2024-02-01, 21:42
Medlem
Nu ringer Marlene polisen igen, varför vet jag inte! Ska hon anmäla sin borttappade plånbok eller farliga gängkriminella motorcyklister?
2024-02-01, 21:44
Medlem
Nu sitter Lejonmamma i tel kö för att anmäla hon tappat plånbok med bankkort o körkort på rättspsyk
2024-02-01, 21:45
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
De här två kvinnorna som hävdar att deras vuxna söner är kidnappade/försvunna vad vet ni om dom? Den ena, hon i Borås,verkar lite ostabilt minst sagt.. Den andra, Null, ger ett ganska samlat intryck vad jag har sett.

Jag har läst något om att någon gett sin son piller men friats, är det någon av dessa?

Det är många som tror att Boråstanten är den som förgiftat sin son så de sprider det o det är väldigt ofta folk skriver det i hennes lives men det är inte hon, det är fel årtal på fallet samt att jag har inte lyckats hitta nåt i domarna som rör henne som talar för att det är hon.

På Facebook finns det bilder på sonen från när han gifte sig, när han va på semester i Paris 2019 mm men frågor om dessa bilder ignoreras oftast eller så säger hon eller nån av hennes minions att det är fejkade bilder.

Hon har skrivit en bok om detta som man kan köpa på Amazon och säger att det är en till bok samt en film om detta som kommer lanseras.
Det påstås att förgrundskvinnan för Barnens rätt har sökt upp sonen och lyckats ta sig i till honom. Boråstanten säger att hon funderade på att ringa både ambulans och polis när hon var där hos sonen men det är det enda jag har hört och jag tror det är bullshit rakt igenom.
Barnens rätt har dessutom en aktiv medlem som är mannen bakom det svältfödda barnet men det bekommer inte resten va medlemmarna tydligen.
2024-02-01, 21:45
Avslutad
Sitter och lyssnar på Palms möte med socialtjänst och familjebehandlare. Hur gamla är barnen och hur länge har de varit placerade?
2024-02-01, 21:53
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Nu sitter Lejonmamma i tel kö för att anmäla hon tappat plånbok med bankkort o körkort på rättspsyk
Vet vi att den tappades där? Isf varför har hon inte ringt dem istället?
Borttappade saker kan man väl anmäla online och slippa sitta i telekö i tusen år?

Det gör ont när hon är så ledsen och folket runt henne låter henne fortsätta med sina vanföreställningar 😥
2024-02-01, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Sitter och lyssnar på Palms möte med socialtjänst och familjebehandlare. Hur gamla är barnen och hur länge har de varit placerade?
Tror 9 och 10 år
2024-02-01, 21:57
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
De är 9 och 10 nu, kommer inte ihåg exakt när de togs men hon säger att hon inte fått träffa dem på 4år så kanske fem år nu då.
Jag har inte världens bästa minne men jag har inte hört henne säga att hon förlorade vårdnaden innan tror jag, hon har mest sagt att hon inte fått träffa dem på fyra år, men som sagt mitt minne sviker mig.
2024-02-01, 21:58
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Rättegång framöver , Ditta ville få tid framflyttad för att kalla 23 vittnen bland annat ÖB och någon minister

Sweet! Var har du hittat detta om man får fråga? Nu var det iofs ett bra tag sen jag kollade alla sidor jag hittat dem på så ska kolla igen.
2024-02-01, 22:09
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Den andre sonen är 35 år och fortfarande singel och bor några minuter från mamman , hon har nog knutit dem riktigt hårt till sig genom alla år .
Den andre sonen har ju skjutsat omkring mamman när hon sökt upp sonens flickvän med familj .
Det har ju tom dykt upp helt okända personer hos sonen och velat komma in och kolla hur han har det

Ja på frågan om den andra sonen är gift hade hon svarat att han inte har tid med sånt sålänge den andra är kidnappad.
Jag kan satsa pengar på att det är folk som sett henne på nätet och gått på skiten.
En va dem är ju SA från Barnens rätt sk tydligen ska ha varit där hos honom.
2024-02-01, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Vet vi att den tappades där? Isf varför har hon inte ringt dem istället?
Borttappade saker kan man väl anmäla online och slippa sitta i telekö i tusen år?

Det gör ont när hon är så ledsen och folket runt henne låter henne fortsätta med sina vanföreställningar 😥
skrev på tik tok att hon skulle göra online anmälan om plånbok men nån annan här skrev hon skulla göra anmälan om kidnappning oxå.

men vart är hon nu?...ser ut som pundar lägenhet , inga gardiner o kartonger överallt
2024-02-01, 22:12
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Nu ringer Marlene polisen igen, varför vet jag inte! Ska hon anmäla sin borttappade plånbok eller farliga gängkriminella motorcyklister?
Tydligen för att anmäla sin borttappade plånbok men också anmäla kidnappning.
Hon sover hos S*andr* *=a som "hungerstrejkat" på Arlanda i en månad för att hennes gamla mamma är kidnappad av Ja, polis, soc, staten osv.
Hon är anmäld för dödshot mot en annan kvinna som jobbar mot desinformation om socialtjänsten.
2024-02-01, 22:23
Medlem
nu sa Null att hon inte kommer på demonstrationen...är de inte sams inom klanen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in