2024-02-08, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Fast att hon delar visar ju ändå att hon bryr sig, om än lite, till skillnad från 99% av alla svenska influensers.

Jag gissar att det förblir knäpptyst då, men att folk kommer fortsätta gå in på hennes sida. Kanske något nytt samarbete imorgon förmiddag?
Tycker du har låg nivå på omtanke om det räcker med att dela ett instagraminlägg för att vara "en person som bryr sig" i din värld.
Citera
2024-02-08, 10:26
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Hanna har ingen aning om vad som sker i Gaza utan delar bara vidare samma inlägg som alla andra.
Tror du hon skulle kunna förklara med egna ord om vad som händer där? Hon kan knappt berätta vad hon åt till frukost utan flin, grimas och "eh eh liksom tihi"
Hon har aldrig tidigare skrivit något politiskt med egna ord eller åsikter.

Vem kan ha missat? Däremot är hon kanske inte lika beräknande som andra svenska influenser som tror att det kan innebära färre samarbeten.
Hanna växte iaf i mina ögon av att hon delade. Johanna Bladh den blåsta blondinen är ju knäpptyst, Prickenrosa, Linnea Claeson osv, och de är ändå personen som låsas att de är goda feminister och att de bryr sig om barn.
Citera
2024-02-08, 10:28
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Tycker du har låg nivå på omtanke om det räcker med att dela ett instagraminlägg för att vara "en person som bryr sig" i din värld.

Ja iofs kanske det säger mer om det svenska influensers-klimatet när jag blir glad för en sån liten sak. Jag följde såklart andra konton som bara delar saker om Palestina hela dagarna, men det provocerar mig att så många är knäpptysta.
Citera
2024-02-08, 10:43
Medlem
Att FD stänger kommentarsfältet - inte bara för att senaste bilden utan alla - innebär 99% att ryktet är sant. Varför? Jo, hon skulle aldrig gå miste om engagemang på detta vis, särskilt inte under UL-dagen. Då hade hon istället dementerat och låtit kommentarsfältet vara öppet så hon kan fortsätta maxa engagemang.

Så om det fortsätter vara avstängd så är det verkligen sannolikt att det är sant.
Citera
2024-02-08, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mvhonsburar
Att FD stänger kommentarsfältet - inte bara för att senaste bilden utan alla - innebär 99% att ryktet är sant. Varför? Jo, hon skulle aldrig gå miste om engagemang på detta vis, särskilt inte under UL-dagen. Då hade hon istället dementerat och låtit kommentarsfältet vara öppet så hon kan fortsätta maxa engagemang.

Så om det fortsätter vara avstängd så är det verkligen sannolikt att det är sant.
Håller med! Gillar inte att skvallret har blivit ett rykte som blivit någon form av sanning utan något som helst bevis MEN det är verkligen nåt lurt på gång så som hon hanterar det.
Jag tror nog inte vi kommer höra nåt från henne på ett tag tyvärr. Bästa vore ju, oavsett om det är sant eller ej att dementera tycker jag, och ta itu med konsekvenserna sen.
Citera
2024-02-08, 10:47
Medlem
Linux Instagram är fortfarande öppen och även kommentarerna 😅
Citera
2024-02-08, 10:48
Medlem
Citat:
Hanna har ingen aning om vad som sker i Gaza utan delar bara vidare samma inlägg som alla andra.
Tror du hon skulle kunna förklara med egna ord om vad som händer där? Hon kan knappt berätta vad hon åt till frukost utan flin, grimas och "eh eh liksom tihi"
Hon har aldrig tidigare skrivit något politiskt med egna ord eller åsikter.

Hanna har ingen aning vad som sker utanför Smålandsstenar, hon delar för att hon ser att andra gör det. I nån frågestund för kanske ett år sen fick hon frågan vart hon står politiskt och svaret var typ ”ingenstans för jag förstår inte vad som är vad”. Ridå. Demokratin är fan hotad pga såna som henne.
Citera
2024-02-08, 10:49
Medlem
Citat:
Håller med! Gillar inte att skvallret har blivit ett rykte som blivit någon form av sanning utan något som helst bevis MEN det är verkligen nåt lurt på gång så som hon hanterar det.
Jag tror nog inte vi kommer höra nåt från henne på ett tag tyvärr. Bästa vore ju, oavsett om det är sant eller ej att dementera tycker jag, och ta itu med konsekvenserna sen.

Antagligen svårt att dementera om det är sant. Men med tanke på att Fannis intelligensnivå inte är direkt hög kan jag verkligen förstå det som någon skrev, dvs att hon tror att någon gjort detta för att ”sätta dit” Linus. Yeah right…
Citera
2024-02-08, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Hanna har ingen aning vad som sker utanför Smålandsstenar, hon delar för att hon ser att andra gör det. I nån frågestund för kanske ett år sen fick hon frågan vart hon står politiskt och svaret var typ ”ingenstans för jag förstår inte vad som är vad”. Ridå. Demokratin är fan hotad pga såna som henne.

Hahaha är det sant? I och för sig inte särskilt förvånande, men herregud. vad mycket dom kommer kunna lära sin unge
Citera
2024-02-08, 10:52
Medlem
Är det ens någon som tittar på dessa "testa på" reels som HT envisas med att göra?!
Citera
2024-02-08, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish

Ibland när det slår en att såna som ht och keboffen har rösträtt... brrr
Citera
2024-02-08, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Ibland när det slår en att såna som ht och keboffen har rösträtt... brrr
Än värre att dom förökar sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto