2024-01-12, 20:43
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Hahaha ja alla vi "misstolkade" tydligen men hannas förtydligande säger ju samma sak igen? Det är alltså första gången föräldraledige(!!!!) krejsi Keboff är ute med sitt barn (som han är föräldraledig för) på 3 månader!!! Helt sinnessjukt ju

Latmasken hanna ammar ju inte och kaboffen är föräldraledig så varför han INTE är ute med henne minst en timme om dagen är fan ett mysterium

UNGEN BEHÖVER FRISK LUFT och lite jävla stimulans

Jaa, den där uppdateringen behöver Hanna skriva om. Hon berättar ju bara igen att detta är FÖRSTA gången Krajzy K gått ut själv med Larsen sen hon föddes.

Att han hängt på som ett plåster de få gånger Hanna själv öppnat dörren räknas liksom inte.

Herregud, förstår varför de där två gökarna fortfarande är tillsammans.
Citera
2024-01-12, 21:12
Medlem
FruKrokodils avatar
Förresten, ni som tipsade mig att följa Carmaliv, minns inte varför men kontot är svintrist så om nån minns varför man ska följa henne så påminn gärna. Har ändå gett kontot ett par månader så det räcker nu.
Citera
2024-01-12, 21:52
Medlem
Precis som flera av er har skrivit är ju förtydligandet inget förtydligande. Är det Keboff som är latare än vi trott och därför aldrig gått ut med Larsa tidigare eller har han inte fått för HT? Oavsett svaret: VAD gör han på dagarna???? Eller vad gör dom båda på dagarna?!? Kollar Hannah Montana eller Nicke&Nilla medan stackars bebisen inte får någon uppmärksamhet? Är i chock alltså. Ut och rör på er båda två. Dels för att få dagarna att gå, dels för frisk luft och dels för Hannas återhämtning och hennes enorma ”underrede”.
Citera
2024-01-12, 21:59
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Förresten, ni som tipsade mig att följa Carmaliv, minns inte varför men kontot är svintrist så om nån minns varför man ska följa henne så påminn gärna. Har ändå gett kontot ett par månader så det räcker nu.

Citerar mig själv men strax efter jag lagt upp denna kommentar så la Hanna upp ett inlägg om Carmaliv. Säger som GW- tror inte på slumpen. Hanna! Sluta läs i denna tråd, du kommer bara ligga sömnlös och fundera på alla fel du gjort och kommer göra.
Citera
2024-01-12, 22:07
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor
Precis som flera av er har skrivit är ju förtydligandet inget förtydligande. Är det Keboff som är latare än vi trott och därför aldrig gått ut med Larsa tidigare eller har han inte fått för HT? Oavsett svaret: VAD gör han på dagarna???? Eller vad gör dom båda på dagarna?!? Kollar Hannah Montana eller Nicke&Nilla medan stackars bebisen inte får någon uppmärksamhet? Är i chock alltså. Ut och rör på er båda två. Dels för att få dagarna att gå, dels för frisk luft och dels för Hannas återhämtning och hennes enorma ”underrede”.

Precis, Lars behöver verkligen stimulans. Hon ser ju väldigt uttryckslös ut i ansiktet hela tiden och det brukar vara första tecknet på att något saknas (för jag förutsätter att barnet är helt frisk).

Saknar att se nån annan vuxen i sammanhanget, en mormor/farmor, kompis, en katt eller vad fasen som helst.

Och inget snack om influensatider etc då de ändå släpar ut ungen på både julmarknader och besöker coop under rusningstid.
Citera
2024-01-12, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Vet inte vad jag tycker är mer skrämmande, Fannis reel eller heja-på gänget. Lite sekt-aktigt faktiskt.

