2024-02-04, 20:22
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
21 kg för män, 18 kg för kvinnor. Men vad händer när en icke-binär får delta? Och varför står Tony och pratar om att må bäste man eller kvinna vinna? Sånt diskriminerande tilltal!

Anja och Henke är de enda riktiga mästarna.

Vad gör Innebandy i detta program? Varje jävla säsong. Ingen bryr sig.
Att Anja och Henke är mästare håller jag med om. Nu är det ju dock inte Henke som är med utan hans brorsa Joel som ju främst är känd just för att han är Henkes brorsa. Man kan ju räkna upp 50 svenska hockeyspelare med bättre meriter än Joel och man väntar ju fortfarande på att Sudden eller Lidas skall tacka ja till att vara med i Mästarnas Mästare.
Citera
2024-02-04, 20:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratten52
Vem har lånat ut den flådiga villan som dom bor i?
Svt kanske har byggt det! eller köpt det!

Nu har vi tittat när en cykel med motor kört runt runt i 5 minuter
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-04 kl. 20:26.
Citera
2024-02-04, 20:24
Avslutad
Det här med att man ska gå igenom en persons meriter och visa videos.. Ryggdunkningar och gråt.. Det momentet måste bort. In med fler tävlingar för fan..
Citera
2024-02-04, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Att Anja och Henke är mästare håller jag med om. Nu är det ju dock inte Henke som är med utan hans brorsa Joel som ju främst är känd just för att han är Henkes brorsa. Man kan ju räkna upp 50 svenska hockeyspelare med bättre meriter än Joel och man väntar ju fortfarande på att Sudden eller Lidas skall tacka ja till att vara med i Mästarnas Mästare.

Haha, driver du med mig? Är det Joel som är med? Inte i min vildaste fantasi kunde jag tänka mig att personen som ser ut som supermästaren Henke är hans tvillingbrorsa Joel. Jag ber om ursäkt. Dock är väl Joel inte mindre mästare än bollsparkaren, som vid en googling visar sig ha vunnit exakt 0 grejer!?
Citera
2024-02-04, 20:31
Medlem
Silver-Emma är riktigt sötsexig vid middagsbordet. Helt klart den hetaste tjejen. Hade nog kunnat vinna Nästan Mästare om det programmet funnits.
Citera
2024-02-04, 20:32
Medlem
"Micke Leijnegard:
– Jag är fastanställd och har lön på ett public service-bolag, det säger väl allt, så jag tjänar inga pengar liksom. ”Mästarnas mästare” påverkar ingenting. Jag tjänar någonstans runt 70 000 i månaden"

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Q7Vj18/micke-leijnegards-lon-under-mastarnas-mastare

Är 70 kkr/månaden verkligen liksom ingenting, för en statligt anställd?
Citera
2024-02-04, 20:33
Moderator
Dr Kings avatar
Anja Pärsson känns som storfavorit i jägarvila.
Citera
2024-02-04, 20:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Anja Pärsson känns som storfavorit i jägarvila.
En cyklist borde väl vara ännu bättre (edit: glöm vad jag sa) sjukt att Leinegaard utgår ifrån att hon kommer vinna & det är bara frågan om hon kommer slå Pekka Lindmarks rekord eller inte
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-04 kl. 20:42.
Citera
2024-02-04, 20:38
Medlem
Brottare kör 30 minuter väggen varje träning så om Anja vinner beror det på fusk. Hon sitter ju tydligt inte i 90 grader.
Citera
2024-02-04, 20:39
Medlem
Conams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Det här med att man ska gå igenom en persons meriter och visa videos.. Ryggdunkningar och gråt.. Det momentet måste bort. In med fler tävlingar för fan..
Ok, men för min del får gärna tävlingarna gå bort, mycket roande att se o höra framgångar och vinster.
Citera
2024-02-04, 20:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Conam
Ok, men för min del får gärna tävlingarna gå bort, mycket roande att se o höra framgångar och vinster.

Vad är programmet utan tävlingar
Citera
2024-02-04, 20:40
Medlem
Crapmagics avatar
Han som psykades kunde tydligen se sig själv i spegel spegel på väggen där, säg mig vem fan jag tror mig i gänget är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in