Citat:
Ursprungligen postat av
CudLife
Fast alltså det är en helt enormt mycket större mängd som kommer in från DN till folk i stugorna nu jämfört med 2013.
Kvantiteten av brev gör att det är helt omöjligt för polisen att stoppa helt och i ärlighetens namn att lagföra alla som beställer.
Så jo, på ett sätt är det som förut, så länge du nekar och inte har beställt stora partier narkotika så lär ingen husis göras och inga ytterligare påföljder sker.
Jag är 100% för en fri marknad gällande detta, så missförstå mig inte.
Jag tror bara att ända sen 2013 tills nu, så har nog polisen förstått att en stor del av knarket kommer via posten. Vore tjänstefel att inte lägga ned mer resurser på det (Med dagens snedvridna politik).
Jag ska också nämna att det inte bara är snuten ni kämpar mot. Jag fick flertal paket kapade av brevbäraren. Fick hem några tomma paket från en vendor som jag köpt av i flera år. Småsummor, så jag är 99,9% säker att min brevbärare tog skiten.
Samma vendor, samma innehåll. Köpte säkert 30 grejer från samma säljare utan problem. Säljaren skickade mig även nytt, utan att jag behövde betala. Så känns jävligt långsökt att det skulle vara någon annan än brevbäraren.
Jag ville egentligen bara säga att ni ska vara försiktiga idag. Polisen har bra mycket mer koll än vad ni tror. Jag ska också nämna att jag tycker det är fel att gapa på snuten när de bara gör sitt jobb. Skyll på politiken. Dock så kan man ju diskutera folks livsval osv. Men precis som vi vill leva vårat liv, så vill polisen också göra det. Vi tycker det är självklart att man ska få göra vad man vill med sin kropp. De tycker tvärtom. Tyvärr måste vi respektera det... Även om vi inte håller med alls.
Politiken är egentligen boven här. Alla fega jävlar vågar inte säga vad de egentligen tycker, utan de kör svensson-metoden och kör safe.
Sverige är det mest trångsynta och fegaste landet i världen. Man skjuter sig politiskt i foten hela tiden... Demokrati my ass...
Skyttedal kommer alltid ha min respektera för det hon sa. En kvinna som förstår verkligheten. Vi behöver fler av henne i riksdagen.
Åker du dit för knark = du är körd
Blir du dömd för mord = Du får ny identitet och skydd.
Som sagt, inte beställt någon sen 2013. Småmängder gräs så det är preskiberat. Gjort mig av med dator och telefon som ligger på botten av någon sjö dessutom + bytt telefonnummer.
Nu går jag istället till orten och sponsrar gängen. Precis så som politikerna verkar vilja att jag gör istället.