2024-02-06, 00:58
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Helt sjukt att du inte vet att en mobbad kan mobba andra, vilken värld lever du i?
Dock tror jag inte denna fjortis blivit mobbad?
Bara en klen ursäkt för hennes dålig beteende.

Hon kan mycket väl ha blivit mobbad som hon säger. Problemet är väl att hon tycker att det är ett frikort till att hon skall få bete sig hur illa hon vill mot andra helt konsekvensfritt. När folk sedan har relativt normala reaktioner och säger ifrån eller helt enkelt håller sig borta från hennes snedflippande så är det bara alla andra som är elaka helt enkelt.
2024-02-06, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Det är bara Cornelia N som bidrar med bra tv. Hennes bröst, hennes bröst, hennes bröst!
Resten av programmen är bara kärringstv...

Idag med jeansbyxan eller vad det nu heter.
Lätt 10/10
Sjukt snygg
2024-02-06, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandita
Senast redigerad av ursula45 2024-02-06 kl. 01:18.
2024-02-06, 01:26
Medlem
Ronja är fan co-dependent i Cornelia. Hon kväver fan tjejen. Jag fattar inte hur Cornelia orkar.
2024-02-06, 01:34
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Japp, jag är "hård och besynnerlig"!
(Tack för det citatet förresten "Tryggen". Bästa kommentaren i årets Farmen)
Inte Fredrik som hittat på detta, citatet är taget från en Beck film.
2024-02-06, 01:37
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Dock vinner aldrig de som paktar mest.

Tycker de som satsar på att vinna borde ha fattat det vid det här laget. Vinner gör man genom att glida med och vara hyfsat okontroversiell.

Reglerna är dessutom så nyckfulla att man aldrig skulle kunna planera sig fram till en vinst. Skulle en pakt teoretiskt lyckas med allt skulle tv4 lika gärna kunna ändra reglerna mitt i säsongen.
Nebba vann ju. Ful fisk som paktade och svek för fullt.
2024-02-06, 01:50
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Plot twist: Polis-Ronja överger sitt lesbande med Quagmire-Cornelia och "byter sida" och flyttar in i storbondestugansängen tillsammans med missbrukar-Tim som har 1312 aka ACAB aka All Cops Are Bastards tatuerat på vaden.
2024-02-06, 02:12
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jennifer är fruktansvärt obehaglig, en riktig orm. Skulle inte lita på henne en sekund
Hon kan verkligen skapa dåligt stämning men hon är för korkad för att fatta det själv.
Sen när något går emot henne då drar hon på sig en offerkofta stor som ett militärtält.

Dom var väl 7 från början i pakten, nu är dom 3. Det kallar jag verkligen för att skjuta sig själv i foten
Inget större fel på henne förutom då hon blir arg och får ett ordförråd som en halvapa.
Hon är trots allt ganska rolig och snygg. Sen verkar hon lojal och nästan korkat snäll mot sina närmaste.
Det finns betydligt värre deltagare som är med i år men dom utmärker sig inte lika mycket.
2024-02-06, 02:13
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.M.S.I.
Undrar fortfarande vad regelbrottet som visades i trailers förra veckan handlade om.. irriterar mig så att det inte visats , eller har jag missat något?
Antagligen Ronja eller Per som åker när dom vägrar lyda storbonden.
2024-02-06, 02:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Inget större fel på henne förutom då hon blir arg och får ett ordförråd som en halvapa.
Hon är trots allt ganska rolig och snygg. Sen verkar hon lojal och nästan korkat snäll mot sina närmaste.
Det finns betydligt värre deltagare som är med i år men dom utmärker sig inte lika mycket.
Om de inte utmärker sig, hur kan du då påstå att de är värre? Har du övernaturliga krafter?
2024-02-06, 02:29
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Om de inte utmärker sig, hur kan du då påstå att de är värre? Har du övernaturliga krafter?
Kan det vara så att du är en idiot?
Jag skrev utmärker sig inte lika mycket. Du skulle nog trivas ihop med Ronja. Ni skulle kunna sitta och grina ikapp i en garderob.
2024-02-06, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Kan det vara så att du är en idiot?
Jag skrev utmärker sig inte lika mycket. Du skulle nog trivas ihop med Ronja. Ni skulle kunna sitta och grina ikapp i en garderob.
Hahah dessa människor vill sitta och hänga med surgubbarna och surkärringarna där inne och ha det fett tråkigt om dagarna. Bara grina och gnälla. Såsom Per, Ronja och Anna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in