2024-02-08, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Norrköping vet jag inte. Men Mjölbys kändaste pajas är han nog.
Hela Sveriges pajas. Större ner knackade idiot får man nog leta länge efter.
Citera
2024-02-08, 18:56
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Norrköping vet jag inte. Men Mjölbys kändaste pajas är han nog.

Ursäkta, tog i lite för mycket.
Citera
2024-02-08, 19:33
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Då kan man ju börja undra hur det kommer sig att hon är oskyldig när Chrippa gått så hårt ut och sagt att hon misshandlat barnet samt har skeva tankar om att han skulle vara kåt på sitt egna barn.

Jag tror dock att det är Kräftans fantasi som skenat och kryddat till för att elda på situationen. Jag tror inte alls att Linnea lagt en hand på barnet, utan det är hans påhitt. Därför svänger han så mycket med sina historier och att hon är skyldig ena dagen men oskyldig en annan.
Dem är ju redan avslöjade med att dem/förtals gänget ljugit flera gånger om detta kaos.
Barnmisshandel ryktet startades ju av förtals gänget när Chrippa fortfarande satt i häktet. Så när han kom ut kanske han bara spelade vidare på lögnen dem startat, för han kunde ju inte säga att dem ljugit.
Pedofil grejen tog han upp i en video vars enda syfte vara att smutskasta Linnea och förstöra hennes liv.

Så man har ingen aning om när han ljuger och när han talar sanning.
Dem har inte presenterat några bevis för barnmisshandeln (dock kommer ju utredningen få fram ifall det finns bevis för det eller ej)
Dem har inte heller presenterat bevis för att Linnea ska ha sagt dem där pedofil grejerna.

En normal människa skulle ju inte ljuga om såna saker. Men denna familj/förtals gänget är inte normala, det är något allvarligt fel på dem.
Citera
2024-02-08, 20:25
Medlem
2023-01-01s avatar
Chrippa släpper en video kl 20:20 och öppnar med att säga att han kommer gå live på Twitch ikväll kl 19:00. Är han på drogerna igen?

https://youtu.be/hIWyg-MQbsA?si=NBfBfRTzmhSCVSYg

Edit: Japp, han måste vara på drogerna igen. Han försvarar sitt beteende och resonerar som följande: Om ni tar en 15-årig tjej och sätter henne i ett rum och säger att hon inte får supa eller bete sig som ett rövhål? Hon kommer supa och bete sig som ett rövhål! Samma sak med mig! Säger någon att jag inte får göra något så tänker jag göra det iallafall!

... Eller nåt sånt. Hahaha

Men HERREGUD Chrippa logga ut från internet ett tag för fan!!! Han sitter nu och berättar att han inte är den som är dum för det är inte han som socanmält sig själv utan det är det någon annan som gjort. Ja, Chrippa, den slutsatsen hade jag redan dragit.

... Chrippa säger att som medborgare har han rätt (rättigheter) och han kommer gå över lik och "köra 100 procent den här gången" för att få tillbaka sin dotter.
Senast redigerad av 2023-01-01 2024-02-08 kl. 20:37.
Citera
2024-02-08, 20:39
Avslutad
Han sitter och driver om Kardashians och Pamela & Tommy Lee igen på Twitch. Känn av rummet Chrippa, ingen tycker det är kul och ingen unnar er en sådan karriär lol

Cluee som satt och spelade med honom visade precis hur oinsatt han är. Han sa att han fattade inte varför folk kallar Chrippa för rasist. Han har inte lyssnat på inspelningarna Linnea la ut om araberna antagligen och då har man inte gjort min läxa som news kanal 😆😆 Chrippa själv fattade heller inte varför folk tror han är rasist 🤣 Jag säger inte att han är det men ..
Citera
2024-02-08, 20:51
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=hIWyg-MQbsA

Låter som han ska börja om med Linnea!

Är han helt blåst i skallen? Sitter och beskyller andra att det är dom som hittar på, det var ju för fan Chrippa som påstod att Linnea hade varit elak mot Chloe!

Usch vilket jävla smuts han är.
Senast redigerad av Knarkblomman 2024-02-08 kl. 20:54.
Citera
2024-02-08, 20:52
Medlem
Ser han inte ut som han tagit ngt på hans twitch. Ögonen..
Citera
2024-02-08, 20:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
https://www.youtube.com/watch?v=hIWyg-MQbsA

Låter som han ska börja om med Linnea!

Är han helt blåst i skallen? Sitter och beskyller andra att det är dom som hittar på, det var ju för fan Chrippa som påstod att Linnea hade varit elak mot Chloe!

Usch vilket jävla smuts han är.

Ja 100%

Vilket skit. Och Chloe ska va med o den framtidsbilden tydligen..

Känns som mycket att gå igenom för ett förhållande som troligtvis kommer ta slut inom nåt år ändå. Denna typen av kärlek i den ålder Linnea är håller inte länge, typ Twilight filmkärlek, det är inte på riktigt.

Han säger att ”det lägger sig” (hatet) jag tror detta är lite annorlunda framförallt för L, med tanke på vad han anklagat henne för (men nu verkar vilja ta tillbaka via myndigheter)
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-02-08 kl. 20:59.
Citera
2024-02-08, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ja 100%

Vilket skit. Och Chloe ska va med o den framtidsbilden tydligen..

Han pratar om att bo med familjen utomlands. Är det Chloe, Linnea och Chrippa?
Citera
2024-02-08, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Han pratar om att bo med familjen utomlands. Är det Chloe, Linnea och Chrippa?

Vem vet..han är delusional
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-02-08 kl. 21:07.
Citera
2024-02-08, 21:09
Medlem
knark-kungens avatar
Visst att Chrippa kanske inte är världens bästa pappa även om jag tror att han iaf försöker så gott han kan.

Men nu ska tydligen Julia ansöka om ensam vårdnad, hon har väl inte ens ett jobb? Hur lätt är det att få igenom något sådant och vad skulle det innebära för Chrippa?
Citera
2024-02-08, 21:14
Medlem
oceandrives avatar
Har det gått 48 timmar snart så kanalen öppnas igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in