Det där var inte ironi, det var sarkasm.
Dessutom är du oförmögen till södsnt så i ditt fall är det fabulerande argumentationsfel och lögner.
Citat:
Ja, skall du diskutera det här fallet så får du väl utgå ifrån vad han säger.
Varför gör inte du det?
Citat:
Han är ju mer än detaljerad i sin beskrivning. Skall du hitta på eget så diskuterar du ju inte det här fallet.
Så du har aldrig hittills diskuterat det här fallet?
Citat:
Det vet du för du är gynekolog förstår jag.
Man behöver, naturligtvis, inte vara gynekolog för att begripa hur slemhinnor fungerar.
Det räcker med lite allmänbildning, och en utbildning i anatomi är bara ett plus.
Citat:
Nej, de läker fort - vilket säger att den rodnad som syns ett halv dygn senare har varit värre.
De kan alltså varit rivsår från naglar som vid det tillfället bara syns som rodnader. Gott så.
Citat:
Din verklighet har mycket lite att göra med vetenskap. Du rapar ur dig skit till höger och vänster som inte har stöd i någonting
Ändå har jag, med källor, många gånger överbevisat dig och belyst dina lögner.
Det slutar alltid med att du ynklig försöker fly ansvar och slutar att svara på det. Alltid.
Citat:
Trevligt - du får gärna hata mig .. däremot börjar det bli lite sjukt med din fixering och dina fantasier kring mitt könsorgan.
Det var du som hänvisade till den och tog upp den som om du skulle ha något sorts tolkningsföreträde för att du har erfarenhet av en(1). Så är det givetvis inte. Särskilt inte din som knappast kan jämföras med en frisk kvinnas.
Citat:
Finns det ingen annan fitta du kan fantisera om?
Eller nej - det gör det förstås inte.
Eller nej - det gör det förstås inte.
Jodå, rätt många som jag kan dra mig till minnes.
Tyvärr har jag varit fast vid den ofrivilliga tanken på din sedan du började tjata om den inatt och jämförde den med en gammal sko.
Det har varit precis som att ha minnesbilder från en hemsk tågolycka eller någon som hoppat från en bro som man inte kan bli av med. Jag har varit fast i en känsla av att befinna mig i The upside down i Stranger things ända sedan du tvingade på mig minnesbilden.
Man föreställer sig att det är precis så din ”man” känner sig rent fysiskt varje olycklig gång han faller in i dig…stackarn.