2024-02-03, 22:52
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Eller också försökte hon få till ett skämt som självklart inte många förstod🤣

Kanske för att hennes skämt alltid är omogna och faller platt bland människor med mer än 2 hjärnceller
Citera
2024-02-04, 00:09
Medlem
Att hon inte kan recensera ett enda uppträdande utan att kommentera utseendet…
Citera
2024-02-04, 00:26
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Så kan man ju tolka det om man vill också👍. Men jo jag trivs med mitt sällskap men trivs bättre med människor omkring mig🤩. Vi är ju alla TACK OCH LOV olika skapta🙏. Världen vore ju alldeles för tråkig om vi alla tyckte och tänkte lika i allt🥰

Du får gärna trivas mer med sällskap omkring dig, det är inga problem 😂

Men så som du skrev så är det dötrist så fort du är ensam. Egentid för sig själv är viktigt för alla, och att man trivs med sig själv!
Behöver inte betyda att man måste spendera varje kväll ensam för det 🤗 som med Linn, klart det är roligare att umgås med folk än att 7 dagar varannan vecka sitta ensam varje kväll.
Citera
2024-02-04, 00:27
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Att hon inte kan recensera ett enda uppträdande utan att kommentera utseendet…

Söt kille hit o dit. Hon är så ytlig så det är sjukt. Man ser när hon kommenterar på vänners bilder, enbart ytliga kommenterar.

Hon kommer nu med 3 barn med 3 olika pappor få det extremt svårt att hitta en kille, särskilt med hennes krav.
Citera
2024-02-04, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Du får gärna trivas mer med sällskap omkring dig, det är inga problem 😂

Men så som du skrev så är det dötrist så fort du är ensam. Egentid för sig själv är viktigt för alla, och att man trivs med sig själv!
Behöver inte betyda att man måste spendera varje kväll ensam för det 🤗 som med Linn, klart det är roligare att umgås med folk än att 7 dagar varannan vecka sitta ensam varje kväll.

Nja nu menade jag kanske INTE ordagrant att det är dötrist att spendera tid med mig själv och även jag har ibland behov av egentid🙈.
Men man får väldigt mycket ensamtid som singel och att man inte ser det som lyxtid var jag lite mer ute efter att få fram😄. Men det föll platt🤣🤣
Citera
2024-02-04, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Kanske för att hennes skämt alltid är omogna och faller platt bland människor med mer än 2 hjärnceller
Eller så vill man bara misstolka allt hon gör och skriver🤣🤣🤣
Citera
2024-02-04, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
För att kunna beklaga sig över att man inte ”får” visa hud när man är småbarnsmamma och att andra är avundsjuka!
Och så är det väl absolut. MEN nu gjorde hon reklam bara för någon dag sedan att Loka är så barnvänligt, jag vet inte hur det är med er, men mina barn skulle tycka det var jobbigt att vara på badhus (vilket barn ser spa som) om de är över 7 år (särskilt pojkar) och se en vuxen kvinna i stringbadtrosa. Ska man visa att det är badvänligt klär man sig väl ändå efter det. Hon måste väl förstå att alla inte har flickor 1-4 år??!!
Citera
2024-02-04, 09:58
Medlem
Incendios avatar
Väldigt talande att Linn, när hon filmar barnens biobesök, filmar Simon och gör sexuella antydningar. När Simon filmar barnens biobesök filmar han sin dotter.
Citera
2024-02-04, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Söt kille hit o dit. Hon är så ytlig så det är sjukt. Man ser när hon kommenterar på vänners bilder, enbart ytliga kommenterar.

Hon kommer nu med 3 barn med 3 olika pappor få det extremt svårt att hitta en kille, särskilt med hennes krav.

Ytterligare bevis på att hon sitter och läser flashback, och denna kommentar tyckte hon nog va lite jobbig 🫣 (inlägget på Instagram)
Citera
2024-02-04, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Ytterligare bevis på att hon sitter och läser flashback, och denna kommentar tyckte hon nog va lite jobbig 🫣 (inlägget på Instagram)

Ja men nu har hon ju inte bara tre barn, utan tre barn med tre olika pappor! 😂
Citera
2024-02-04, 11:23
Hahaha där kom veckans snyfthistoria om denna tråd. Linn, sanningen gör ont
Citera
2024-02-04, 11:24
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Väldigt talande att Linn, när hon filmar barnens biobesök, filmar Simon och gör sexuella antydningar. När Simon filmar barnens biobesök filmar han sin dotter.

Så jävla obehagligt. Hon kan aldrig fokusera bara på barnen, för det enda hon har i huvudet är killar. Inte ens män, för en man vill inte ha en. Hon är killtokig, som 15 åriga tjejer. 26 år och tre barn med tre olika pappor och 3 spruckna relationer. Ändå lär hon sig aldrig eller förstår att hon också är del av problemet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in