Citat:
Ursprungligen postat av
Krypmyr
Kan det vara Keboff som ställer krav om att få flytta närmre hem?
Om han ändå måste stå för inkomsten så kanske han nu vill bestämma lite över deras liv?
Jag tror inte på teorin att de har ett sparkonto:
1. Hanna hade inte kunnat hålla truten om det
2. Hanna hade inte kunnat hålla fingrarna borta från pengarna
3. Om inget arv har betalats ut så är jag väl medveten om hur lång tid det tar för en familj med två höginkomsttagare att spara ihop till sin första kontantinsats, då jag och min man gjorde just det för ett par år sedan. Det krävs disciplin, lite koll på hur pengar växer samt en gnutta tur att köpa vid rätt tidpunkt. Hanna har inget av detta.
Tror inte dom har mycket sparpengar.
Är väldigt nyfiken på hur hennes ekonomi ser ut. Har hon ett enskilt bolag eller? Jag tror inte Hanna ens vet vad amortering, ränta eller lånelöfte är. Har svårt att se att hon kommer få ett bolån med hennes sk. ”jobb”. Hon levde ju Kevin i typ 5 år. Det säger så mycket om hennes lathet. Kräks.
Hanna och krejsi K är totalt verklighetsfrånvända som tror att dom skulle mäkta med ett hus.
Dom är TVÅ som tar hand om Lars 4 mån???? Tänk att dom skulle ha ett hus samtidigt som Kevin jobbar heltid.
Skotta snö, klippa gräs, kratta löv m.m plus det vardagliga hushållssysslorna såsom tvätta, städa, laga mat, plocka leksaker och gud vet allt…
Sen en 3-åring som klättrar på väggarna…
Hahahhhhaa fyfan vad jag vill se det
Btw är tanken att HT ska jobba ””””””heltid”””””” + ta hand om Lars när Kevin börjar jobba?