2024-02-04, 20:43
Moderator
Dr Kings avatar
Starkt av den okända äventyrarbruden Johanna att slå Anja i jägarvila.
Citera
2024-02-04, 20:47
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Starkt av den okända äventyrarbruden Johanna att slå Anja i jägarvila.
Det var mitt andra tips! efter att cyklisten föll först men jag han inte skriva det bara, hon har snyggaste kroppen av tjejerna och uppenbarligen handlar det om core-strenght istället för ben-röv strength, man ska vara genomstark och sedan äga ett kvinnopelvis för statisk påfrestning så slår man rekord
Citera
2024-02-04, 21:08
Medlem
Shit va dålig Emma var på 90 grader eller var det taktik kanske såhär första tävlingsdagen?
Citera
2024-02-04, 21:10
Medlem
Marimus avatar
Är det bara för mig som programmet endast finns med teckentolkning på SVT-play?

EDIT: Från datorn
Senast redigerad av Marimu 2024-02-04 kl. 21:41.
Citera
2024-02-04, 21:32
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conam
Ok, men för min del får gärna tävlingarna gå bort, mycket roande att se o höra framgångar och vinster.

Mästarnas mästare utan tävlingar?

Det blir som fotboll utan boll.
Citera
2024-02-04, 21:35
Medlem
Äventyr?

Vad är det för sport?
Citera
2024-02-04, 21:38
Medlem
Alltså sånt jävla fikusprogram.

Skulle se det med min mamma och pappa nu ikväll men det är så jävla obekvämt när dom ska börja prata kännslor och åer känslor och sitta och lipa i tv.
Lägg till nån musik på det också och en programledare som säger väl valda ord så blir det ännu värre.
Citera
2024-02-04, 22:25
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Jag betvivlar att miljardären Zlatan skulle hora ut sig till att lågt gage bara för att visa hur mediokra fotbollsspelare är när det kommer till att vara allround.
Inget ont om Zlatan i detta fall men jag vill inte se honom i TVs lekprogram

Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Sant!

/Men istället får vi se Tony Rickardsson/
Dock så stället ju Foppa upp på massa såna saker. Tror inte han behöver pengarna i heller. Men Zlatan är för stolt för att vara med.
Citera
2024-02-04, 23:20
Medlem
Blev besviken, detta har gått från att vara hyffsat med tävlingar till att bara vara prat och dravel
Av en timmes program är det bara 2 tävlingar på totalt ca 13minuter.
Hoppas det blir bättre i kommande avsnitt.
Citera
2024-02-05, 01:09
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Dock så stället ju Foppa upp på massa såna saker. Tror inte han behöver pengarna i heller. Men Zlatan är för stolt för att vara med.

Foppa älskar att tävla och är dessutom smart när det kommer till taktiska tävlingar/finurligheter eller pussel som det ofta är i Mästarnas Mästare.

Zlatan har så jävla stort ego att det hade blivit pinsamt när han kommer sist i allt som krävs lite hjärna.
Citera
2024-02-05, 10:55
Medlem
Funderar på var huset i årets säsong ligger och hur nära det är till en stad/by.

Såg ut att ligga rätt isolerat i bergen. Samtidigt vill väl produktionen vara relativt nära en stad så att deltagarna kan ta en "spontan" fika ihop och "råka" komma in på något "intressant" ämne.
Citera
2024-02-05, 11:21
Medlem
DeValeras avatar
Det är en starkt grupp, vilka resultat på jägarvilan!

Äventyrerskan imponerade väldigt mycket, både hennes prestation i tävlingen och hur hon tog sig till sydpolen på rekordtid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in