Citat:
Ursprungligen postat av
Sinestro
Hade man inte varit rädd för att folk skulle se intervjun hade man inte pratat om sanktioner mot Tucker din puckade incel.
Jag bad om exempel på vad Tucker ljugit om tidigare, har du inte lyckats ljuga ihop några än incel?
Varför springer du det västerländska liberala etablissemangets ärenden, som vill stoppa Tucker och Tuckers intervju med Putin med sanktioner, trodde du var emot massinvandring, men tydligen är du emot yttrandefrihet och för massinvandring.
Det handlar ite om intervjun som intervju utan om att Putin är efterlyst av ICC och de vill att han kommer dit och ger sina orsaker istället för att använda en Vatnik i väst för att sprida sina lögner.
Intervjuer finns som sagt så det är inte att man är rädd för att en ny intervju med lögner kommer ut.
Vad sägs om hela presidentvalet som fick han sparkad och som kostade FOX några hundra miljoner i skadestånd?
Jag vill inte stoppa tucker. Jag säger bara att det han kommer ge till vatniks som dig är samma sak som redan finns ute på nätet. Så er "Breaking News" är redan gamla nyheter.