2024-02-07, 16:45
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
#289. Varje självmord är ett för mycket, oavsett. Vet inget om hur det var i detta fallet, men kritisk granskning behövs bevisligen än mer av dumplingarna. De river isär människor och fungerande familjer.

Var 289 fungerande? Han var ju så trasig som en människa kan bli långt innan han konfronterades av dumpen. Förlåt mig så innerst in i helvetes jävla mycket för att jag skadar din inre bild om gäddor och dumplingar men en vuxen karl som säger till en trettonåring att han vill göra henne gravid är inte fungerande för ett öre.
Visst fan är självmord tragiskt men dumpen har ingen del i det.
Citera
2024-02-07, 16:50
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Det är nog kört för Ordsallad #362 i alla vettiga sociala sammanhang.
"Vem är ni Sara?"
Livet som Ordsallad kände till det må vara över men för KEVNY har äventyret bara börjat. Full fart framåt! 😅

Jisses vad jag satte i halsen innan hjärnan kopplat på riktigt. Jag läste Pappamaster när ni skev Pappastor. "Pappa master är hemma nu mina vackra slavprinsessor" - aka Pappagäddan lever och frodas än alltså. Nu ska jag in o kika på PappaStors video och snack om AI. Man ser konfrontationsvideon i ett nytt ljus efter en skyltnedplockning. Man SKA vara kritisk mot saker man ser och hör på nätet - där har PappaStor helt rätt. Det arvet måste förvaltas väl.

Det är också en kittlande tanke att en person som PappaStor som har höga tankar om sig själv. Som ser sig själv som en intellektuell person med vass tunga, blev nerplockad på jorden med sån kraft att han valde att avsluta det - AV SKURT.
Citera
2024-02-07, 17:01
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
https://www.etc.se/inrikes/nytt-bekraeftat-sjaelvmord-efter-dumpen-uthaengning

Artikeln är öppen för mig iaf.

Angående pappastors självmord. Verkar som hängning i offentlig miljö. Har lämnat ett brev efter sig. Bedyrar fortsatt sin oskuld.
Citera
2024-02-07, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
https://www.etc.se/inrikes/nytt-bekraeftat-sjaelvmord-efter-dumpen-uthaengning

Artikeln är öppen för mig iaf.

Angående pappastors självmord. Verkar som hängning i offentlig miljö. Har lämnat ett brev efter sig. Bedyrar fortsatt sin oskuld.

Tyvärr låst nu!
Citera
2024-02-07, 17:15
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Tyvärr låst nu!

Ah ja, nu är den låst för mig med.

Men pappastors mamma intervjuades i artikeln. Han begick självmord genom att hänga sig på en offentlig bro i en mellanstor stad i Mellansverige där han tagit sin tillflykt från familjen. I sitt avskedsbrev skrev han att bland annat att "Dumpen hade ihjäl mig, jag gjorde inget".
Citera
2024-02-07, 17:36
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
Man får försöka att trösta sig med det. Det är bra att de har lite hårdare koll inom slutenvården, inom min sektor (socialpsykiatrin) är det väldigt lösa boliner, vilket naturligtvis också är en risk.

vilken gädda har haft sluten vård?
Citera
2024-02-07, 17:44
Medlem
Sundhetsstyrelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitalsigns
vilken gädda har haft sluten vård?

Klicka på den där gråa pilen i det citerade i några steg så borde du fatta.
Citera
2024-02-07, 18:05
Medlem
Fulfittans avatar
Jaaa! Pappa Stor! Det VAR självmord, men inte bara det - hängning i offentlig miljö! Kan knappast bli bättre! Jo, om det finns bilder eller video!

Och naturligtvis är kommunistpedofilerna på ETC igång och snyftar! Underbart! Han blev hackad och han "gjorde inget"?? Inte ens hans morsa kan väl tro på det? Har hon inte lyssnat på telefonsamtalet?
Citera
2024-02-07, 18:06
Medlem
Citat:
Ah ja, nu är den låst för mig med.

Men pappastors mamma intervjuades i artikeln. Han begick självmord genom att hänga sig på en offentlig bro i en mellanstor stad i Mellansverige där han tagit sin tillflykt från familjen. I sitt avskedsbrev skrev han att bland annat att "Dumpen hade ihjäl mig, jag gjorde inget".

Vaddå? Har modern till Pappa Stor/289 intervjuats? När och var?
Citera
2024-02-07, 18:14
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Han begick självmord genom att hänga sig på en offentlig bro i en mellanstor stad i Mellansverige där han tagit sin tillflykt från familjen. I sitt avskedsbrev skrev han att bland annat att "Dumpen hade ihjäl mig, jag gjorde inget".

"En mellanstor stad i Mellansverige där han tagit sin tillflykt från familjen?"

Han har nog pillat på sina egna barn också. Det har nog de flesta pedofiler gjort. Man börjar med de som är närmast, men söker sig sedan utåt för att våga alltihop fullt ut. Med någon annans barn.

Dumpen dödade inte pappastor - pappastors sjuka läggning dödade pappastor.
Citera
2024-02-07, 18:17
Medlem
Tramsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
"En mellanstor stad i Mellansverige där han tagit sin tillflykt från familjen?"

Han har nog pillat på sina egna barn också. Det har nog de flesta pedofiler gjort. Man börjar med de som är närmast, men söker sig sedan utåt för att våga alltihop fullt ut. Med någon annans barn.

Dumpen dödade inte pappastor - pappastors sjuka läggning dödade pappastor.

Ok, nu är du inte så snäll mot hans anhöriga. Skulle du tycka det var kul om jag antog att dina föräldrar knullat dig?

Att han sökt sexuell kontakt med 13-14-åringar betyder inte att han pillat på sina egna småbarn.
Citera
2024-02-07, 18:24
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsluder
Ok, nu är du inte så snäll mot hans anhöriga. Skulle du tycka det var kul om jag antog att dina föräldrar knullat dig?

Att han sökt sexuell kontakt med 13-14-åringar betyder inte att han pillat på sina egna småbarn.

Vad tror du pedofiler gör egentligen - de tar för sig av det barnamaterial som bjuds. Det är det som är pedofili.

Varför tror du annars att han fick "ta sin tillflykt från familjen"? Om han aldrig hade uppvisat något misstänkt beteende hemma - men det har han förmodligen gjort. Och det har förmodligen bortförklarats - men sedan kommer hela hans pedofili fram i ljuset. Så tydligt som det bara kan bli. Då faller nog både en och två och tre pusselbitar på plats för en sambo/fru.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in