2024-02-02, 20:52
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hahahahahahahaha

——————————-

Imorgon förväntar jag mig 3 viktiga poäng mot Everton!
Får Bergvall samma välkomnande som Vidal?
Citera
2024-02-02, 20:56
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Får Bergvall samma välkomnande som Vidal?

Ja helt säkert
Citera
2024-02-02, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Han har väl inte varit något speciellt i år? One hit wonder.
Av vad jag sett av ett kämpande Newcastle denna säsong har han ändo utan tvekan varit en av lagets bästa.
Citera
2024-02-02, 21:00
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Alltså, om den här Lucas Bergvall kommer att bli ngt annat än en dunderflopp i England, då ska jag fan mig ta och krypa på knäna från Gbg till Sthlm. Det sagt, så önskar jag han lycka till.

Men om han verkligen var en såå stor talang som det ett gäng med div användare härinne ska ha det till, så hade ju självkart en större klubb än en mellanmjölk klubb som Tottenham signat upp grabben.
Ja, samma klubb som värvade Luka och Bale! Tyvärr lär han enbart nå samma nivå som dom medelmåttorna som inga andra storklubbar ville ha..
Citera
2024-02-02, 21:16
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ja, samma klubb som värvade Luka och Bale! Tyvärr lär han enbart nå samma nivå som dom medelmåttorna som inga andra storklubbar ville ha..

Dom bästa spelarna väljer Arsenal. De må inte ha vunnit PL på 20 år men det brukar se bra ut vid jul!

Tycker för övrigt att matcherna imorgon känns riktigt trista. Everton - Spurs klart roligast och den lägger man vid 13:30. Alla matcher vid 16:00 låter som extrema sömnpiller, eller försöker dom hypa upp fiskmåsarna mot örnarna i klass med Celtic/Rangers?
Citera
2024-02-02, 21:27
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Dom bästa spelarna väljer Arsenal. De må inte ha vunnit PL på 20 år men det brukar se bra ut vid jul!

Tycker för övrigt att matcherna imorgon känns riktigt trista. Everton - Spurs klart roligast och den lägger man vid 13:30. Alla matcher vid 16:00 låter som extrema sömnpiller, eller försöker dom hypa upp fiskmåsarna mot örnarna i klass med Celtic/Rangers?
Jo det är inte mycket av intresse imorgon, känns nästan som att det är uppgjort att det ska vara en "supersöndag" lite då och då.. Arsenal-Liverpool, Real-Atleti, Inter-Juventus, Lyon-Marseille..
Citera
2024-02-02, 21:39
Avstängd
Generalanderssons avatar
Citat:
Vad jag kan minnas, så var Modric 23 år gammal och en väletablerad spelare både i det kroatiska landslaget såväl som i Dinamo Zagreb när Tottenham köpte han. Bale hade varit ansedd som en stor talang i flera år, och hade redan debuterat för Southampton i EPL. Du tycker alltså att det inte är "lite" skillnad mot en 16 årig grabb som knappt har spelat en minut i Allsvenskan?
Citat:
Ursprungligen postat av zantera

Vem har egentligen hävdat att de bästa spelarna väljer Arsenal..?

Och som jag har redan poängterat flera ggr tidigare, så bara älskar jag och samtliga Gooners när du/ni tar och avskriver oss från titelfighten vid jul/nyår. Fortsätt så
Citera
2024-02-02, 21:40
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Så du är inte confident med andra ord? Fjolla.
Jag vet inte ens vem du är?

Svårt att slå sig in i övre halvan av PL som 18-åring. Varken Isak eller Kulusevski var i närheten av startplats i PL vid samma ålder.
Citera
2024-02-02, 21:40
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Ja helt säkert

Om ni imponerar rejält med välkomnandet så får ni säkert storebrorsan på köpet.
Citera
2024-02-02, 21:43
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vad jag kan minnas, så var Modric 23 år gammal och en väletablerad spelare både i det kroatiska landslaget såväl som i Dinamo Zagreb när Tottenham köpte han. Bale hade varit ansedd som en stor talang i flera år, och hade redan debuterat för Southampton i EPL. Du tycker alltså att det inte är "lite" skillnad mot en 16 årig grabb som knappt har spelat en minut i Allsvenskan?

Vem har egentligen hävdat att de bästa spelarna väljer Arsenal..?

Och som jag har redan poängterat flera ggr tidigare, så bara älskar jag och samtliga Gooners när du/ni tar och avskriver oss från titelfighten vid jul/nyår. Fortsätt så
Ojj! Så Tottenham kan värva större spelare än en talang ifrån Allsvenskan, sjukt med tanke på att du först påstod att spelare hade valt större klubbar om dom var något..

Ingen aning om vad det är för 16åring du snackar om dock.

Hahha alla vet att du brinner inombords för att ingen tror på Arsenal och har rätt år efter år efter år medans du sitter där med svansen mellan benen efter att hävdat att guldet är klart
Citera
2024-02-02, 21:46
Medlem
cokehyenas avatar
https://twitter.com/JacoCats/status/1753211947737072095

This time I didn’t edit anything, just to show you what type of talent we’re talking about.

Solnatuppen, kolla in denna! Det är fan klass!
Citera
2024-02-02, 21:48
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
https://twitter.com/JacoCats/status/1753211947737072095

This time I didn’t edit anything, just to show you what type of talent we’re talking about.

Solnatuppen, kolla in denna! Det är fan klass!
Är du Spursfan nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in