2024-02-09, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Om jag minns rätt har han redan sagt i ett telefonsamtal med Jocke att Linnea inte slagit eller skadat lilla C.

Han sa det i en inspelning som L gjorde.
Men intressant om det även sagts i flera.

Det där kommer bita han i arslet om/när det visar sig att han ljugit
Citera
2024-02-09, 11:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Han pratar om att bo med familjen utomlands. Är det Chloe, Linnea och Chrippa?

Han kan inte åka en meter med dottern så länge han inte har enskild vårdnad eller mamman ger sitt samtycke.

Citat:
Ursprungligen postat av banal
Skabbe gör vapengester som vilken hässelbyneger som helst.
Skabbe fyller 35 år om en månad och uppför sig som en 12-årig flicka som vill tjuvröka med polarna OM och NÄR han känner för det.

Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Skillnaden är att Jocke gjorde sina sjuka grejer när han var ung och inte hade barn. Chrippa har gjort precis tvärtom, han var hyfsat normal och stabil (nåja) när han var ung men spårade efter han passerat 30 och fått barn.

Citat:
Ursprungligen postat av TjackOchLov
Det känns inte som det kommer sluta bra för Chrippa. Han lever alldeles för snabbt och något måste slagit slint i huvudet på honom. Killen har gjort bort sig i offentligheten för all framtid. Förlorat hans familj och borde byta namn från Christofer Berg till Christofer Skuldberg. Då har man inte ens nämnt hans drog- och anabola-missbruk...

CB är stereotypen för obehandlad ADHD.
Citera
2024-02-09, 12:09
Medlem
Jockibois IG-trend:
https://ibb.co/McqgN6d

Skabbes IG-trend:
https://ibb.co/ykgKBcv
Citera
2024-02-09, 12:13
Medlem
Citat:
Jockibois IG-trend:

Skabbes IG-trend:

Vilken urusel skala du använder. Blir ganska missvisande om man utgår från att det är någon som är duktig på statistik som gjort den.
Citera
2024-02-09, 12:18
Medlem
Citat:
Vilken urusel skala du använder. Blir ganska missvisande om man utgår från att det är någon som är duktig på statistik som gjort den.

Varför blir den missvisande? Varför ska man utgå från att nån som är duktig på statistik har gjort den?
Citera
2024-02-09, 12:30
Medlem
Citat:
Jockibois IG-trend:

Skabbes IG-trend:
Hoppas trenden fortsätter.
Citera
2024-02-09, 13:03
Medlem
Chrippas följare har minskat med typ 20k sen jocke sa till alla att avfölja på insta😂
Citera
2024-02-09, 13:10
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag tror att Chrippa drogs med i det uppdukade smörgåsbordet som han "kom ut till" när han släpptes ut ur häktet.
Skulle min brorsa och hans polare dikta upp ett scenarie där den jag älskar är en psykopatborderlinebitch som dessutom slagit mitt barn och mig, för att försöka förändra det faktum att jag ballade ur och slog/knuffade min tjej, så att jag häktades, alltså, nej.
Chrippa skulle fått lösa detta själv genom rättsväsendet, terapi osv.
Det som Jocke och Anjo drog igång tillsammans med Julia och gamla vänner/kontakter är så oerhört fel.

Människor är verkligen skrämmande när det kommer till pengar och berömmelse...

Linnéa är inte den farliga "psykopatbrud" som förtalsgänget försökt måla upp.

Jag hoppas att hon har stöd från sin familj, vilket jag är övertygad om.

Nu snackas det inte längre om hackade konton och tömda bankkonton...

Jag är orolig för den press som Christofer lever med, där han tvingats leva ett inrutat liv, med nya leksaker och en karriär på sociala medier, fast med krav om nollkontakt med den han älskat i så många år.

Det fungerar inte så.

Det som kan ske nu är att Linnéa och Christofer anmäler dom offentliga personer som startat detta drev.
Det är inte anonyma flashbackare.

Linnea är garanterat inte farlig men stämpeln: ”Psykopatbrud” lyser knallrött i pannan på henne
Citera
2024-02-09, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Chrippas följare har minskat med typ 20k sen jocke sa till alla att avfölja på insta😂
Det beror nog inte så mycket på honom utan mer på att folk är trötta på dessa två och alla lögner.
200k till vore kanon.
Citera
2024-02-09, 13:15
Medlem
Citat:
Varför blir den missvisande? Varför ska man utgå från att nån som är duktig på statistik har gjort den?

Därför att botten på grafen visar en nästan lika hög siffra som toppen och man får då intrycket att det är en gigantisk förändring. Jag säger inte att utgångsläget alltid måste vara 0 men när du gör som du gjort blir det bara missvisande. Speciellt eftersom texten i grafen är fruktansvärt oläsbar.
Citera
2024-02-09, 13:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Linnea är garanterat inte farlig men stämpeln: ”Psykopatbrud” lyser knallrött i pannan på henne
Nej, jag tycker inte det.
Snarare djupt förälskad.
Chrippa skulle avslutat tidigare relation ordentligt innan detta nya inleddes.
Det är för många involverade som försöker styra människors val, det blir inte bra.
Man måste göra jobbet själv.
Stå för sina misstag och jobba med sig själv för att bli ett bättre jag.

Om man ser till senaste två månaderna, så har det hänt mer i Chrippa och Linnéas kärlekshistoria än det sker mord i Midsomer... iallafall tack vare youtubers och influencers.

Paret själva, har inte sagt så mycket, allra minst Linnéa, som har fått bära hundhuvudet och sova med hästhuvud...
Citera
2024-02-09, 13:24
Medlem
Citat:
Därför att botten på grafen visar en nästan lika hög siffra som toppen och man får då intrycket att det är en gigantisk förändring. Jag säger inte att utgångsläget alltid måste vara 0 men när du gör som du gjort blir det bara missvisande. Speciellt eftersom texten i grafen är fruktansvärt oläsbar.

Det är förstås inte jag som gjort grafen. Skabbes följare har hursomhelst ändrats rätt rejält efter Jockis utspel - och det är det grafen syftar till att visa.

Hoppas det fortsätter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in