2024-01-26, 23:37
Medlem
DenimDemons avatar
Märkligt att #355 gick från linslus till att försöka radera sig själv. Bra fallhöjd!

#356 har hittills befunnit sig i lä. Redan raderat sig från eventuella sociala medier?
Citera
2024-01-26, 23:43
Medlem
dead-arsons avatar
Sjukt att 355 är utseendemässigt rätt lik en annan Kalmargädda - det gränslösa pervot pappagäddan 159! Kan de vara släkt?

https://dumpen.se/2022/10/28/pappagaddan-slass-napp-159-kalmar/
Citera
2024-01-26, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Sjukt att 355 är utseendemässigt rätt lik en annan Kalmargädda - det gränslösa pervot pappagäddan 159! Kan de vara släkt?

https://dumpen.se/2022/10/28/pappagaddan-slass-napp-159-kalmar/

Det var min första tanke när jag såg honom springa!

Liknande utseende, liknande längd, liknande löpstil, samma stad.
Citera
2024-01-27, 00:03
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Ny Gädda, eller dubbelgädda!!!
Ännu mer pigmentsfläckar på penis och en smart gädda som skickar bilder på sin kund till ”flickan”..
Alla uppgifter finns redan men för saken skull..

Rebus

Förnamn: Samma som komikern som partajar med illern Göran.

Efternamn: Denna blomma är Socialdemokraternas symbol + en.

Förnamn: Namnet på skådespelaren som spelar tomten i ”Panik i tomteverkstaden.

Efternamn: Det heter pojken med propeller på ryggen.

Tack, men hur tänkte du nu? Det finns en jävla massa P. K. i Kalmar. Återkom gärna med mer info om du har.

För övrigt tre saker.

1. Kul att Dumpen lägger ut vitiligokukarna direkt efter varandra.

2. Kalmar fortsätter leverera!

3. Älskar att den första idioten inte varnade sin dubbelmackskompis. Anar en frostig relation där framöver.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-01-27 kl. 00:06.
Citera
2024-01-27, 00:22
Medlem
fululfs avatar
Spännande pigmentpenis där på herr 356. "Den är 22 centimeter", bah, högst 14.
Citera
2024-01-27, 00:34
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Gång på gång ser vi att gäddorna är obotliga och begår våldtäkter vanemässigt och konstant. Dessutom ser vi kiss och anal är en stor favorit bland pedofiler precis som forskarna har kartlagt. Men det man undrar över är hur tusan har dessa två grisar #355 och #356 träffats och vad har dom mer på sitt samvete.

Ja, man undrar ju lite hur det går till. Har #355 och #356 hittat varandra i nån suspekt Kik-grupp och där kommit i samspråk och delat sina fantasier om att dubbelmacka ett barn? Eller är de IRL-kompisar som över fredagsölen kom på den här dubbelmackeidén?

Grisiga jävla as som givetvis tycker att det är bra att det är en trasig liten tjej som bor i ett jourhem. Fy fan.

Och #356 - han har inga läppar. Ser ut som en sur gammal kärring och skriver som en utvecklingsstörd.

"Slicka din fitta...sen knulla jag den...sluta med att jag spruta sperman I munnen?? Sugen på det? Ha du haft sex med många?"

"Du vill inte skicka en bild på din fitta?"

Han reagerar inte på när barnet säger att det var hennes farbror som tog hennes oskuld när hon var 11 och att hon inte ville det. Han babblar på om sina egna sexuella erfarenheter. Vilket jävla svin!

Han pratar om hur man kan ha sex i hans bil.

"Jajamänn! Ha knullat i den några gånger...jag Få bra grepp med mina fötter mot dörren å du ligger på ryggen"

"Å fötterna upp i taket...har du lätt för att komma?"

Och så en brutalt konstig penisbild. Wtf? Ser ut som en kondom stoppad med en bajskorv med rosa fläckar. Han kan så klart inte rå för att han har pigmentfläckar, men grisen måste ju se hur osmaklig bilden med kondom och kukring är? Han påstår att han tog bilden för att en tjej ville se kuken med kondom.

