Citat:
Ursprungligen postat av
Free12
Ja, samma klubb som värvade Luka och Bale! Tyvärr lär han enbart nå samma nivå som dom medelmåttorna som inga andra storklubbar ville ha..

Vad jag kan minnas, så var Modric 23 år gammal och en väletablerad spelare både i det kroatiska landslaget såväl som i Dinamo Zagreb när Tottenham köpte han. Bale hade varit ansedd som en stor talang i flera år, och hade redan debuterat för Southampton i EPL. Du tycker alltså att det inte är "lite" skillnad mot en 16 årig grabb som knappt har spelat en minut i Allsvenskan?
Citat:
Ursprungligen postat av
zantera
Dom bästa spelarna väljer Arsenal. De må inte ha vunnit PL på 20 år men det brukar se bra ut vid jul!
Tycker för övrigt att matcherna imorgon känns riktigt trista. Everton - Spurs klart roligast och den lägger man vid 13:30. Alla matcher vid 16:00 låter som extrema sömnpiller, eller försöker dom hypa upp fiskmåsarna mot örnarna i klass med Celtic/Rangers?
Vem har egentligen hävdat att de bästa spelarna väljer Arsenal..?
Och som jag har redan poängterat flera ggr tidigare, så bara älskar jag och samtliga Gooners när du/ni tar och avskriver oss från titelfighten vid jul/nyår. Fortsätt så