det beror på vem du frågar...

Såg en dokumentär, troligen på SVT, för något år sedan, då en tjej skulle "gå ut" med en kompis. Pappan förmanade tjejen: "säg inte att du är zigenare, om någon frågar".

Tjejen: "vad skall jag säga, då?"
Pappan: "säg att du är rom".
Tjejen: "varför då? Jag är ju zigenare".
Pappan: "ja, men vissa personer gillar inte att man säger det".
Citera
2024-01-03, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Det beror på vem du frågar...

Såg en dokumentär, troligen på SVT, för något år sedan, då en tjej skulle "gå ut" med en kompis. Pappan förmanade tjejen: "säg inte att du är zigenare, om någon frågar".

Tjejen: "vad skall jag säga, då?"
Pappan: "säg att du är rom".
Tjejen: "varför då? Jag är ju zigenare".
Pappan: "ja, men vissa personer gillar inte att man säger det".

Ja det finns hemska människor som har förutfattade meningar om denna folkgrupp. Dom är lika integrerade som alla andra invandrare och gör rätt för sig. Kan du inte bara säga rom?

Patrik och Sara sticker ut nosen som offentliga personer och får nog ta en och annan fulkommentar alt. skämt. Dumpen verkar skitnödiga om man kollar Facebook, Instagram mm. Oj vad det ska vändas till att nån driver med barn - Nej dom driver med er!

"Dumpen on tour". Vad fan trodde dom skulle hända
Citera
2024-01-03, 23:07
Medlem
Är det nån mer som reagerat på att den som utger sig för att vara trettonåringen i telefonsamtalen låter så oerhört fejk med alla tihi och Ååh.

Att gäddorna kan gå på det fattar jag bara inte. En vanlig konversation:

-Här sitter jag och runkar kuk och tänker på dig.
-Ååh, mysigt. Tihi!

Ofattbart
Citera
2024-01-03, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polisflickan
Saras F-trappa

1.Förnekelse- Sara blånekar till olaga integritetsintrång och grovt förtal, och säger nej, det hände inte!

2. Förkastande- Sara säger jo det hände, men hon har utgivningsbevis så det spelar ingen roll…

3.Förklarande- Sara förklarar hon brutit mot lagen men det var för skydda barnen...

4.Förstående- Sara blir intresserad att förstå att det inte är en lösning ta lagen i egna händer...

5.Förändrande- Sara erkänner sin brottslighet och går med på betala skadestånd till anhöriga åt de som dött och tar sitt fängelsestraff. Sara påbörjar psykiatrisk vård för skadorna från sitt missbruk och prostitution istället för projicera sitt eget misslyckande på andra...

Var tror ni Sara är på F-trappan idag och hur kan vi hjälpa henne mot nästa steg?

Om nu Sara bedriver förtal etc. varför har hon inte gripits sedan länge ?
Citera
2024-01-03, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EjSvensk
Det faller under allmänt åtal och myndigheterna ska inleda processen självmant vid kännedom , SKV är på G tydligen och någon åklagare lär börja rycka i detta inom kort.

Det är bara att fylla på med popcorn och luta sig tillbaka.

Hur lång tid betyder i sammanhanget "inom kort" ?
Citera
2024-01-04, 00:03
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av synpunktsreglering
Hur lång tid betyder i sammanhanget "inom kort" ?

Om jag får gissa så inom 6 månader och några självmord till så brinner det i knutarna för Dumpen.
Citera
2024-01-04, 00:05
Medlem
Är det en tre fyra stycken som är döda hittills?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in