Han skickar porr där en kvinna blir dubbelpenetrerad. "Skulle vilja prova knulla din trånga röv med glidmedel!!"

Flera närbilder på vagina och en penis som ska penetrera analen.

"Mycket glidis så går det bra, å du gillar ju stora kukar"

Barnet berättar att hon började blöda när nån försökte ha analsex med henne, det gjorde jätteont. Bajskorvskukens respons på det är att skicka porr där en kvinna blir sprutad i munnen/ansiktet.

"Ha du haft handbojor på dig eller fastbunden?"

"Typ gör som pappa säger...."

Han pratar om att hitta en kille till så att barnet kan bli "uppfylld i hålen samtidigt" men han måste testa hennes rumpa innan så att hon verkligen kan ta emot i alla hålen. Det blir bara skönare och skönare och många får fontänorgasm efter en stund!

Han berättar att han runkade och sprutade på bilden på barnets ansikte. Alltså på luren, han har två stycken så det är inte konstigt alls att sagga ner en av dem.

Det kommer en Kik-konversation där barnet berättar om ett övergrepp. Hon blev slagen i huvudet av nån och polisen hittade henne liggandes på en väg. Detta reagerar grisen dock på. Prat om polisen, soc och BUP.

"Börja med att jag hämta upp dig vid ica sen kör vi till en avskild plats där vi parka! Vi hoppa bak, du ta en klunk av spriten sen hångla vi lite å kåta upp varandra, ta av oss kläderna, du börja runka/suga på kuken medans jag pulla dig, sen lägger du dig på rygg å jag börja slicka din fitta, efter en stund så trycker jag in kuken sakta men långt in i din trånga fitta, kör på en stund, sen ställer du dig på alla fyra så jag kan knulla bakifrån...dra dig i håret å smiska dina skinkor..efter du kommit några gånger så ta jag fram glidmedlet å smörjer din trånga röv å kuken så jag lätt glider in i röven försiktigt...efter en stund börja du bli trött å säger att spruta min mun full med varm sperma....så jag lyder å gör så....sen lite hångel innan vi ta på oss kläderna å kör tillbaka dig till ica....typ så är min dröm.."

Själv drömmer man om fyra veckors gratis semester i Australien. Det här drömmer #356 om.

Han skickar en vidrig bild på sin tunga. Varseljackan skymtar i nederkant i bild. "Se du att jag ha lång tunga? Fint när man slicka fitta!! Få spruta i din mun när vi träffas istället då"

Barnet berättar att hon nyss gjorde en dum sak. "Hängde mig men dom hitta mig"

Bajskorvskukens svar: "Men förfaan!!! Nu skärper du dig!!!! Vi ska ju snart träffas!! Lova mig å inte hitta på såna saker mer nu" (och tre arga emojis)

Diskussionen fortsätter på Snap, det verkar som att Bajskorvskuken har haft nåt strul med Snap. Han pratar om golden shower, sex på offentliga toaletter, utomhus osv. Han berättar att han har två söner med två mammor, han träffar dem varannan helg.

"Men fixa du att jag knulla alla dina hål nästa vecka så ska jag å kompisen dubbelmacka dig hemma hos honom, för han bor i Kalmar"

Skickar selfie från badkaret där han har täckt för ansiktet med en sticker. Och jajamen, visst är det apjäveln som håller för ögonen! Han ser dock likförbannat ut som en sur jävla kärring, trots att han ler.

Jag orkar inte plöja loggarna, men barnet frågar om Bajskorven och Robban känner varandra och han svarar att de har träffats en gång. "Han hade ett KK som jag fick knulla bara..." Man kan ju undra hur det där mötet gick till? Det var inte en trekant men Bajskorven fick låna Robbans ligg. Lämnade han över ligget tro? Varför träffades de två ens? Hur kom de i kontakt med varandra? Frågorna är många.

