2024-02-09, 17:55
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, lilla klappskalle - i och med att rätten har funnit det trovärdigt att hon sagt nej och bjudit på motstånd så spelar det ingen roll ens om hon låg med skrevet särat i hallen när han kom.
Att någon i förväg tror att det skall bli göka ger inte den personen rätt att driva igenom det om den andra säger NEJ.

Strawman
Citera
2024-02-09, 17:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Men snälla, låter det inte lite märkligt att hon skulle prata med J om nån random snubbe hon tränat judo med i sin hemstad? Hur känner ju sannolikt killen på ett något djupare plan om hon säger att han var "lite så aggressiv i sättet eller lite så.. Aa. Inte den snällaste" kanske."

Ingenting är såklart omöjligt men är man objektiv låter det som att det var nån hon haft ihop det med.
Varifrån har du fått han var "random" -- han fanns ju uppenbarligen med i samma Judo-klubb.
Citera
2024-02-09, 17:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Strawman
Nej, lagen.
Citera
2024-02-09, 17:59
Medlem
Citat:
Och vissa undviker att svara på jobbiga frågor. Hur går det med den biten?

Som man gör med obehagliga fuckboys som "är på tjejer"

Men gjorde INGEN SOM HELST ANSATS att avbryta övernattningen.

Så du kan utläsa faktiskt ångest via ett sms? Är du tankeläsare?

När säger hon det? Som jag minns det är det Z som vill det.

Ja, för ett sketet sms väger ju tyngre än att
- skicka urringad bild till V och sen säga sig inte känna till denna bild
- bjuda in V mitt i natten att sova över
- välkomna honom i nattlinne och trosor fastän hon hade gott om tid att byta om och själv uttryck att hon borde byta om
- att direkt gå med på att dela säng
- att inte ta fram madrass
- att prata med V om sitt trassliga förhållande
- att ha en omfattande snapchat-historik med V
- att hon i sms med Z omnämnt V i en romantisk/sexuell kontext
- att ge honom 20+ sms med vägbeskrivningar

Hon hade MINST 46 minuter på sig att byta om och uttryckte i konversation med Z att hon borde byta om. Men gjorde ingenting, hoppsan

Var det inte du som häromveckan insisterade på att "på golvet" automatiskt betydde en "madrass på golvet"? Vad hände med det?

Enligt henne. Oavsett gick hon med på det direkt.

Dra den om snövit

Vilket såklart talar för att han hade slutat natten innan också om hon faktiskt sagt nej

...efter att hon gett honom en kram och ett glas vatten

Och?

Väldigt naturligt att skratta och skämta som våldtäktsoffer, inte sant?

Som inte går att knyta till någon våldtäkt.

Lite konstigt att hon måste bli övertalad att anmäla va?

Vilket gör dem ganska betydelselösa.

Tack för att du för en gångs skulle inte skrev "styrker"

Vilket är att förvänta efter 2 h samlag. Blev hon våldtagen borde hon haft värre skador.

I EN VAGINA? OJ!!!!

Vilket gör dem ganska betydelselösa.

Du kanske skulle tagit till dig lite av vad reservkonto1234 skrev till dig.
Och ta till dig av vad jag skrev till dig. Du för en ohederlig debatt och klipper i inlägg och kommer med missriktade personangrepp osv. Det är sådant som gör att jag inte har energi till att svara till dig. Det blir bara ett debatt-dribblande. Du visar det åter.

V säger att hon var plaskvåt och att det var därav han inte kunde komma på 2 timmar. Om hon vore plaskvåt, så hade hon inte fått rodnader alls. Men nu har hon rodnader. Vilket gör att det inte alls är troligt att hon var plaskvåt. Och vad mer ljuger då V om?

Och hade rodnaderna uppkommit innan V var där och juckade, så borde det gjort ont på målsägande, vilket talar för att samlag därefter skett ofrivilligt.

Blodiga flytningar har kvinnor inte som regel. De har det kring mens eller vid ägglossning. Eller av skador. Skador som kan uppkomma vid 2 timmars ofrivilligt juckande tex.

En vagina läker i övrigt ganska snabbt om det inte är större skador.

Unga kvinnor skadas inte lika lätt vid våldtäkt i vagina, som äldre kvinnor gör. Äldre kvinnor har i regel skörare slemhinnor.
Citera
2024-02-09, 18:09
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Och ta till dig av vad jag skrev till dig.

Nej. Jag är rädd för att jag också kommer bli utvecklingsstörd om jag tar till mig det du säger.

Citat:
Du för en ohederlig debatt och klipper i inlägg och kommer med missriktade personangrepp osv. Det är sådant som gör att jag inte har energi till att svara till dig. Det blir bara ett debatt-dribblande. Du visar det åter.

Fast om vi ska tala sanning så är det ju egentligen som så att du vet att du inte har några svar, inte sant? Jag menar du skriver ju bevisligen fortfarande till mig, så ditt problem ligger ju uppenbarligen med de aktuella inläggen snarare än med mig.

Citat:
V säger att hon var plaskvåt och att det var därav han inte kunde komma på 2 timmar. Om hon vore plaskvåt, så hade hon inte fått rodnader alls.

Jo, det hade hon såklart. 2 h är lång tid att knulla. Det förstår vem som helst som inte är utvecklingsstörd.

