2024-02-06, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Inget större fel på henne förutom då hon blir arg och får ett ordförråd som en halvapa.
Hon är trots allt ganska rolig och snygg. Sen verkar hon lojal och nästan korkat snäll mot sina närmaste.
Det finns betydligt värre deltagare som är med i år men dom utmärker sig inte lika mycket.
Håller faktiskt med. Jag gillar Jennifer mer och mer. Jag kanske inte riktigt förstod henne i början. Men jag tycker ändå att hon är en snäll person innerst inne. Men att hon kan ha en ton som hon säger och brusa till. Men att hon är ärlig och säger som det är. Per och Anna är fan jobbiga människor. Som bara gnäller och klagar. Resten av gänget är så tråkiga för fan. Jag hade definitvt klickat med Jennifer i de huset. Hon verkar rolig. Samma med Tim och Freddan som inte tar saker för seriöst.
2024-02-06, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag sorterar det här inlägget i facket ”När man känner att man förlorar diskussionen och därför flyttar fokus”. Ok?
Men va fan hon är ju fan fastklistrad med Cornelia. Fattar inte hur hon orkar. Hon är fan avundsjuk när Cornelia hänger med andra människor. Och börjar gråta för de minsta lilla.
2024-02-06, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Den i tråden som liknade Ronja vid en struts har förstört det för mig, kan inte tänka på annat när hon är i bild.

Struts?

Jag tänker mer på Sid i Ice age.
2024-02-06, 03:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jeskonaut
Struts?

Jag tänker mer på Sid i Ice age.
Alla tjejer i farmen har för mycket ögonfransförlängare, de hade varit sötare utan.
2024-02-06, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Se det är ju rasistiskt att snacka om att folk ifrån orten har någon sorts mentalitet
Du skulle ha använt ordet fördomsfullt istället för rasistiskt så skulle det bli rättare.
Orden rasist och rasism har dessutom missbrukats i Sverige bla på detta vis så att det inte betyder något längre.
2024-02-06, 04:11
Avstängd
Citat:
Håller faktiskt med. Jag gillar Jennifer mer och mer. Jag kanske inte riktigt förstod henne i början. Men jag tycker ändå att hon är en snäll person innerst inne. Men att hon kan ha en ton som hon säger och brusa till. Men att hon är ärlig och säger som det är. Per och Anna är fan jobbiga människor. Som bara gnäller och klagar. Resten av gänget är så tråkiga för fan. Jag hade definitvt klickat med Jennifer i de huset. Hon verkar rolig. Samma med Tim och Freddan som inte tar saker för seriöst.
Att du skulle trivas ihop med blatten var inget du hade behövt upplysa tråden om. Det fattar vi ändå.
2024-02-06, 04:27
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Men varför golade hon? För att hon hade nånting emot henne. Ingen bryr sig om att Ronja jobbar inom polisen. Hey ärthjärna hon är ingen polis. Hon jobbar bara inom polisen lol

Din idol Orten-Jennifer hade inga problem med att über-golaren Alessia Santalucia sprang fram och tillbaka mellan huset och storbondestugan och golade som en fjortis. *mic drop*
2024-02-06, 04:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Din idol Orten-Jennifer hade inga problem med att über-golaren Alessia Santalucia sprang fram och tillbaka mellan huset och storbondestugan och golade som en fjortis. *mic drop*
Fast det får väl Alessia stå för heller? Cornelia golade ju på Jennifer. Det är därför hon tog illa vid.
2024-02-06, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Du skulle ha använt ordet fördomsfullt istället för rasistiskt så skulle det bli rättare.
Orden rasist och rasism har dessutom missbrukats i Sverige bla på detta vis så att det inte betyder något längre.
Så rasism existerar inte? Good to know lol. Hela den här tråden har ni problem med en brun tjej och kallar henne för blatte och från orten lol.
2024-02-06, 04:35
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Så rasism existerar inte? Good to know lol. Hela den här tråden har ni problem med en brun tjej och kallar henne för blatte och från orten lol.

Jennifer är den vidrigaste deltagaren i farmens historia. Mentalitet som en 15-åring och tycker det är ok att mobba och frysa ut folk. Blir hon själv drabbad så börjar hon gråta. Jävla tönt.
2024-02-06, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Jennifer är den vidrigaste deltagaren i farmens historia. Mentalitet som en 15-åring och tycker det är ok att mobba och frysa ut folk. Blir hon själv drabbad så börjar hon gråta. Jävla tönt.
Kan du snälla förklara hur fan hon har mobbat eller fryst ut någon?!?
2024-02-06, 04:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Alla tjejer i farmen har för mycket ögonfransförlängare, de hade varit sötare utan.
Det ser inte klokt ut. Sen är det som vanligt fula tatueringar, fläskläpp och plasttuttar. Tragiskt eftersom allt detta är passe och fult.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in