Jag är svårt allergisk mot ordet porrskadad, men jag skulle säga att #356 är porrskadan personifierad. Och ett riktigt jävla rovdjur som ger sig på en uppenbart trasig tjej som bor på ett akutboende, blev våldtagen av en släkting när hon var 11 och som försökt hänga sig i närtid. Vilket jävla as. Jag finner inga ord. Nödslakt nu!

Och han har skickat bilder på en annan man? En man som dessutom är kund till hans arbetsgivare? Fy helvete vad förbannad man skulle vara om man var den mannen. Inte nog med att #356 är peddo, han är en extra svinig variant.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-01-27 kl. 01:02.
Citera
2024-01-27, 01:19
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Så från beerbike i Kalmar till att åter få ett löp på första sidan.
Undrar om gäddan är lika stolt över Barometerlöpet som Dumpenlöpet
Citera
2024-01-27, 01:32
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Så från beerbike i Kalmar till att åter få ett löp på första sidan.
Undrar om gäddan är lika stolt över Barometerlöpet som Dumpenlöpet

Undrar om han slog personligt rekord på den sträckan måntro?
Mer motiverad till att dra på utav helvete har han nog aldrig varit.

Bodde han i den porten måntro eller chansade han bara och sprang ned i källaren och tröck?
Citera
2024-01-27, 06:42
Medlem
PROLIFICs avatar
Flintislöparen #355 som vill dubbelmacka ett barn tillsammans med sin kompis Bajskorvskuken #356 inleder Kik-konversationen på samma sätt som sin polare. Han frågar vad barnet vill ha hjälp med så man kan anta att de hittat henne i en grupp där hon bett om hjälp med att köpa ut.

De går över till Snap, han säger att han kan fixa vodka och frågar vad han får för det. Barnet har inga pengar men hon säger att de kan ligga och han svarar "Ok". Diskussion om att barnet inte riktigt vet var i Kalmar hon bor eftersom hon inte kommer därifrån. Hon säger att hon bor i ett jourhem och nämner BUP så även #355 är införstådd med en trasslig livssituation. Flintis säger att han bor centralt i Kalmar, att hon kan komma dit och att han har en massa likör också.

Barnet säger hon älskar ladd. Det är ingen tråd Flintis har tar upp dock, men svarar "Jasså" och så ett hjärta. Han skickar en bild tagen i spegel. Inget uppseendeväckande och dåligt ljus, men han står med bar överkropp och drar ner kalsongen lite på ena sidan och gör en "sexig" pose med benet, man ser inte penis. Huvudet är kapat.

Barnet säger att hon inte kan gå hem till honom eftersom hon inte får går ut p.g.a. BUP. Hon får bara gå ut när läkaren ger sin tillåtelse. Flintis groomar och säger att hon är fin och pepprar på med hjärtan. Han säger att han tycker om doggy och rida. Han gillar när tjejen smeker pungen och ner mot rumpan också.

Barnet skojar till det och säger att han kan komma till henne och låtsas vara hennes pappa och så kan de ta en promenad. Lite beskedligt vardagligt prat, Flintis frågar efter helkroppsbild, han skickar en på sig själv där han står utomhus iklädd vinterjacka men barnet vill ha en bild tagen med kameran i Snap så hon kan veta att han är han. Barnet skickar en bild och Flintis groomar med komplimanger och hjärtan. Hon säger att hon inte vet hur länge hon ska bo där, det är bara en akut placering och hon nämner personal.

Flintis vet alltså att hon inte får röra sig hur hon vill och det finns personal som håller koll. Den informationen hade även Bajskorvskuken. Flintis säger att han har sin son (senare framkommer det att han är 9 år) vv.

Han skickar bilden där han hukar och håller fram medaljen efter ett lopp. Skickar en bild som jag tror är tagen med kameran i Snap (barnet frågar återigen om det men jag vet inte riktigt hur den funktionen ser ut). Han är klädd i vit hoodie och ser ut som han har alopecia. Det kanske han har?

