2024-02-06, 15:36
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
När jag kollade runt mycket på youtube om cyklar förut dök en rekommenderad video upp om några som var ute och cyklade och så stötte de på en gubbe som var ute och gick ensam som var jättetrevlig. Visade sig vara Charles III ute på promenad (antar att livvakterna var redo med gevär på avstånd för var ingen i närheten) Sen dess har jag gillat honom. Verkar schysst. Även William verkar schysst. Är väl Harry som blev förtrollad av den där psykopaten och Andrew som är familjens svarta får. Elizabeth II, Charles III och William=alla bra regenter.

Edit: här är en del av klippet jag skrev om https://youtu.be/q97gUrw3ib4?si=Ms49uRoRDUQx2ubK
Citera
2024-02-06, 16:49
Medlem
Public Enemys avatar
Är Harry ens intressant längre? Han och hans fru är två ickeproduktiva parasiter. De orkar inte ens representera,men förväntar sig att alla ska kasta pengar efter dem.
Citera
2024-02-06, 17:24
Medlem
urothelial cancer är safest bet enl en läkare.
Citera
2024-02-06, 17:42
Medlem
Tervulls avatar
Det finns inget som intresserar mig mindre än meghan och Harry. Vet inte vad det är med dom men det finns ingen mystik eller något skimmer över de. Jag har alltid varit väldigt intresserad av det brittiska kungahuset och Elisabet3 har alltid fascinerat mig. Även Diana och Charles har ju väckt ett väldigt intresse hos både mig och allmänheten. Men Harry och meghan.. Jag orkade inte ens se mer än ett avsnitt av deras pinsamma serie på Netflix. Jag som hamstrar allt om brittiska kungahuset annars. Några mer ointressanta och grå personer får man ju leta efter.

Om Harry är på väg så måste ju detta med Charles vara synnerligen allvarligt även om media ger sken av att så inte är fallet. Meghan släpper inte gärna iväg sin stalldräng för att träffa familjen. Hon vill ju skärma Harry från allt som har med hans gamla liv att göra.
Citera
2024-02-06, 17:42
Medlem
LuluBrooksies avatar
Nostradamus menar att Kungen över öarna försvinner, och att någon som aldrig var menad att bli kung kommer bli det. Vilket skulle vara Harry, då?

"One of the passages in “The Prophecies” says that a “King of the Isles” will be “driven out by force.” Some believe that Nostradamus was referring to King Charles III, and if we're to take his word for it, the relatively new monarch's already on the chopping block".
Citera
2024-02-06, 18:08
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Nostradamus menar att Kungen över öarna försvinner, och att någon som aldrig var menad att bli kung kommer bli det. Vilket skulle vara Harry, då?

"One of the passages in “The Prophecies” says that a “King of the Isles” will be “driven out by force.” Some believe that Nostradamus was referring to King Charles III, and if we're to take his word for it, the relatively new monarch's already on the chopping block".

You know Quasimodo predicted all this
Citera
2024-02-06, 18:14
Medlem
Jag såg en expert på brittiska kungahuset uttala sig i TV4s program Efter Fem. Han menade att det som händer nu är anmärkningsvärt, dels att Harry reser hem som han gör och dels att det finns flera liknelser med hur brittiska hovet hanterade media när drottning Elisabeth mötte sina sista dagar. Det är omöjligt att säga något men svaret lär komma inom den närmsta tiden. Även om inte Charles dör imorgon kan det vara så att han är en kung som lever sina sista år med dödlig cancer och detta kommer påverka den brittiska monarkin.
Citera
2024-02-06, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chelise
urothelial cancer är safest bet enl en läkare.
Urinblåsecancer är den vanligaste cancerformen i urinvägarna och drabbar ungefär 3200 personer per år i Sverige. Sjukdomen är ungefär 3 gånger vanligare hos män än hos kvinnor. Cirka 700 personer dör varje år i Sverige till följd av urinblåsecancer.

Varför får man urinblåscancer?
Citera
2024-02-06, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Det stod ju att det inte var en prostatacancer utan en godartat prostataförstoring. Cancern verkar vara någon annan.

Bra synpunkt! I owe you one!
Citera
2024-02-06, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Jag tror dom får en ny kung redan i år.

Bukspottkörtelcancer så hinner man bara säga goodbye och välja kista.
Citera
2024-02-06, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleLiss
Goda nyheter.. cancern verkar ha upptäckts i ett tidigt stadium

https://www.nbcnews.com/news/world/k...ome-rcna137410
Inte förvånande. De kungliga lär vara förebyggande och kolla sin hälsa regelbundet. Det har de råd med till skillnad mot fattigt folk.
Citera
2024-02-06, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan5432
Bukspottkörtelcancer så hinner man bara säga goodbye och välja kista.
Cancer i bukspottkörteln är en lömsk sjukdom eftersom den inledningsvis kan ha ett fåtal symtom, eller inga alls. De vanligaste symtomen, som ofta visar sig först vid en redan långt framskriden cancer, är viktminskning, smärta i övre delen av buken, ryggsmärta och att huden och ögonvitor färgas gula.

Verkar inte vara den sorten. Ser inte ut att ha magrat. Om det nu är en långt framskriden cancer då de inte opererar genast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in