Citat:
Ursprungligen postat av
Berraperra1975
Gång på gång ser vi att gäddorna är obotliga och begår våldtäkter vanemässigt och konstant. Dessutom ser vi kiss och anal är en stor favorit bland pedofiler precis som forskarna har kartlagt. Men det man undrar över är hur tusan har dessa två grisar #355 och #356 träffats och vad har dom mer på sitt samvete.
Ja, man undrar ju lite hur det går till. Har #355 och #356 hittat varandra i nån suspekt Kik-grupp och där kommit i samspråk och delat sina fantasier om att dubbelmacka ett barn? Eller är de IRL-kompisar som över fredagsölen kom på den här dubbelmackeidén?
Grisiga jävla as som givetvis tycker att det är bra att det är en trasig liten tjej som bor i ett jourhem. Fy fan.
Och #356 - han har inga läppar. Ser ut som en sur gammal kärring och skriver som en utvecklingsstörd.
"Slicka din fitta...sen knulla jag den...sluta med att jag spruta sperman I munnen?? Sugen på det? Ha du haft sex med många?"
"Du vill inte skicka en bild på din fitta?"
Han reagerar inte på när barnet säger att det var hennes farbror som tog hennes oskuld när hon var 11 och att hon inte ville det. Han babblar på om sina egna sexuella erfarenheter. Vilket jävla svin!
Han pratar om hur man kan ha sex i hans bil.
"Jajamänn! Ha knullat i den några gånger

...jag Få bra grepp med mina fötter mot dörren å du ligger på ryggen"
"Å fötterna upp i taket

...har du lätt för att komma?"
Och så en brutalt konstig penisbild. Wtf? Ser ut som en kondom stoppad med en bajskorv med rosa fläckar. Han kan så klart inte rå för att han har pigmentfläckar, men grisen måste ju se hur osmaklig bilden med kondom och kukring är? Han påstår att han tog bilden för att en tjej ville se kuken med kondom.
Han skickar porr där en kvinna blir dubbelpenetrerad. "Skulle vilja prova knulla din trånga röv med glidmedel!!"
Flera närbilder på vagina och en penis som ska penetrera analen.
"Mycket glidis så går det bra, å du gillar ju stora kukar"
Barnet berättar att hon började blöda när nån försökte ha analsex med henne, det gjorde jätteont. Bajskorvskukens respons på det är att skicka porr där en kvinna blir sprutad i munnen/ansiktet.
"Ha du haft handbojor på dig eller fastbunden?"
"Typ gör som pappa säger...."
Han pratar om att hitta en kille till så att barnet kan bli "uppfylld i hålen samtidigt" men han måste testa hennes rumpa innan så att hon verkligen kan ta emot i alla hålen. Det blir bara skönare och skönare och många får fontänorgasm efter en stund!
Han berättar att han runkade och sprutade på bilden på barnets ansikte. Alltså på luren, han har två stycken så det är inte konstigt alls att sagga ner en av dem.
Det kommer en Kik-konversation där barnet berättar om ett övergrepp. Hon blev slagen i huvudet av nån och polisen hittade henne liggandes på en väg. Detta reagerar grisen dock på. Prat om polisen, soc och BUP.
"Börja med att jag hämta upp dig vid ica sen kör vi till en avskild plats där vi parka! Vi hoppa bak, du ta en klunk av spriten sen hångla vi lite å kåta upp varandra, ta av oss kläderna, du börja runka/suga på kuken medans jag pulla dig, sen lägger du dig på rygg å jag börja slicka din fitta, efter en stund så trycker jag in kuken sakta men långt in i din trånga fitta, kör på en stund, sen ställer du dig på alla fyra så jag kan knulla bakifrån...dra dig i håret å smiska dina skinkor..efter du kommit några gånger så ta jag fram glidmedlet å smörjer din trånga röv å kuken så jag lätt glider in i röven försiktigt...efter en stund börja du bli trött å säger att spruta min mun full med varm sperma....så jag lyder å gör så....sen lite hångel innan vi ta på oss kläderna å kör tillbaka dig till ica....typ så är min dröm.."
Själv drömmer man om fyra veckors gratis semester i Australien. Det här drömmer #356 om.
Han skickar en vidrig bild på sin tunga. Varseljackan skymtar i nederkant i bild. "Se du att jag ha lång tunga? Fint när man slicka fitta!! Få spruta i din mun när vi träffas istället då"
Barnet berättar att hon nyss gjorde en dum sak. "Hängde mig men dom hitta mig"
Bajskorvskukens svar: "Men förfaan!!! Nu skärper du dig!!!! Vi ska ju snart träffas!! Lova mig å inte hitta på såna saker mer nu" (och tre arga emojis)
Diskussionen fortsätter på Snap, det verkar som att Bajskorvskuken har haft nåt strul med Snap. Han pratar om golden shower, sex på offentliga toaletter, utomhus osv. Han berättar att han har två söner med två mammor, han träffar dem varannan helg.
"Men fixa du att jag knulla alla dina hål nästa vecka så ska jag å kompisen dubbelmacka dig hemma hos honom, för han bor i Kalmar"
Skickar selfie från badkaret där han har täckt för ansiktet med en sticker. Och jajamen, visst är det apjäveln som håller för ögonen! Han ser dock likförbannat ut som en sur jävla kärring, trots att han ler.
Jag orkar inte plöja loggarna, men barnet frågar om Bajskorven och Robban känner varandra och han svarar att de har träffats en gång. "Han hade ett KK som jag fick knulla bara..." Man kan ju undra hur det där mötet gick till? Det var inte en trekant men Bajskorven fick låna Robbans ligg. Lämnade han över ligget tro? Varför träffades de två ens? Hur kom de i kontakt med varandra? Frågorna är många.
Jag är svårt allergisk mot ordet porrskadad, men jag skulle säga att #356 är porrskadan personifierad. Och ett riktigt jävla rovdjur som ger sig på en uppenbart trasig tjej som bor på ett akutboende, blev våldtagen av en släkting när hon var 11 och som försökt hänga sig i närtid. Vilket jävla as. Jag finner inga ord. Nödslakt nu!
Och han har skickat bilder på en annan man? En man som dessutom är kund till hans arbetsgivare? Fy helvete vad förbannad man skulle vara om man var den mannen. Inte nog med att #356 är peddo, han är en extra svinig variant.