2024-02-05, 11:23
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Brottare kör 30 minuter väggen varje träning så om Anja vinner beror det på fusk. Hon sitter ju tydligt inte i 90 grader.

Så uppfattade jag det också, att det inte var 90 grader. Men det kanske var kameravinkel som gjorde att det såg så ut. Domaren borde ha reagerat annars.
Citera
2024-02-05, 13:22
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Shit va dålig Emma var på 90 grader eller var det taktik kanske såhär första tävlingsdagen?

Det kanske inte var hon som var dålig utan de övriga som var väldigt bra.

Visst, som f.d. cyklist som arbetat med benmuskler kanske många trodde att hon skulle höra till de bättre i gruppen i denna grenen.
Citera
2024-02-05, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Så uppfattade jag det också, att det inte var 90 grader. Men det kanske var kameravinkel som gjorde att det såg så ut. Domaren borde ha reagerat annars.

Tyckte även att hon visade prov på lite dålig förlorar-attityd. Hon störde direkt äventyraren. Äventyraren hade nog klarat 20 min annars. Dålig stil.

Håller med om att grenen inte är helt optimal. Lätt att fuska lite o skaffa sig fördelar. Skulle varit en eller flera oberoende domare som delade ut varningar o dyl.

Blev förvånad att se Henke, har inte han hjärtproblem? Men det kanske är brorsan vid närmare eftertanke...
Citera
2024-02-05, 13:34
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Tyckte även att hon visade prov på lite dålig förlorar-attityd. Hon störde direkt äventyraren. Äventyraren hade nog klarat 20 min annars. Dålig stil.

Håller med om att grenen inte är helt optimal. Lätt att fuska lite o skaffa sig fördelar. Skulle varit en eller flera oberoende domare som delade ut varningar o dyl.

Blev förvånad att se Henke, har inte han hjärtproblem? Men det kanske är brorsan vid närmare eftertanke...

Ja det var brorsan Joel.

Äventyrerskan hade säkert klarat 20 om hon kämpat, men tveksamt om hon kommit upp i 26 minuter som de två bästa prestationerna ligger på.
Citera
2024-02-05, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Jag betvivlar att miljardären Zlatan skulle hora ut sig till att lågt gage bara för att visa hur mediokra fotbollsspelare är när det kommer till att vara allround.
Inget ont om Zlatan i detta fall men jag vill inte se honom i TVs lekprogram

Tycker mer det handlar om hur de underhållit sin kropp efter att de slutat. Prime Zlatan hade nog varit överjävlig i de flesta fysiska grenarna. Jag är osäker på hans intellekt faktiskt. Bara för att man har ett stort fotbollsintellekt så behöver det inte innebära att man är smart på andra områden..but prove me wrong.

Hur mycket tror ni de tjänar på spektaklet? Olika ersättningar för olika personer eller det är lika för alla? Jag skulle själv gissa på att det ligger på ca 150-250 k för deltagande. Lägre summan om de åker ut tidigt.
Citera
2024-02-05, 13:40
Medlem
Citat:
Ja det var brorsan Joel.

Äventyrerskan hade säkert klarat 20 om hon kämpat, men tveksamt om hon kommit upp i 26 minuter som de två bästa prestationerna ligger på.

Vilka har klarat 26 min?

Ändå intressant att en nobody (och ingen direkt elitidrottare) klarar av att slå (ex) elitidrottare.

Antar att hon tränat ganska mycket på grenarna. Det tror jag även ex idrottarna gjort...
Citera
2024-02-05, 13:48
Medlem
Bazze1s avatar
Citat:
Ja det var brorsan Joel.

Är det hjärtproblem ni diskuterar så var/är det HENKE som hade/har det inte JOEL.
Citera
2024-02-05, 13:49
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Vilka har klarat 26 min?

Ändå intressant att en nobody (och ingen direkt elitidrottare) klarar av att slå (ex) elitidrottare.

Antar att hon tränat ganska mycket på grenarna. Det tror jag även ex idrottarna gjort...

Det var alpinskidåkarna Patrik Järbyn och Frida Hansdotter. Patrik Järbyns karriär var lång, men när han tog rekordet i jägarvila var han över 50 år.

Fast nu är deltagarna inte längre elitidrottare utan f.d. elitidrottare .
Citera
2024-02-05, 13:52
Medlem
Bazze1s avatar
Citat:
Vilka har klarat 26 min?

Frida Hansdotter 26 minuter och 2 sekunder.
Citera
2024-02-05, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bazze1
Frida Hansdotter 26 minuter och 2 sekunder.

Tack! Jag kan tänka mig att anja var lite besviken på sig själv..
Citera
2024-02-05, 13:58
Medlem
Citat:
Det var alpinskidåkarna Patrik Järbyn och Frida Hansdotter. Patrik Järbyns karriär var lång, men när han tog rekordet i jägarvila var han över 50 år.

Fast nu är deltagarna inte längre elitidrottare utan f.d. elitidrottare .

Tack! Jag tror dock att de flesta numera tränar inför deras deltagande. Förr var det inte så men nu är det så..
Citera
2024-02-05, 17:06
Medlem
Citat:
Tycker mer det handlar om hur de underhållit sin kropp efter att de slutat. Prime Zlatan hade nog varit överjävlig i de flesta fysiska grenarna. Jag är osäker på hans intellekt faktiskt. Bara för att man har ett stort fotbollsintellekt så behöver det inte innebära att man är smart på andra områden..but prove me wrong.

Hur mycket tror ni de tjänar på spektaklet? Olika ersättningar för olika personer eller det är lika för alla? Jag skulle själv gissa på att det ligger på ca 150-250 k för deltagande. Lägre summan om de åker ut tidigt.
På SVT tjänar de löjligt, tror de tjänar bättre på Superstars. Men precis som Idoljuryn så tjänar de genom att bygga varumärket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in