"Har du någon sexuell fantasi? Min är helt klart dubbelmacka "

Barnet svarar att hon har gjort det mesta men inte dubbelmacka och Flintis svarar att han "har en annan man med ev". Barnet vill ha den mannens Snap och frågar om han är stor. "Ja TRE HJÄRTAN som mig". Ska vi tolka detta som att Flintis gillar stora penisar och i synnerhet Bajskorvskukens tingest?

Det verkar vara svårt att hitta kontaktsätt med #356, barnet vill ha kontakt med honom innan träff men enligt Flintis så finns han inte på nån app/plattform öht.

Prat om att Flintis är kåt, på väg att komma och om äldsta resp yngsta de legat med. 16 och 40 i Flintis fall.

Nu säger Flintis att han har hittat nån. (till trekant alltså)

F: Rolf heter han (TRE HJÄRTAN)
B: Rolf Karlsson ??
F: Ja jag tror han hette så (TRE HJÄRTAN)
B: På Kik? Han ska jag träffa ju
F: Jasså (TRE HJÄRTAN) men det vore ju något, dubbelmacka

Hon säger att hon vill träffa dem båda ensamma först.

B: Rolf sa att han låna din kk
F: Ja (TRE HJÄRTAN) en gång innan
B: Va de kul
F: Ja o skönt (FYRA HJÄRTAN)

Barnet tror att hon får gå ut nästa vecka. De pratar om hur och när de ska ses och Flintis vill träffa henne kl 16 om hon ska träffa Bajskorvskuken kl 18. De ska ses kl 13 på en bestämd adress men Flintis verkar få kalla fötter, han kommer dock dit till slut och det är antagligen där han spurtar iväg.

Flintis skickar inga kukbilder, ingen porr, groomar på ganska hårt, skickar kopiösa mängder hjärtan och skriver betydligt bättre än sin kompis Bajskorvskuken men han vill dubbelmacka ett barn som han vet inte får röra sig fritt ute utan läkares tillåtelse. Tvi vale! Och jag undrar verkligen hur utlånet av KK gick till. Låter som att det är en slagborr man lånar ut till en bekant och därför har man bara träffats en gång. Hur känner dessa två gäddor varandra och hur kommer man på att man vill dubbelmacka ett barn tillsammans?
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-01-27 kl. 07:28.
Citera
2024-01-27, 08:16
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Gillar du inte Ironman?

Vem fan gör det. Jag själv tränar svinmycket och så, men jag hatar dessa fjantar. Det är alltid den där rediga typen som gärna skryter om sig själv, ofta någon slags mellanchef som är ett hatobjekt i sig.
Citera
2024-01-27, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, man undrar ju lite hur det går till. Har #355 och #356 hittat varandra i nån suspekt Kik-grupp och där kommit i samspråk och delat sina fantasier om att dubbelmacka ett barn? Eller är de IRL-kompisar som över fredagsölen kom på den här dubbelmackeidén?

Grisiga jävla as som givetvis tycker att det är bra att det är en trasig liten tjej som bor i ett jourhem. Fy fan.

Och #356 - han har inga läppar. Ser ut som en sur gammal kärring och skriver som en utvecklingsstörd.

"Slicka din fitta...sen knulla jag den...sluta med att jag spruta sperman I munnen?? Sugen på det? Ha du haft sex med många?"

"Du vill inte skicka en bild på din fitta?"

Han reagerar inte på när barnet säger att det var hennes farbror som tog hennes oskuld när hon var 11 och att hon inte ville det. Han babblar på om sina egna sexuella erfarenheter. Vilket jävla svin!

Han pratar om hur man kan ha sex i hans bil.

"Jajamänn! Ha knullat i den några gånger...jag Få bra grepp med mina fötter mot dörren å du ligger på ryggen"

"Å fötterna upp i taket...har du lätt för att komma?"

