2024-02-08, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor
Om hon helt har stängt av kommentarsfältet på hennes insta är det ju tyyyyyp bekräftat att det åtminstone är nått som inte står rätt till innanför deras väggar. Fan vilken vändning. Varför är hon så desperat efter ett barn om hon redan nu vetat att hemförhållandena från start inte är optimala? Herregud hur ska hon orka hålla ihop detta med hennes skenande dåliga mårnde? Kanske inte får se hjärtslag idag heller. Tycker synd om henne men även om den oskyldiga bebisen.

För att för många är en bebis ett sätt att lappa ihop förhållandet eller starta om på nytt. Hemskt att det är så. Men jag har varit med i alldeles för många situationer från mitt yrke där det tyvärr är så.
Citera
Medlem
Citat:
Om hon helt har stängt av kommentarsfältet på hennes insta är det ju tyyyyyp bekräftat att det åtminstone är nått som inte står rätt till innanför deras väggar. Fan vilken vändning. Varför är hon så desperat efter ett barn om hon redan nu vetat att hemförhållandena från start inte är optimala? Herregud hur ska hon orka hålla ihop detta med hennes skenande dåliga mårnde? Kanske inte får se hjärtslag idag heller. Tycker synd om henne men även om den oskyldiga bebisen.
Ja nu kan vi ju se det som bekräftat helt klart.
Jag tror att hon och L sett det som att bara de blir gravida igen och får ett barn så blir allt bra igen. Då ska han sluta med stölderna/spelandet/brukandet (eller hur det nu är) och F tror att hon kommer må bra igen.... Så sorgligt det blev
Citera
Medlem
Hon har begränsat kommentarerna på typ alla bilder… om han nu blev av med jobbet i samband med detta i december så visste ju hon om detta när hon blev gravid.
Citera
2024-02-08, 10:02
Medlem
Citat:

Ja speciellt PR-tränad är hon ju inte, hade hon varit smart hade hon dementerat och kört på som vanligt. Nu kommer snacket att börja gå på riktigt även utanför hålan. Fanni är en vuxen person som gång på gång visat att hon inte är kapabel att ta hand om sig själv, nu ska hon ev ha ett barn med någon som kan komma att bli åtalad för stöld och narkotikabrott i form av innehav och överlåtelse. Vilka toppen förutsättningar för ett barn, verkligen.
Citera
2024-02-08, 10:06
Medlem
Asså Hanna!
"Har inte hunnit redigera videon när vi testar produkterna vi köpte i Malmö".

Men ni var ju där för flera veckor sen? Ingen bryr sig? Varken då eller nu
..😂
Citera
2024-02-08, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Asså Hanna!
"Har inte hunnit redigera videon när vi testar produkterna vi köpte i Malmö".

Men ni var ju där för flera veckor sen? Ingen bryr sig? Varken då eller nu
..😂
Eller hur 😂 vadå inte hunnit? De är två personer hemma på heltid? En lugn och tyst bebis? VAD GÖR hon hela dagarna
Citera
2024-02-08, 10:13
Medlem
Durochmolls avatar
Jag måste ändå säga att jag gillar att Hanna, precis som Kenza, uppmärksammar det som händer i Gaza. Så många andra influensers, till och med såna med barn, låsas som att de regnar.

Undra när nästa uppdatering från Fanni kommer.
Citera
2024-02-08, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Jag måste ändå säga att jag gillar att Hanna, precis som Kenza, uppmärksammar det som händer i Gaza. Så många andra influensers, till och med såna med barn, låsas som att de regnar.

Och jag tyckte att det inte kändes genuint alls när hanna la upp det.....

11:30 har fanni UL, får se om det kommer någon uppdatering idag eller om det förblir knäpptyst
Citera
2024-02-08, 10:16
Medlem
Bara jag som blev sjukligt provocerad av det HT lade upp på stories igår om Larsas rutiner? Hon kläcker ur sig; vi har ju försökt rucka på hennes sömn men nu följer vi bara henne. Vill hon sova så får hon sova, vill hon äta så får hon äta. GAAH! Klart som fan att man ska följa barnet??!! Hon är en fyra fucking månaders bebis! Ingen robot man kan programmera. Blir så trött på detta barn i en vuxen kvinnas kropp. Och allt detta tjat om att hon är så trött och aldrig hinner ”jobba”. Tillåt mig småle. Vad fan gör krejsi kebaboff om dagarna då? Jobbar på en C-uppsats? Skurar badrummet? I don’t think so. Snarare pillar naveln, spelar CS och käkar mjukost direkt ur tuben. Hur de lägger upp sitt liv bryr jag mig inte om, det är hennes huvudvärk, men sluta gör bajs-content av detta.
Citera
2024-02-08, 10:17
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Och jag tyckte att det inte kändes genuint alls när hanna la upp det.....

11:30 har fanni UL, får se om det kommer någon uppdatering idag eller om det förblir knäpptyst

Fast att hon delar visar ju ändå att hon bryr sig, om än lite, till skillnad från 99% av alla svenska influensers.

Jag gissar att det förblir knäpptyst då, men att folk kommer fortsätta gå in på hennes sida. Kanske något nytt samarbete imorgon förmiddag?
Citera
2024-02-08, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll

Hanna har ingen aning om vad som sker i Gaza utan delar bara vidare samma inlägg som alla andra.
Tror du hon skulle kunna förklara med egna ord om vad som händer där? Hon kan knappt berätta vad hon åt till frukost utan flin, grimas och "eh eh liksom tihi"
Hon har aldrig tidigare skrivit något politiskt med egna ord eller åsikter.
Citera
2024-02-08, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktor-dangrot
Bara jag som blev sjukligt provocerad av det HT lade upp på stories igår om Larsas rutiner? Hon kläcker ur sig; vi har ju försökt rucka på hennes sömn men nu följer vi bara henne. Vill hon sova så får hon sova, vill hon äta så får hon äta. GAAH! Klart som fan att man ska följa barnet??!! Hon är en fyra fucking månaders bebis! Ingen robot man kan programmera. Blir så trött på detta barn i en vuxen kvinnas kropp. Och allt detta tjat om att hon är så trött och aldrig hinner ”jobba”. Tillåt mig småle. Vad fan gör krejsi kebaboff om dagarna då? Jobbar på en C-uppsats? Skurar badrummet? I don’t think so. Snarare pillar naveln, spelar CS och käkar mjukost direkt ur tuben. Hur de lägger upp sitt liv bryr jag mig inte om, det är hennes huvudvärk, men sluta gör bajs-content av detta.

HAHAHHAHA DOOOOG bästa jag läst i hela tråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in