2024-02-08, 13:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Varför skulle folk som värnar om demokrati och yttrandefrihet vilja lyssna på vad en diktator som fängslar och mördar oliktänkande har att säga?

Vilka jävla töntiga offerkoftor ni vatnik sätter på er själva hela tiden, faan vad synd det är om er alltså buhuu.

Om man har din inställning, blir en intervju där han får komma till tals än mer relevant. Allt där vi kan studera denna diktator är då av godo. "Håll dina vänner nära och dina fiender närmare".

Vore trevligt om du kunde steppa upp i din argumentationsteknik några snäpp, din sista mening låter inte ens värdig för en trotsig 3-åring.
Citera
2024-02-08, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lkfl
Gärna! Det har bevisats flera gånger i tråden redan men jag ska förklara noggrant så att du förstår.

I Tuckers första video från Ryssland "Why I'm interviewing Putin" påstår Tucker att västerländsk media undviker att intervjua Putin. Från 2:26:
https://twitter.com/TuckerCarlson/status/1754939251257475555

Detta en en uppenbar lögn. Självklart har västerländsk media försökt intervjua Putin men han ställer inte upp. Här är en kommentar från Putins talesperson Peskov:
Källa: https://www.dailymail.co.uk/news/article-13057343/Tucker-Carlson-face-sanctions-Europe-assisting-war-criminal-Putins-mouthpiece-EU-politicians-look-im pose-travel-ban-following-controversial-trip-Moscow-interview-Russian-leader.html

Har du ens läst texten själv som du hänvisar till i skitblaskan Daiyl Mail? Citat som säger ingenting egentligen och är tagna ur sitt sammanhang.

Inget av Peskovs uttalande bekräftar att Putin vägrat intervju med CNN. Tvärtom har CNN och Väst stängt ned. Så kom igen nu! Fram med bevis. Jag väntar!!!!

Jag är av uppfattningen att alla politruker är lögnare och vinklar. Ännu värre är det med Västs medier och politruker. När har den senila pedofilen Biden fått intervjuer av t.ex. riktiga medier från alternativa medier? Det är ju CNN och knullblaskan Daily Mail vars löpsedlar dagligen handlar om en dekadent kungafamilj och deras sexeskapader.

Alltså, kom igen nu och bevisa! Peskovs uttalande säger ingenting. Daily Mail och CNN är är de sämsta källor man kan utgå ifrån.
Citera
2024-02-08, 13:08
Medlem
libbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmor52
Oj, jag visste inte att Tucker Carlson kunde ryska. Intervju via tolk räknas inte, det blir det tolken vill säga.

Putin kan engelska. Men troligen blir det ryska med tolk.
Citera
2024-02-08, 13:08
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Vilken panik? Du befinner dig inuti en åsikts-ekokammare. Försök titta ut ur den, det finns ingen panik.

Joodå, USA yppar om att förbjuda honom att återvända EU vill sätta in sanktioner mot Tucker... Det e panik när Tucker och Musk kan göra saker de inte kan kontrollera.

"De" etablerade drever ju precis som de gör mot alla oliktänkare.

Se denna för lite perspektiv https://www.youtube.com/watch?v=TpeSVOwys6M
Citera
2024-02-08, 13:09
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Jätteintressant att höra Putin intervjuas tycker jag.
Var kommer man kunna se intervjun?

På den här sidan i dag 6 p.m. Eastern time. Det blir väl 01:00 i natt.

https://tuckercarlson.com/
Citera
2024-02-08, 13:09
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libben
Putin kan engelska. Men troligen blir det ryska med tolk.
Orban-intervjun gjordes på engelska och Orban briljerade därmed med stort intellekt och cred eftersom hans formuleringar slog alla svenska politikers med hästlängder. På ett främmande språk. Putin skulle kunna göra detsamma.

Det är min värsta farhåga med intervjun, att den faller platt eftersom Carlson inte kan ryska, som är ett avancerat språk med många nyanser.
Citera
2024-02-08, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Joodå, USA yppar om att förbjuda honom att återvända EU vill sätta in sanktioner mot Tucker... Det e panik när Tucker och Musk kan göra saker de inte kan kontrollera.

"De" etablerade drever ju precis som de gör mot alla oliktänkare.

Se denna för lite perspektiv https://www.youtube.com/watch?v=TpeSVOwys6M

Förslagen om sanktioner från EU hållet handlar inte om att det är en intervju utan om att det är en intervju utav en av ICC efterlyst person. Men inget kommer tyvärr hända av det.
Citera
2024-02-08, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike.Andersen
På den här sidan i dag 6 p.m. Eastern time. Det blir väl 01:00 i natt.

https://tuckercarlson.com/

Midnatt. EST är 6 timmar efter oss.
Citera
2024-02-08, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Jasså, ja så klart de alltid har något i bakfickan. "För rikets säkerhet" är ju något de alltid kan använda annars? Eller koldioxid, covid eller något annat... för att leda enskilda eller flocken dit de vill.

Nej. Mer att de anser att Putin kan förklara sina intentioner i en domstol istället.
Citera
2024-02-08, 13:16
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Nej. Mer att de anser att Putin kan förklara sina intentioner i en domstol istället.

Eftersom det inte kommer hända så. Borde ju detta vara bra, eller bättre än inget? Varför pratar ingen om att försöka medla fred och försöka tvinga fram fred egentligen? Detta är ju något iallafall slags genombrott till kommunikation som ingen heller verkar vilja göra.
Citera
2024-02-08, 13:17
Medlem
libbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bytok
Ja ja allt annat än putinkramande är korrupt, judiskt etc. etc. för de säger inte vad du vill höra.
Vad tror man ens ska komma av den här intervjun?
"Omg äntligen får den andra sidan komma till tals"
Rätt säker på att ryska uttalanden på alla nivåer, inklusive ifrån Putin, har rapporterats frekvent flera gånger, inklusive det ständigt skiftande cassius beli som varit nazister, NATO, satanister, påhittade folkmord och biovapen. Då på officiell nivå alltså, inte div. trolluttalanden av nyttiga idioter och betalt trollpack.

Det kommer förekomma noll grävande, noll hårda frågor, det vågar jag satsa stora summor pengar på.

Troligen breda frågor som sedan Putin kan svara på och prata fritt om Väst/Nato och all möjlig GeoPolitik. Ställa hårda frågor går nog att göra utan att förlora livet för Putin anser sig att allt han har gjort är rättfärdigat.

Möjligen om du som journalist försöker svartmåla Putin framför han så blir det lite problematiskt. Men även där skulle nog Putin svara sakligt på allt och att kommer något dåligt upp så belyser han problemets natur och att det är beklagligt.

Näe det ska bli intressant intervju minst sagt.
Citera
2024-02-08, 13:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Den stora mängden folk kommer inte se det här heller.
Men intervjuer finns, i mängder. Om man är intresserad.

Ja jag måste diska och sånt skit eftersom jag inte har en fru. Min Diskmaskin flyttade ut efter att jag gjorde slut med henne.

Hade man inte varit rädd för att folk skulle se intervjun hade man inte pratat om sanktioner mot Tucker din puckade incel.

Jag bad om exempel på vad Tucker ljugit om tidigare, har du inte lyckats ljuga ihop några än incel?

Varför springer du det västerländska liberala etablissemangets ärenden, som vill stoppa Tucker och Tuckers intervju med Putin med sanktioner, trodde du var emot massinvandring, men tydligen är du emot yttrandefrihet och för massinvandring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in