2024-02-08, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Har du ens läst texten själv som du hänvisar till i skitblaskan Daiyl Mail? Citat som säger ingenting egentligen och är tagna ur sitt sammanhang.

Inget av Peskovs uttalande bekräftar att Putin vägrat intervju med CNN. Tvärtom har CNN och Väst stängt ned. Så kom igen nu! Fram med bevis. Jag väntar!!!!

Jag är av uppfattningen att alla politruker är lögnare och vinklar. Ännu värre är det med Västs medier och politruker. När har den senila pedofilen Biden fått intervjuer av t.ex. riktiga medier från alternativa medier? Det är ju CNN och knullblaskan Daily Mail vars löpsedlar dagligen handlar om en dekadent kungafamilj och deras sexeskapader.

Alltså, kom igen nu och bevisa! Peskovs uttalande säger ingenting. Daily Mail och CNN är är de sämsta källor man kan utgå ifrån.

Är du lika källkritisk mot dessa alternativa medier som dom stora mediabolagen?
Det är i väldigt sällsynt att majoriten av dom alternativa medierna har haft "rätt" i dom fall som man kan spåra till ett de facto facit i efterhand.
Även om man är av åsikten att västmedia är djävulen själv så kommer du inte närmare sanningen igenom att lyssna på individer som har en tveksam bakgrund.
Citera
2024-02-08, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bismaerkt
Taylor Swift är ju en ny stjärna på himmelen.

Tydligen räcker det med att hon äter en vis ranch sås till sin kyckling - för att stora företag ändrar produktions kedjan

En sk influencer. Med 20 tals miljoner amerikanska följare som gör hennes vilja till lag.

Nu är ju U.S.A. något större än så, och varje gång influencers ger sig in i politik så tappar de följare.

Vem minns inte hur många Hollywood idioter som skulle flytta till Kanada om Trump vann valet. Ingen flyttade till Kanada. Och jag förlorade respekten för De Niro.

Sangen om Larsen https://www.youtube.com/watch?v=8_nmUmU_Ou4

Hon blev ju Time's person of the Year 2023. Hon har extremt många följare. Det är unga kvinnor och det kan ju röra upp stämningen i högerläget. Därför Putin ville säga något om henne. Jag tror att Tucker också tyckte att de ville sola sig lite i glansen av att nämna henne.
Samt att Putin vill ha ett krig mellan Swiftisar och ultrahögern för de i USA ska glömma kriget som Putin vill vinna.
Citera
2024-02-08, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellobbq
Är du lika källkritisk mot dessa alternativa medier som dom stora mediabolagen?
Det är i väldigt sällsynt att majoriten av dom alternativa medierna har haft "rätt" i dom fall som man kan spåra till ett de facto facit i efterhand.
Även om man är av åsikten att västmedia är djävulen själv så kommer du inte närmare sanningen igenom att lyssna på individer så har en tveksam bakgrund.

Alternativa medier är mer nära sanningen än lögnarna inom MSM.

Sen ser jag gärna att Putin intervjuas av CNN, precis som Biden intervjuas av RT, eller ännu bättre att Biden intervjuas av Alex Jones eller Daily Stormer, och Putin av Flashbacks NATO-ivrare och ETC. Det hade varit mycket roligare och mer sanningsenligt.
Citera
2024-02-08, 13:23
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Midnatt. EST är 6 timmar efter oss.

Är inte klockan 7:25 på morgonen där, eller har jag räknat fel?
Citera
2024-02-08, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Hade man inte varit rädd för att folk skulle se intervjun hade man inte pratat om sanktioner mot Tucker din puckade incel.

Jag bad om exempel på vad Tucker ljugit om tidigare, har du inte lyckats ljuga ihop några än incel?

Varför springer du det västerländska liberala etablissemangets ärenden, som vill stoppa Tucker och Tuckers intervju med Putin med sanktioner, trodde du var emot massinvandring, men tydligen är du emot yttrandefrihet och för massinvandring.

