2024-01-24, 01:31
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HSU
Nu kanske jag spinner iväg men under Hannas senaste inlägg har en tjej tipsat om appen flo och i sin senaste story tipsar Hanna om appen flo som hon har använt lääääänge. Sammanträffande hmm?
Jag skrattar lite för mig själv åt alla i kommentarsfältet som kommer med tips, som att Hanna bryr sig. Antingen så svarar hon endast på kommenterar som passar henne eller så svarar hon inte på någon alls. Det här är inget bra för mig, min hjärna går ju igång så att jag inte kan sova haha.

Läs min föregående kommentar angående appen och spinn vidare 😅
Citera
2024-01-24, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Läs min föregående kommentar angående appen och spinn vidare 😅

Haha ja men dåså, skönt att jag inte är den enda som spinner iväg 😂.
Citera
2024-01-24, 11:50
Medlem
Både vad gäller H och J - jag förstår verkligen inte vad dom jobbar med varje gång dom skriver att dom ska ”sätta sig och jobba hela förmiddagen.”

Kan ett halvtaskigt Yoggisamarbete med två skivor citroner ta typ fyra hela förmiddagar att komma fram till?
Citera
2024-01-24, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Man ska kanske inte vara allt för hård mot Hanna när det gäller just detta med kläderna, alla tycker olika och kör de med full värme på i bilen (mellan hemmet och Coop) så lär inte Lars frysa ihjäl (om de inte får motorstopp på nån avkrok dvs).

Jackan är tunn som sagt och leggings passar sig bättre i 10-15 plusgrader men tror nog Lars skriker av andra anledningar (gissar att HannaSupermum sitter i framsätet under deras resor).

Även om jackan är tunn så blir de rätt varma av den ändå, polyester mot polyester blir svettigt rätt snabbt.

Båda mina barn är varma av sig och det har inte spelat någon roll vad de har haft på sig i babyskyddet, ryggen har alltid varit svettig. Tills vi skaffade en aeromoov-dyna, bästa någonsin!
Citera
2024-01-24, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scubascubs
Både vad gäller H och J - jag förstår verkligen inte vad dom jobbar med varje gång dom skriver att dom ska ”sätta sig och jobba hela förmiddagen.”

Kan ett halvtaskigt Yoggisamarbete med två skivor citroner ta typ fyra hela förmiddagar att komma fram till?

Haha, jobba 5 minuter och sen 55 minuter vila, sen jobba 5 minuter igen och sen en dusch på 55 minuter, jobba 5 minuter och sen en vila på 55 minuter och då har förmiddagen gått och man har "jobbat" klart och behöver ta igen sig hela eftermiddagen 😅 säkerligen ett väldigt tufft jobb.
Citera
2024-01-24, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Haha, jobba 5 minuter och sen 55 minuter vila, sen jobba 5 minuter igen och sen en dusch på 55 minuter, jobba 5 minuter och sen en vila på 55 minuter och då har förmiddagen gått och man har "jobbat" klart och behöver ta igen sig hela eftermiddagen 😅 säkerligen ett väldigt tufft jobb.

Och nu tydligen nysa ut blodklumpar och informera om det. Jag är inte känslig men det känns som något en vuxen människa håller för sig själv… äh juste, ”vuxen”…
Citera
2024-01-24, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Och nu tydligen nysa ut blodklumpar och informera om det. Jag är inte känslig men det känns som något en vuxen människa håller för sig själv… äh juste, ”vuxen”…

Hon försöker bara visa hur jävla "normalt" allt är.
Men vet du ht, jag är så förbannat trött på att höra om ditt underrede, din mens, att du kissar på dig och dina bajsvanor. JA detta är NORMALT. Det är SÅ normalt att folk INTE PRATAR OM DET HELA TIDEN
Citera
2024-01-24, 13:41
Medlem
Å F mår ”ok” idag.
Snart mer uppdateringar då det varit lite tyst här.

Tycker nog det varit samma frekvens av kaffe och myyyyysa å så en hund på det.
Citera
2024-01-24, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Hon försöker bara visa hur jävla "normalt" allt är.
Men vet du ht, jag är så förbannat trött på att höra om ditt underrede, din mens, att du kissar på dig och dina bajsvanor. JA detta är NORMALT. Det är SÅ normalt att folk INTE PRATAR OM DET HELA TIDEN

Så oklart beteende vid snart 30 års ålder, det kan omöjligt vara en endaste jävla person som är intresserad av hennes kroppsfunktioner och status på div kroppsöppningar. Men inte att glömma att det här är samma person som använder röv och kuk i sitt dagliga vokabulär. Det är varken roligt, toookigt eller relaterbart. Väx upp.
Citera
2024-01-24, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Så oklart beteende vid snart 30 års ålder, det kan omöjligt vara en endaste jävla person som är intresserad av hennes kroppsfunktioner och status på div kroppsöppningar. Men inte att glömma att det här är samma person som använder röv och kuk i sitt dagliga vokabulär. Det är varken roligt, toookigt eller relaterbart. Väx upp.

Håller med. Usch hon är en vuxen människa med fruktansvärt vokabulär. Vi vill inte höra om hennes underrede, sköte, kiss, bajs, mens. Hon tror hon är så krejsi och härlig. Påminner om en tonåring som vill ha uppmärksamhet.
Citera
2024-01-24, 14:25
Medlem
Nu vill hon byta bilstol till Lars med trots att ungen är som en sladdrig daggmask i kroppen..
Citera
2024-01-24, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Nu vill hon byta bilstol till Lars med trots att ungen är som en sladdrig daggmask i kroppen..

Alla anledningar till att få åka och shoppa.. förlåt, åka på utflykt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in