Citat:
Ursprungligen postat av
Svankila
Verkar vara flera riktigt pålästa och duktiga inom ämnet här! Har en fråga om jag inte upprör någon och kapar en tråd?🫣🫣
Snart 50 år gammal och bara gått på 2st d-bol kurer i livet innan. Något Låg testonivå i Werlabs utökade testotest…men inte så att sjukvården vill hjälpa mig..
Jag är trött, sämre mående, saknar det rätta suget och har svårare och svårare att behålla muskelmassan trots mkt träning. Även mkt lättare att lägga på mig bukfett än innan…!
Min tanke var att prova 100mg testo e e7d bara för att försöka öka välmåendet och se vad som händer med lusten och träningen.
Vad ska jag hålla utkik efter i så fall?
Ja här "hemma hos lilla jag" finns det ett par riktigt duktiga personer. Om jag inte missminner mig så får man 1000 mg var 4:e vecka av svensk sjukvård om du konstateras ha för låg egenproduktion. Förhoppningsvis har det ändrats så att man nu får i alla fall 250 mg Testo C (tror jag) veckovis med tanke på halveringstiden.
Jag körde själv 100 mg testo C och 100 mg Mast e5d-e7d och mådde bra på det.
Efter ca 3 veckor kommer du märka av en stor skillnad även på sådan här liten dos. Mina första kurer var 250 mg Testo C ew och jag fick fantastiska resultat och ett rejält förbättrat välmående.
Lycka till om du väljer att ta klivet!