2024-02-03, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlippPlopp
Bio med Simon och småtjejerna. Helt fine, men varför sitter hon brevid Simon och tjejerna brevid henne? Kunde inte tjejerna få sitta t.ex mittemellan de vuxna?

För att hon vill ha "ensamrätt" på barnen. Hon verkar fullständigt ointresserad av att gå på bio med sina barn. Det enda hon vill är att det ska se bra ut. Hon åmar sig tom framför kameran när hon är på bio med barnen. Så Pinsamt! Simon ser verkligen besvärad ut. O när Linn ropar på honom innan filmen o säger "Åh vilken karl, ska du också gå på bio" Alltså skämskudde. Undrar varför hon åkte hem tidigare från Sthlm. Dessutom är både Juvelia o Belle i yngsta laget att orka se en hel film på bio. Vem går på bio med en 1!/2 åring?!! Möjligtvis att Juvelia klarar/ orkar att sitta stilla och se en hel film på bio men väldigt tveksan faktiskt
Senast redigerad av LeLLa 2024-02-03 kl. 15:28.
Citera
2024-02-03, 15:15
Vad gör hon egentligen med sitt hår och löshår? Det ser ju alltid för jävla skabbigt ut…
Citera
2024-02-03, 15:44
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Nu har väl antagligen hon några fler kvällar ensam än vad man har i ett förhållande. Så att sitta hemma själv med snacks och se på serier är kanske inte riktigt lika lyxigt när man är singel och vv förälder.
Har varit singel med heltidsjobb och tyckte all ensamtid var dötråkig. Tycker fortfarande att ensamtid är dötråkigt trots man, barn, hundar OCH ett heltidsjobb.

Med andra ord så trivs du inte i ditt egna sällskap.

Ingen som säger heller att Linn varje kväll måste sitta själv när hon är utan barnen.
Citera
2024-02-03, 15:51
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Nu fick hon tillfälle ett visa upp röven också...nu är det bara att vänta och se om någon kille nappar på betet.. jag fattar inte varför hon visar så mycket hud på insta, det är väl ändå mest kvinnliga följare...men det slår aldrig fel..ju mer singel hon är desto mer hud i flödet...
För att kunna beklaga sig över att man inte ”får” visa hud när man är småbarnsmamma och att andra är avundsjuka!
Citera
2024-02-03, 15:57
Begåvat av Linn att sätta på barnen uggs när det är plusgrader, blött och smutsigt ute. Alla vet att uggs bara går att ha när det är fruset eller torrt. Men viktigast är väl att allt ser gulligt ut, inte att barnen kan leka och må bra
Citera
2024-02-03, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Väldigt omoget och respektlöst att hålla på så.
Till och med Simon ser ut att skämmas lite.
Har noll till överst för Linn. Dessutom så ser håret som vanligt så jävla risigt ut.

Och barnen slänger hon på dom här fula tyllklänningarna men hon skiter I att fixa deras hår. Dom ser liksom alltid lite slarviga ut.
Ja men stackars barn, ha tyllklänning för att gå på bio. Pojken som sitter där ser ju ut som ett barn ska se ut på fritiden. Slarvigt uppsatta tofsar på Julia. Sedan såg jag en bild på L där det ser ut som att ngt luktar väldigt illa, förstår inte varför hon drar ihop näsa o min på det viset, tror hon att hon blir fin??
Jag är ju blockad men tittar lite då o då på sidan som hon inte förstår finns där vi alla oavsett man e blockad eller ej kan se hennes trams.
Citera
2024-02-03, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
För att kunna beklaga sig över att man inte ”får” visa hud när man är småbarnsmamma och att andra är avundsjuka!

Haha det var därför jag blev blockad, när hon la upp ett sådant foto så skrev jag, ”har du fått hybris eller vad håller du på med”. 😂😂😂😂
Citera
2024-02-03, 21:15
En superfiltrerad bild vänd åt fel håll, äh okej?
Enda anledningen till hon älskar Lisa Ajax helt plötsligt är för att hon är gravid
Citera
2024-02-03, 21:18
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
Ja men stackars barn, ha tyllklänning för att gå på bio. Pojken som sitter där ser ju ut som ett barn ska se ut på fritiden. Slarvigt uppsatta tofsar på Julia. Sedan såg jag en bild på L där det ser ut som att ngt luktar väldigt illa, förstår inte varför hon drar ihop näsa o min på det viset, tror hon att hon blir fin??
Jag är ju blockad men tittar lite då o då på sidan som hon inte förstår finns där vi alla oavsett man e blockad eller ej kan se hennes trams.

Ja dessutom kallt inne på bio. Så sitter juvenila där i nån tunn kinasydd plastig tyllklänning bararmad…allt för Linns besatthet att se gullig ut, se gullig ut för mamma - så jävla tragiskt
Citera
2024-02-03, 21:49
Raketforskaren Linn analyserar hur bra och rätt hon har att Lisa Ajax skulle gå vidare. Som det inte redan var givet, herregud
Citera
2024-02-03, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Med andra ord så trivs du inte i ditt egna sällskap.

Så kan man ju tolka det om man vill också👍. Men jo jag trivs med mitt sällskap men trivs bättre med människor omkring mig🤩. Vi är ju alla TACK OCH LOV olika skapta🙏. Världen vore ju alldeles för tråkig om vi alla tyckte och tänkte lika i allt🥰
Citera
2024-02-03, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Hon ”hamnade” väl inte bara bredvid honom, de måste väl själva ha valt att gå tillsammans?
Det är knappast någon som tvingat dem (även om Simon ser lite så ut)

Eller också försökte hon få till ett skämt som självklart inte många förstod🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in