2024-01-22, 09:29
Medlem
Ser så jävla bra ut!!! Blir så jävla sugen på att beställa hem något gott, du vet vad jag menar..

I vår så kommer det ligga ett fint paket med tren och testo i brevlådan som väntar på mig, och hoppas det ligger ett likadant i ditt!!

HEY HO LETS GO 2024!
Citera
2024-01-23, 20:19
Medlem
Tjena Ivan. Vill bara säga att de e skitkul att du håller igång tråden så att man kan följa dig o din resa! Fortsätt kriga
Citera
2024-01-24, 21:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
YEAH - I'M BACK ON TRACK!

Redan i går kväll längtade jag till morgonen bröstpass. Jag vaknade med samma känsla. Det resulterade i årets bästa bröstpass (iofs inte så svårt att uppnå, hehe)! Jävlar som jag körde skiten ur mina pecs. 25 set på 39 minuter. Så här blev passet:

Snedbänk i smithen, 30° lutning, pyramid- + dropset
40 kg x max antal reps
60 kg x max
70 kg x max
80 kg x max
70 kg x max
60 kg x max
50 kg x max
40 kg x max
30 kg x max

Jag vilade bara den tid det tog att antingen hänga på eller plocka av viktskivor

Flyes i cable crossen
4 x 15 reps

Press i maskin med viktmagasin
4 x 6-8 reps

Pec-deck (här var jag rätt mör)
50 kg x 8
55 kg x 7
60 kg x 6
65 kg x 5

Pressar i maskin med fria vikter (hade knappt något kvar att ge)
80 kg x 8
70 kg x 5
60 kg x 5
40 kg x 3 (här började det susa i öronen och jag hörde pulsen likt trumslag)

Jag rankar mig själv och passet på min 1-10 skala så här:

Mojo/krigarinstinkt: 7
Effektivitet: 8
Styrka: 5-6

Så 20-21 poäng = Det går fan åt rätt håll!

Sist men inte minst alla monsterdiggare här på F161: Kör hårt (sen får ni ha en trevlig helg)! //Ivan

Vilket jävla krigar pass🤩

Jag tror jag gör en copypaste på det passet och stoppar in det på mitt lördags pass😜

Gött kämpat kingen ha det bäst💪
Citera
2024-01-26, 11:12
Medlem
IvanDF3s avatar
Tack och kör gärna en copypaste = Du krigar i mitt ställe

Jag är på resande fot sedan en vecka. Fick hoppa in för en kollega så det blev Köpenhamn och London istället för gym och powerwalk. Flyttade dessutom för en vecka sedan så nu måste jag lösa nytt gymkort. Jag har ett Nordic Wellness snudd som granne så valet av gymkedja blir rätt okomplicerat

Trevlig helg på dig och alla andra monsterdiggare!

//Ivan
Citera
2024-01-27, 15:45
Avslutad
Citat:
Tack och kör gärna en copypaste = Du krigar i mitt ställe

Jag är på resande fot sedan en vecka. Fick hoppa in för en kollega så det blev Köpenhamn och London istället för gym och powerwalk. Flyttade dessutom för en vecka sedan så nu måste jag lösa nytt gymkort. Jag har ett Nordic Wellness snudd som granne så valet av gymkedja blir rätt okomplicerat

Trevlig helg på dig och alla andra monsterdiggare!

//Ivan

Blev ett riktigt köttigt pass idag. Det kommer att vara mitt stående bröstpass framöver 😁💪

Såg att du har kört EQ innan. Hur var din upplevelse det prepppet?

Funderar att lägga in det i nästa deff kur ihop med en 500mg testo e/c ew. 400mg mast ew och 600mg EQ ew. Möjligt att jag byter masten mot en låg dos tren. 😁 men det är EQ:n jag är väldigt nyfiken på.
Citera
2024-01-28, 18:50
Medlem
Verkar vara flera riktigt pålästa och duktiga inom ämnet här! Har en fråga om jag inte upprör någon och kapar en tråd?🫣🫣

Snart 50 år gammal och bara gått på 2st d-bol kurer i livet innan. Något Låg testonivå i Werlabs utökade testotest…men inte så att sjukvården vill hjälpa mig..
Jag är trött, sämre mående, saknar det rätta suget och har svårare och svårare att behålla muskelmassan trots mkt träning. Även mkt lättare att lägga på mig bukfett än innan…!

Min tanke var att prova 100mg testo e e7d bara för att försöka öka välmåendet och se vad som händer med lusten och träningen.