Och så en brutalt konstig penisbild. Wtf? Ser ut som en kondom stoppad med en bajskorv med rosa fläckar. Han kan så klart inte rå för att han har pigmentfläckar, men grisen måste ju se hur osmaklig bilden med kondom och kukring är? Han påstår att han tog bilden för att en tjej ville se kuken med kondom.

Han skickar porr där en kvinna blir dubbelpenetrerad. "Skulle vilja prova knulla din trånga röv med glidmedel!!"

Flera närbilder på vagina och en penis som ska penetrera analen.

"Mycket glidis så går det bra, å du gillar ju stora kukar"

Barnet berättar att hon började blöda när nån försökte ha analsex med henne, det gjorde jätteont. Bajskorvskukens respons på det är att skicka porr där en kvinna blir sprutad i munnen/ansiktet.

"Ha du haft handbojor på dig eller fastbunden?"

"Typ gör som pappa säger...."

Han pratar om att hitta en kille till så att barnet kan bli "uppfylld i hålen samtidigt" men han måste testa hennes rumpa innan så att hon verkligen kan ta emot i alla hålen. Det blir bara skönare och skönare och många får fontänorgasm efter en stund!

Han berättar att han runkade och sprutade på bilden på barnets ansikte. Alltså på luren, han har två stycken så det är inte konstigt alls att sagga ner en av dem.

Det kommer en Kik-konversation där barnet berättar om ett övergrepp. Hon blev slagen i huvudet av nån och polisen hittade henne liggandes på en väg. Detta reagerar grisen dock på. Prat om polisen, soc och BUP.

"Börja med att jag hämta upp dig vid ica sen kör vi till en avskild plats där vi parka! Vi hoppa bak, du ta en klunk av spriten sen hångla vi lite å kåta upp varandra, ta av oss kläderna, du börja runka/suga på kuken medans jag pulla dig, sen lägger du dig på rygg å jag börja slicka din fitta, efter en stund så trycker jag in kuken sakta men långt in i din trånga fitta, kör på en stund, sen ställer du dig på alla fyra så jag kan knulla bakifrån...dra dig i håret å smiska dina skinkor..efter du kommit några gånger så ta jag fram glidmedlet å smörjer din trånga röv å kuken så jag lätt glider in i röven försiktigt...efter en stund börja du bli trött å säger att spruta min mun full med varm sperma....så jag lyder å gör så....sen lite hångel innan vi ta på oss kläderna å kör tillbaka dig till ica....typ så är min dröm.."

Själv drömmer man om fyra veckors gratis semester i Australien. Det här drömmer #356 om.

Han skickar en vidrig bild på sin tunga. Varseljackan skymtar i nederkant i bild. "Se du att jag ha lång tunga? Fint när man slicka fitta!! Få spruta i din mun när vi träffas istället då"

Barnet berättar att hon nyss gjorde en dum sak. "Hängde mig men dom hitta mig"

Bajskorvskukens svar: "Men förfaan!!! Nu skärper du dig!!!! Vi ska ju snart träffas!! Lova mig å inte hitta på såna saker mer nu" (och tre arga emojis)

Diskussionen fortsätter på Snap, det verkar som att Bajskorvskuken har haft nåt strul med Snap. Han pratar om golden shower, sex på offentliga toaletter, utomhus osv. Han berättar att han har två söner med två mammor, han träffar dem varannan helg.

"Men fixa du att jag knulla alla dina hål nästa vecka så ska jag å kompisen dubbelmacka dig hemma hos honom, för han bor i Kalmar"

Skickar selfie från badkaret där han har täckt för ansiktet med en sticker. Och jajamen, visst är det apjäveln som håller för ögonen! Han ser dock likförbannat ut som en sur jävla kärring, trots att han ler.

Jag orkar inte plöja loggarna, men barnet frågar om Bajskorven och Robban känner varandra och han svarar att de har träffats en gång. "Han hade ett KK som jag fick knulla bara..." Man kan ju undra hur det där mötet gick till? Det var inte en trekant men Bajskorven fick låna Robbans ligg. Lämnade han över ligget tro? Varför träffades de två ens? Hur kom de i kontakt med varandra? Frågorna är många.