Och att hon delar sin egen reel nu och ber om pepp. Det hon har fått duger visst inte.
Citera
2024-01-12, 22:21
Medlem
Citat:
Håller med - tråkigt värre. Hon har ångest över att skola in ungen på förskolan men har tillbringat hela föräldraledigheten med att renovera huset. Fattar inte varför man inte bara kan njuta av ledigheten - man behöver inte totalrenovera allt med en gång.
Citera
2024-01-12, 22:55
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Håller med - tråkigt värre. Hon har ångest över att skola in ungen på förskolan men har tillbringat hela föräldraledigheten med att renovera huset. Fattar inte varför man inte bara kan njuta av ledigheten - man behöver inte totalrenovera allt med en gång.

Gud ja! Sällan man får betald semester så lång tid och bara kunna bonda med sitt barn utan krav.
Sverige är fantastiskt på så sätt.

Men som sagt, svintrist meningslöst content. Skönt att jag inte är ensam med de tankarna.
Citera
2024-01-12, 22:58
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Och att hon delar sin egen reel nu och ber om pepp. Det hon har fått duger visst inte.

Detta är något som Fannidays satt i system att göra dvs lägga ut nån skit, tigga likes och sen reposta om hon inte är nöjd med resultatet. Kanske ska man ge henne ett handhjärta ändå så hon slutar vobbla inlägget och man slipper se skiten på repeat.
Citera
2024-01-12, 23:05
Medlem
Citat:
Precis, Lars behöver verkligen stimulans. Hon ser ju väldigt uttryckslös ut i ansiktet hela tiden och det brukar vara första tecknet på att något saknas (för jag förutsätter att barnet är helt frisk).

Nu är jag hemsk. Men ja. Larisen ser konstant uttryckslös och likgiltig ut. Undrar varför? Hon är strax över 3 månader nu. Kollade precis bilder på min bebis när hen var 3 månader i somras och det är STOR skillnad. Min bebis är alert, skrattar, ler och är en liten person. Bara man jämför med saralagoms bebis som kom efter loppisen tycker jag även man ser stor skillnad. Tycker mest loppisen bara hänger runt med sin ostabila nacke. Men hanna fattar väl inte att hon måste stimulera barnet och att barnet härmar föräldrarna. Dom sitter garanterat bara och glor på YT på dagarna så loppisen får inte lära sig olika ansiktsuttryck, känslor, ord, melodier. Dags att ge barnet frisk luft, nackträning och kanske läs en bok eller två.
Citera
2024-01-12, 23:17
Medlem
Jag tycker att det ser ut som att Lara undviker ögonkontakt/tittar förbi föräldrarna på bilderna.. får mig att tänka på autism
Citera
2024-01-12, 23:27
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Nu är jag hemsk. Men ja. Larisen ser konstant uttryckslös och likgiltig ut. Undrar varför? Hon är strax över 3 månader nu. Kollade precis bilder på min bebis när hen var 3 månader i somras och det är STOR skillnad. Min bebis är alert, skrattar, ler och är en liten person. Bara man jämför med saralagoms bebis som kom efter loppisen tycker jag även man ser stor skillnad. Tycker mest loppisen bara hänger runt med sin ostabila nacke. Men hanna fattar väl inte att hon måste stimulera barnet och att barnet härmar föräldrarna. Dom sitter garanterat bara och glor på YT på dagarna så loppisen får inte lära sig olika ansiktsuttryck, känslor, ord, melodier. Dags att ge barnet frisk luft, nackträning och kanske läs en bok eller två.

Nej du är inte hemsk utan ärlig, och ärlighet behövs i dagens influenserskit.

Och du har helt rätt, älskar åldern då babyn är runt tre månader för den ger så otroligt mycket i både skratt och tårar. Alla dessa ansiktsuttryck och hur hungriga de är på utveckling. Lars verkar mest bara hänga med på något hörn och ser mest bara helt nollställd ut.

Saras barn är yngre och är precis som ett barn ska vara, dvs med i matchen.

Sen att vissa ungar är senare än andra yada yada men då får man vara än mer på och fånga upp det från start.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in