Vad ska jag hålla utkik efter i så fall?
Citera
2024-01-28, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svankila
Verkar vara flera riktigt pålästa och duktiga inom ämnet här! Har en fråga om jag inte upprör någon och kapar en tråd?🫣🫣

Snart 50 år gammal och bara gått på 2st d-bol kurer i livet innan. Något Låg testonivå i Werlabs utökade testotest…men inte så att sjukvården vill hjälpa mig..
Jag är trött, sämre mående, saknar det rätta suget och har svårare och svårare att behålla muskelmassan trots mkt träning. Även mkt lättare att lägga på mig bukfett än innan…!

Min tanke var att prova 100mg testo e e7d bara för att försöka öka välmåendet och se vad som händer med lusten och träningen.

Hej,

Gällande trt så brukar väl folk köra runt 80-200 varje 4-5 dag och vissa 100mg en gång i veckan. Det beror helt på person till person.

Nu är jag inte den sitsen där jag ens behöver tänka på trt, men jag hade sagt att du borde lägga dig runt 100/150 e5d för att känna hur det känns och sedan utvärdera. Med tanke på att du förmodligen vill bygga muskler och inte förlora dom så känns det som en rimlig siffra.
Finns nog andra med större insikt i trt än mig, så hänvisar till dom.
Citera
2024-01-31, 21:36
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Haha, jag bara älskar dig men jag tycker du är en smula...otydlig. Vad är det du försöker säga mig?

Skämtar

Tack för input. Uppskattas! Jag tycker du ska titta in oftare. Ska smälta preppupplägget lite. Och ja, jag vill testa Primo.

Hur går det själv för dig?

//Ivan
Det går braaaaa nu

125 test/100 primo rakt i gubbmagen en gång i vecka, kört så länge nu och det fungerar 100% väl.
Tränar mer än på länge trots att jag låtit ett litet fruntimmer ta plats i mitt liv. Det brukar ju aldrig sluta väl men som Frankan sa så måste ju kuken få sitt
Kämpa vidare!
Citera
2024-02-03, 14:43
Medlem
SvulloGrisarVidares avatar
Hallojsan gott folk! Läste precis det här och höll på att sätta kaffet i halsen: https://polisen.se/aktuellt/nyheter/vast/2024/februari/rekordbeslag-nar-polisen-och-postnord-granskade-postflodet-i-goteborg/

Vad tror ni om det? Kommer det bli knepigare att få hem oljor m.m. nu eller sitter jag bara här och oroar mig i onödan?

Är så trött på det här kontrollsamhället, inte ens sina brev ska man få ha ifred tydligen...
Citera
2024-02-04, 18:28
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Blev ett riktigt köttigt pass idag. Det kommer att vara mitt stående bröstpass framöver 😁💪

Såg att du har kört EQ innan. Hur var din upplevelse det prepppet?

Funderar att lägga in det i nästa deff kur ihop med en 500mg testo e/c ew. 400mg mast ew och 600mg EQ ew. Möjligt att jag byter masten mot en låg dos tren. 😁 men det är EQ:n jag är väldigt nyfiken på.

Bra där Winny!

Jag körde för låg dos för att märka av EQ. Dessutom svårt att särskilja när man samtidigt köra andra oljor. Nu var den låga dosen högst medveten. Var nyfiken på hur jag skulle reagera eller inte reagera. Så det är först nu under våren som jag kan förhoppningsvis får en bättre uppfattning av EQ.
Citera
2024-02-04, 18:39
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svankila

Ja här "hemma hos lilla jag" finns det ett par riktigt duktiga personer. Om jag inte missminner mig så får man 1000 mg var 4:e vecka av svensk sjukvård om du konstateras ha för låg egenproduktion. Förhoppningsvis har det ändrats så att man nu får i alla fall 250 mg Testo C (tror jag) veckovis med tanke på halveringstiden.

Jag körde själv 100 mg testo C och 100 mg Mast e5d-e7d och mådde bra på det.

Efter ca 3 veckor kommer du märka av en stor skillnad även på sådan här liten dos. Mina första kurer var 250 mg Testo C ew och jag fick fantastiska resultat och ett rejält förbättrat välmående.

Lycka till om du väljer att ta klivet!
Citera
2024-02-04, 18:41
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Det går braaaaa nu

125 test/100 primo rakt i gubbmagen en gång i vecka, kört så länge nu och det fungerar 100% väl.
Tränar mer än på länge trots att jag låtit ett litet fruntimmer ta plats i mitt liv. Det brukar ju aldrig sluta väl men som Frankan sa så måste ju kuken få sitt
Kämpa vidare!

Jaha, du sätter i fettet. Jag testade det men fan, tyckte det var en rätt obehaglig känsla vs i en muskel. Även fast jag samtidigt avskyr att hugga mig frivilligt i skinkorna.

Frank var mycket fin, klok och viktig. Precis som du DG
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in