Jag är svårt allergisk mot ordet porrskadad, men jag skulle säga att #356 är porrskadan personifierad. Och ett riktigt jävla rovdjur som ger sig på en uppenbart trasig tjej som bor på ett akutboende, blev våldtagen av en släkting när hon var 11 och som försökt hänga sig i närtid. Vilket jävla as. Jag finner inga ord. Nödslakt nu!

Och han har skickat bilder på en annan man? En man som dessutom är kund till hans arbetsgivare? Fy helvete vad förbannad man skulle vara om man var den mannen. Inte nog med att #356 är peddo, han är en extra svinig variant.

#356 Jag hade missat detta med självmordsförsök osv, intressant med en fiskare som inte bara skriver "åh" utan bygger upp ett tragiskt narrativ som understryker hur vidriga gäddorna är.

Känner att Bajskorven kommer för lindrigt undan då han har ett så vanligt namn och inte är sökbar på sociala medier. Han är ju extremt hemsk, rena rama empatistörningen där.

Och så dessa jäkla orimliga fantasier om allt fantastiskt som ska hända i en bil, flera orgasmer osv och så tror gäddorna att barn vill hångla med dem, precis som om kidsen är kåta på riktigt *suck*
Citera
2024-01-27, 08:51
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#356 Jag hade missat detta med självmordsförsök osv, intressant med en fiskare som inte bara skriver "åh" utan bygger upp ett tragiskt narrativ som understryker hur vidriga gäddorna är.

Känner att Bajskorven kommer för lindrigt undan då han har ett så vanligt namn och inte är sökbar på sociala medier. Han är ju extremt hemsk, rena rama empatistörningen där.

Och så dessa jäkla orimliga fantasier om allt fantastiskt som ska hända i en bil, flera orgasmer osv och så tror gäddorna att barn vill hångla med dem, precis som om kidsen är kåta på riktigt *suck*

Verkligen! #356 Bajskorvskuken kommer alldeles för lindrigt undan. Det han får berättat för sig är fruktansvärda saker men han snuskar på och skickar porr. Vilket jävla ras det är. Hans polare #355 har fått alldeles för mycket fokus i fallet Dubbelmackan. Han vet för all del att barnet inte får röra sig fritt ute utan läkares tillåtelse, men av de publicerade chattloggarna vet han inte så mycket mer än så. Det är givetvis illa nog.

#356 vet även han att barnet inte får röra sig fritt, att hon blev våldtagen av sin farbror när hon var 11 och att hon har försökt hänga sig under tiden de chattar. Men han ångar på med porr och vill träffa henne trots informationen. Vad i HELVETE är det som är fel här?! Förutom det uppenbara att han vill dubbelmacka ett barn så klart. Men som du säger; det finns noll empati. Återigen översatt på en vuxen dialog; två personer träffas på en dejtingapp och den ena börjar berätta om sexuella övergrepp i barndomen, tvångsvård och ett självmordsförsök under tiden man chattar. ALLA normala personer hade sett varningsflaggorna och blivit illa till mods och på nåt sätt velat hjälpa den andra även om man kanske fattar att det inte är möjligt och inte är nåt som egentligen inte åligger en själv. Man hade åtminstone avbrutit kontakten, en person i det skicket ska inte söka sexuella/romantiska kontakter på nätet.

Här är det dessutom fråga om ett BARN. Men Bajskorvskuken #356 ser istället en möjlighet att utnyttja en trasig liten tjej. Vilket vidrigt jävla rövhål han är! Enda gången han är någorlunda deltagande är när hon berättar att hon har blivit slagen och hittad av polisen när hon låg på en väg. Men det är typ bara i ett meddelande eller så.

Äcklig kuk. Äcklig människa. Och det här aset har två söner. Fy fan.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-01-27 kl. 09:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in