2024-02-02, 19:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Någon annan som har problem med ip-tv? Har Nordicplay som leverantör.

Den behöver lite tid på sig innan den är back in business, servrarna bråkar lite.
Citera
2024-02-02, 19:19
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Vad kör du på, verkade som min formuler z11 pro fick uppdatering eller liknade igår, fjärren svarade inte normalt sedan svart, drog ur ström och återställde, funkade sedan.

Kör med smart Stb appen på tv men det funkar inte heller med andra appar jag har på luren.

Citat:
Ursprungligen postat av flipper123
Den behöver lite tid på sig innan den är back in business, servrarna bråkar lite.

Ok då avvaktar jag lite.
Citera
2024-02-02, 19:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Kör med smart Stb appen på tv men det funkar inte heller med andra appar jag har på luren.

Ok då avvaktar jag lite.

Den funkar för många, mer att det laggar lite just nu.
Citera
2024-02-02, 19:38
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipper123
Den funkar för många, mer att det laggar lite just nu.

👍
Citera
2024-02-02, 22:31
Medlem
Någon fler som har problem med live-tv att ljudet är i osynk? Framförallt är det TV4 som strular, och det är nästan alltid

Kör AppleTV med iPlayTV app. Har bytt bredbandsleverantör, testa olika iptv-leverantörer, Wi-Fi/trådat, olika appar

När man testar på iPhone är det inte samma problem. Vad kan det bero på?
Citera
2024-02-03, 09:10
Medlem
Blir det inte ganska dyrt med IPTV, kikade på appen TiViMate, engångskostnad 400kr sedan 139kr i månaden för att använda den. Skippar du appen så kan man köpa box för ett par tusen kr.

Sen har du själva IPTV med en kostnad på nästan 1000kr om året.

Vill du vara säker så ska du köpa VPN för ett år så kostar det ytterligare 1000kr.

För någon som endast vill ha ett litet basutbud med kanaler och som inte behöver 7000 kanaler men vill undvika att betala 300kr i månaden så tjänar man inte på det.

Min månadskostnad skulle bli för IPTV tjänsten, VPN och app, en summa över 300kr i månaden

Använder ni VPN?
Gratis app som är bra?
Citera
2024-02-03, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickePicke1975
Blir det inte ganska dyrt med IPTV, kikade på appen TiViMate, engångskostnad 400kr sedan 139kr i månaden för att använda den. Skippar du appen så kan man köpa box för ett par tusen kr.

Vill du vara säker så ska du köpa VPN för ett år så kostar det ytterligare 1000kr.

För någon som endast vill ha ett litet basutbud med kanaler och som inte behöver 7000 kanaler men vill undvika att betala 300kr i månaden så tjänar man inte på det.

Min månadskostnad skulle bli för IPTV tjänsten, VPN och app, en summa över 300kr i månaden

Använder ni VPN?
Gratis app som är bra?

Finns många appar som är bra, jag själv använder GSE Smart Iptv Pro, har en engångs kostnad på 50 kr eller va de var sen är det bara IP-TV kostnaden som är runt 110 kr i månaden om man köper 1 år direkt, så lätt värt pengarna i mina ögon
Citera
2024-02-03, 09:19
Medlem
BitGirls avatar
Citat:

Använder ni VPN?
Gratis app som är bra?
Tivimate har en engångskostnad (löser upp till premium), det blir ingen mer kostnad att använda den. Isåfall har de gjorts nu. Har Tivimate betalade (minns inte) typ 130:- , var inte mycket och den tuffar på varje dag utan nån mer kostnad.
Citera
2024-02-03, 10:15
Avstängd
Minns att en kanal va typ svenska hits from the past eller nåt swedish hits from past o de va massa härliga låtar o ztv musikvideos.

Nån som vet vilken leverantör som har denna kanal??
Citera
2024-02-03, 12:17
Medlem
Denna iptv tv appen tycker jag är riktigt bra och är gratis
Liknar Formular MyTvOnline lite
Goggle på neutroiptvplayer så finns den på deras hemsida
Citera
2024-02-03, 14:20
Medlem
Citat:

Använder ni VPN?
Gratis app som är bra?

Fel, tivimate kostar 400:- i en engångskostnad och gäller livet ut
Citera
2024-02-03, 15:51
Medlem
Finns det någon bra app för iptv som har stöd för Chromecast?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in