Citat:
Och hade rodnaderna uppkommit innan V var där och juckade, så borde det gjort ont på målsägande, vilket talar för att samlag därefter skett ofrivilligt.

Borde inte en 2 h våldtäkt gjort JÄVLIGT ont om V körde torrt?

Citat:
Blodiga flytningar har kvinnor inte som regel. De har det kring mens eller vid ägglossning.

Du vet om att mens är en regelbunden historia, va?

Citat:
Eller av skador. Skador som kan uppkomma vid 2 timmars ofrivilligt juckande tex.

Eller frivilligt juckande.

Citat:
En vagina läker i övrigt ganska snabbt om det inte är större skador.

Skönt att du mår bättre.
Citera
2024-02-09, 18:11
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varifrån har du fått han var "random" -- han fanns ju uppenbarligen med i samma Judo-klubb.

För J blir det ju extremt random.

"Du vet han V? Han påminner mig om en ytlig bekant jag tränade judo med i sthlm"

Vad skulle J har för glädje av en sån jämförelse?

Om MÄ däremot haft ihop det med snubben så är det lite naturligare att göra jämförelsen. Inte sant?
Citera
2024-02-09, 18:12
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Samtidigt berättade hon att hon låg på sidan med honom bakom sig och att han använde sin vänsterarm för att smeka henne mellan benen. Liggande på sidan kan han omöjligen ha sin vänsterarm smekande henne och samtidigt hålla om henne. För det skulle krävas två vänsterarmar. då notera att tomatkungens version är precis så "vinklad" som han anklagar andras inlägg för att vara.

Omöjligt är kanske att ta i, han skulle möjligtvis kunna hålla henne med högerarmen under och upp runt henne. Men visst låter det väldigt märkligt.
Citera
2024-02-09, 18:21
Moderator
OYs avatar
Fup s.252, rättsmedicinskt utlåtande.

Stämmer det som anges i utlåtandet att båda parter har uppgett samstämmiga uppgifter som korrelerar med dessa blåmärken?
Citera
2024-02-09, 18:28
Medlem
Citat:
Nej. Jag är rädd för att jag också kommer bli utvecklingsstörd om jag tar till mig det du säger.

Fast om vi ska tala sanning så är det ju egentligen som så att du vet att du inte har några svar, inte sant? Jag menar du skriver ju bevisligen fortfarande till mig, så ditt problem ligger ju uppenbarligen med de aktuella inläggen snarare än med mig.

Jo, det hade hon såklart. 2 h är lång tid att knulla. Det förstår vem som helst som inte är utvecklingsstörd.

Borde inte en 2 h våldtäkt gjort JÄVLIGT ont om V körde torrt?

Du vet om att mens är en regelbunden historia, va?

Eller frivilligt juckande.

Skönt att du mår bättre.

Som sagt: du dribblar runt och kommer med missriktade personangrepp osv.
Det är anledningen till att jag inte alltid orkar svara.
Nöj dig med det.

En vagina brukar ändå utsöndra sekret, även om samlaget är påtvingat. En fysiologisk respons på juckande. Och han tvingade henne att suga honom mellan varven, vilket ger saliv-väta. Men plaskvåt kan hon inte ha varit, då hade hon inte fått rodnader. Han ljuger där. Och vad mer ljuger han då om?

Och hade hon rodnaderna innan V var där och juckade, så hade det gjort ont på henne och då hade hon inte velat ligga. Så är det så, tyder det på våldtäkt.
Citera
2024-02-09, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Fup s.252, rättsmedicinskt utlåtande.

Stämmer det som anges i utlåtandet att båda parter har uppgett samstämmiga uppgifter som korrelerar med dessa blåmärken?

Nej, det stämmer inte. Målsägande och V har olika uppgifter om man ser till deras förhör. Så jag vet inte vart Rättsmedicinalverket har fått det ifrån. Jag har också funderat på det.

Det V och målsägande har samstämmiga uppgifter om är att de var på bordet. Så kan kanske vara syftningsfel från Rättsmedicinalverkets sida?
Citera
2024-02-09, 18:35
Medlem
Citat:
För J blir det ju extremt random.

"Du vet han V? Han påminner mig om en ytlig bekant jag tränade judo med i sthlm"

Vad skulle J har för glädje av en sån jämförelse?

Om MÄ däremot haft ihop det med snubben så är det lite naturligare att göra jämförelsen. Inte sant?

Målsägande och J. har känt varandra väl och länge. Då pratar man mycket. Även om folk som besvärar en/som man tycker är lite creepy.

I synnerhet gör kvinnor/tjejer det.
Citera
2024-02-09, 18:36
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Som sagt: du dribblar runt och kommer med missriktade personangrepp osv.

Jag skulle vilja påstå att de är välriktade.

Citat:
Det är anledningen till att jag inte alltid orkar svara.

Fast nu vet vi ju båda två att det inte är sant eftersom du bevisligen orkar svara på andra inlägg

Patetiskt

Citat:
En vagina brukar ändå utsöndra sekret, även om samlaget är påtvingat.

Baserat på vad? Enligt en studie av Roy J. Levin och Willy van Berlo ska det vara ungefär 1 på 5 som upplever välbehag och/eller utsöndring.

Citat:
Men plaskvåt kan hon inte ha varit, då hade hon inte fått rodnader.

Trams.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in