Citat:
Ursprungligen postat av
Sulan7
De här två kvinnorna som hävdar att deras vuxna söner är kidnappade/försvunna vad vet ni om dom? Den ena, hon i Borås,verkar lite ostabilt minst sagt.. Den andra, Null, ger ett ganska samlat intryck vad jag har sett.
Jag har läst något om att någon gett sin son piller men friats, är det någon av dessa?
Det är många som tror att Boråstanten är den som förgiftat sin son så de sprider det o det är väldigt ofta folk skriver det i hennes lives men det är inte hon, det är fel årtal på fallet samt att jag har inte lyckats hitta nåt i domarna som rör henne som talar för att det är hon.
På Facebook finns det bilder på sonen från när han gifte sig, när han va på semester i Paris 2019 mm men frågor om dessa bilder ignoreras oftast eller så säger hon eller nån av hennes minions att det är fejkade bilder.
Hon har skrivit en bok om detta som man kan köpa på Amazon och säger att det är en till bok samt en film om detta som kommer lanseras.
Det påstås att förgrundskvinnan för Barnens rätt har sökt upp sonen och lyckats ta sig i till honom. Boråstanten säger att hon funderade på att ringa både ambulans och polis när hon var där hos sonen men det är det enda jag har hört och jag tror det är bullshit rakt igenom.
Barnens rätt har dessutom en aktiv medlem som är mannen bakom det svältfödda barnet men det bekommer inte resten va medlemmarna tydligen.