Det handlar ite om intervjun som intervju utan om att Putin är efterlyst av ICC och de vill att han kommer dit och ger sina orsaker istället för att använda en Vatnik i väst för att sprida sina lögner.
Intervjuer finns som sagt så det är inte att man är rädd för att en ny intervju med lögner kommer ut.

Vad sägs om hela presidentvalet som fick han sparkad och som kostade FOX några hundra miljoner i skadestånd?

Jag vill inte stoppa tucker. Jag säger bara att det han kommer ge till vatniks som dig är samma sak som redan finns ute på nätet. Så er "Breaking News" är redan gamla nyheter.
Citera
2024-02-08, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Eftersom det inte kommer hända så. Borde ju detta vara bra, eller bättre än inget? Varför pratar ingen om att försöka medla fred och försöka tvinga fram fred egentligen? Detta är ju något iallafall slags genombrott till kommunikation som ingen heller verkar vilja göra.

Det finns redan intervjuer med Putin där han berättar om sina lögner till invasionen.
Medla fred? Putin vill inte ha fred.
Citera
2024-02-08, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike.Andersen
Är inte klockan 7:25 på morgonen där, eller har jag räknat fel?

Om klockan är 7:25 där så är den 13:25 här. Kolla på din klocka och se vad det är.
Citera
2024-02-08, 13:27
Medlem
ReiseReises avatar
Gissar på följande.

1. Tucker kommer ställa frågor som Putin fått lång tid att förbereda svar till. Frågorna kommer i första hand att vara gjorda för att öppna upp en dialog för kritisera av Amerikansk utrikespolitik där Putin mer eller mindre kommer få prata fritt om allt som väst media inte gillar att lyfta fram gällande om hur kriget uppstod.

2. Tuckers video kommer få minst 100 miljoner visningar. Han kommer tjäna både pengar och prestige.

3. Intervjun är formulerad för att även kunna ge draghjälp åt Donald Trumps kandidering som president eftersom tyngden kommer ligga i hur onödigt kriget var och hur krigs-hetsande och nonchalant Bidens regering har varit, och bör avslutas med en kompromiss för att få fram ett fredsavtal, ungefär det som Trump kommer gå på val med.
Citera
2024-02-08, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Nej du har inte räknat fel, 7:25 är sex timmar efter oss.

När och var visas intervjun?
Citera
2024-02-08, 13:30
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Nej Carlson har alltid motarbetats av det vänsterliberala etablissemanget, det stämmer. Och så även denna gång.

När ljög Carlson?

Hur är Carlson Putin-kramare? För att han trotsar det västerländska liberala etablissemanget - som vill oss väl med massinvandring, antivithetsstudier etc, och intervjuar Putin?

Han ljög senast i videon från Moskva. Inga större lögner, men den snubben gör allt med en baktanke.

Ska bli väldigt intressant att se vad som tas upp under intervjun, även om det lär vara lite så och så med innehållet.
Citera
2024-02-08, 13:31
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Berätta hur Carlson inte uppfyller wikins definition av en journalist.
Det här att genom hela diskussionen blunda och ropa "källa, källa, KÄLLA!?" funkar inget vidare. Varför skall andra läsa upp innehållet i dina egna länkar, i aktuellt exempel om pressetik. Han hinner knappt presentera sig innan han ljugit. Hur många gånger behöver exempel och klipp på det upprepas?
Citera
2024-02-08, 13:32
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Om klockan är 7:25 där så är den 13:25 här. Kolla på din klocka och se vad det är.

Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Nej du har inte räknat fel, 7:25 är sex timmar efter oss.

Okej, kollade igen och intervjun sänds i dag 00:00 svensk tid på följande hemsida.

https://tuckercarlson.com/
Senast redigerad av Mike.Andersen 2024-02-08 kl. 13:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in