2024-02-06, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Jag tror förvaltaren satt och ljög om FK. Hon hade ssgt något om att hon ringde FK och B fick tillbaka bidraget.

Eftersom förvaltaren ljög om allt annat, så ljög hon säkert om bidraget också.
Det sas att FK gjort fel och B skulle få bidraget från och med.den 19 februari.

Det finns ju inte en chans att FK plötsligt tillåter att man jobbar eller utövar en hobby som ger drygt 50 000 kr i månaden. OM FK har gjort detta så är det naturligtvis mygel bakom beslutet, någon vän eller anhörig till Josefine som beslutat till Bs fördel.

Beslutet angående förvaltaren skulle komma den 8/2 sa någon, men samtidigt.sagt om 1 vecka.

OM B får tillaka Sjukersättningen

Att hon får tillbaka sjukersättningen är jag på något plan helt okej med. Visst, det är inte rättvist. Däremot ska hon betala tillbaka varje krona hon fick av FK 2023. Vilket jag personligen tror är fallet
Har redan skrivit in till FK och tipsat igen.
2024-02-06, 17:39
Medlem
Är det ingen som sitter på ren fakta ?

Har hon fått tillbaka det eller inte

Vem sa att hon hade fått FK tillbaka ?

Vem sa att hennes skuld va nollad ?
2024-02-06, 17:40
Medlem
Drottningaviss avatar
Tycker det är HELT GALET om hon får tillbaka bidrag och får skulden avskriven. MEN om man är utomstående och bara har Emelies ord och det samtidigt rasslar in mejl från folk med länkar osv.. Det kanske är lätt att tänka att hon blir utsatt för någon form av hatkampanj?
2024-02-06, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evelines75

Hennes advokat under sammanträdet i tingsrätten idag.
2024-02-06, 17:50
Medlem
abandoftrusts avatar
Såna som henne hör hemma i Lyxfällan.
Där hade hon fått sig en uppsträckare.
Samhall kan hon ex jobba på bara hon arbetar!!!
2024-02-06, 17:58
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:

Om jag hängde med rätt så sa förvaltaren att hon hade ringt till FK, förklarat läget och att de hade gjort en ny läkarundersökning och gjort en ny bedömning, och förvaltaren sa att hon jobbat med folk från FK i många år och hade koll på klausuler och paragrafer och allt vad fan det var.

Men tanten har ju sagt upp sig nu och slynan kommer få en ny förvaltare, för jag har svårt att tro att de häver förvaltarskapet, och då hoppas jag hon får en yngre som har koll på sociala medier och håller hårt i strypkopplet på henne.
2024-02-06, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drottningavis
Tycker det är HELT GALET om hon får tillbaka bidrag och får skulden avskriven. MEN om man är utomstående och bara har Emelies ord och det samtidigt rasslar in mejl från folk med länkar osv.. Det kanske är lätt att tänka att hon blir utsatt för någon form av hatkampanj?
Det var precis vad förvaltaren sa. Att B är utsatt för trakasserier och även hon själv.
2024-02-06, 18:01
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Hon som är så jävla tuff och sitter och viftar med knivar och säger hon ska slå telefonen ur handen på dom som filmar spektaklet.. men när hon är utanför sin lägenhet i det fria, då jävlar är människan paranoid AF...

Vet seriöst inte på vad jag hoppas på mest, blir hon av med förvaltaren kommer hon snart vara hemlös för ALLA pengar kommer spelas bort i hopp att vinna "storvinsten" som hon sen ska betala hyran med.

Eller att hon fortsatt får ha förvaltare men typ en medelålders man som har full insyn i all skit hon gör på näten. Hoppas dom utvidgar förvaltarskapet så förvaltaren ska "sörja för person" och inte bara ha hand om den ekonomiska biten. Då kanske det blir daglig verksamhet för drottningen som är för fin för det. Och ett jäkla serviceboende med personal 24/7. Och att hon får internet förbud (det kommer iofs aldrig ske) men fan så gött det hade vart. 😬👌

Hon hade suttit och hånflinat och sagt att hon skött hyrorna senaste månaderna (JA, för att din förvaltare har skött det!!!) och att Ängelholmshem har bett om ursäkt för att de försökte vräka henne och typ gett henne komplimanger. 🤯

Alltså min hjärna sprängs snart av hennes jävla manipulerande!
2024-02-06, 18:07
Medlem
Citat:

Förvaltaren eller advokaten. Nu hoppas de att Bumbi inte ska ha förvaltare.
Förvaltaren satt och ljög om att Bumbi skötte sig och inte spelade mycket längre kanske 2 gånger i veckan och att Bumbi skickade sms när hon spelat. På frågan hur många gånger Bumbi skickat sms och berättat det sa Josefin 2 gånger.
Förvaltaren sa att ALLT är andras fel och Bumbi skötte sig bra och skulle vara utan förvaltare så hon skulle växa och mogna
2024-02-06, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Om jag hängde med rätt så sa förvaltaren att hon hade ringt till FK, förklarat läget och att de hade gjort en ny läkarundersökning och gjort en ny bedömning, och förvaltaren sa att hon jobbat med folk från FK i många år och hade koll på klausuler och paragrafer och allt vad fan det var.

Men tanten har ju sagt upp sig nu och slynan kommer få en ny förvaltare, för jag har svårt att tro att de häver förvaltarskapet, och då hoppas jag hon får en yngre som har koll på sociala medier och håller hårt i strypkopplet på henne.

Då är det ju rent jäv 😡
2024-02-06, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Förvaltaren eller advokaten. Nu hoppas de att Bumbi inte ska ha förvaltare.
Förvaltaren satt och ljög om att Bumbi skötte sig och inte spelade mycket längre kanske 2 gånger i veckan och att Bumbi skickade sms när hon spelat. På frågan hur många gånger Bumbi skickat sms och berättat det sa Josefin 2 gånger.
Förvaltaren sa att ALLT är andras fel och Bumbi skötte sig bra och skulle vara utan förvaltare så hon skulle växa och mogna

Men detta är ju helt galet - korrupt , jäv

Undra om hon säger detta för att FV inte orkar med B längre …

Jag ska djup dyka i detta .. tro mej

Någon som har advokatens namn ?
2024-02-06, 18:48
Medlem
Vi får väl glädja oss åt det lilla. Nu när hon har försäkringskassan tillbaka innebär det ju att förvaltaren har full kontroll över alla pengar. Så nu måste hon faktiskt leva på veckopengen. Inte håva in tusentals kronor från OF. Det ska bli en fröjd att se henne leva på brödsmulor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in